-->

Komik Karne Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Karne Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Karne Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Karne Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Karne Sözleri sizlerle.
- Aldım teşekkürü uçtum gün boyu.

- Aldım karnemi kapattım okul defterimi.

- Karneleri aldık ayvaları yemeye geldi sıra.

- Karne mi dedin bilmiyorum ben görmedim.

- Takdir teşekkür palavra karne al hayatını yaşa.

- Karneleri aldık gözler mor dolaşmaya başladık.

- Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım.

- Bir karne almışım, daha ondan sonra hiç alamadım.

- Karne günü geldi çattı, artık dünyadan demir almalı.

- Bana karne notunu söyle, sana babanın tansiyonunu söyleyeyim.

- Baba: Karnen Nasıl? Oğul: İyi işte ne olsun ellerinden öper baba.

- Kötü karneyle eve giden kendini sağlık karnesiyle hastane de bulur.

- Takdir dediğin nedir ki baba, önemli olan Allah’ın takdirini kazanmak.

- Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne.

- Baba: Karnen Nasıl? Oğul: iddia kuponu oynadık baba yanlışlıkla çöpe atmışım.

- Baba: Oğlum karnen nerde? Oğlu: Arkadaş ailesini korkutacakmış da ona verdim.

- Baba: Karnen Nasıl? Oğul: İsraf diye bana karne vermediler baba çöpe atacağımı biliyorlar.

- Kalem 50 Kr Silgi 25 Kr Sahte Karne 5 TL Karne Günü Babandan Yediğin Dayak Paha Biçilemez!

- Bugün karneler alındı ve ergen kardeşimin doğum günü olması hasebiyle yine dört ayak üzerine düştü kerata.

- Karneler düğün etkisi yaratmış; 2 tane zayıfı olan karne sahibinden boya badanalık makyaj, hiç zayıfı olmayan en sevdiği gömleği giyebilir.

- Bizim dönemimizde karneler 5 gelmeyince hesap verirdik, standart bir olaydı, şimdi rüşvet istiyo veledler iyi karne getirmek için!

- Bugün karneler verilmiş yani milyonlarca liseli bir süre sokaklarda olacak. Acil olmadıkça dışarı çıkmayın, tehlike anında sığınaklara kaçın.

- ACE yatırımlarını iki kat arttırdı Ara karneler ile birlikte çamaşır suyu satışlarında patlama yaşanması bekleniyor.

- Karneler ele geçince yine ”Gelecek yıla çok çalışacağım bu sefer kesin!” diyeceğiz ve yine çalışmayacağız.

- Sana bir masal anlatayım mı baba? Anlat bakalım. -Bir var mış, 5 yokmuş. Tamam tamam uzatma, karne yine kötü.

- Baba: Karnen Nasıl? Oğul: Sipariş verdim okulun orada biri vardı ucuza hallediyormuş. Pazar günü vereceklermiş.

- Baba: Karneni getir de görelim evlat. Oğul: Baba spor toto gibi sorma. Baba: Dalgamı geçiyorsun oğlum senin karnen hep 5 olurdu?  Oğul: Baba bu sefer maçlar berabere bitmiş.

- Oğul: Baba Artık karneyi mail adresine gönderiyorlar. Baba:  Oğlum ben şifreyi hatırlamıyorum! Oğul: Valla ben de.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Komik Okul Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun