-->

Psikopat Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Psikopat Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Psikopat Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Psikopat Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Psikopat Sözler sizlerle.
- Ederinden fazla değer, soytarıyı kral eder!

- Sevmediğim insanları uçak yapıp camdan atmak istiyorum.

- Ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.

- Bakmıyorsa gözünün yaşına, takmayacaksın taç diye başına.

- Bazen bütün herkesin katili olmak istiyorum.

- Bir daha yaşama şansım olsaydı, değişen hiçbir şey olmazdı.

- Güzel bir şarkı var. Kendimi onunla öldürdüm.

- Bir gün keşkelerimle, kendimi boğacam diye çok tırsıyorum.

- Aklımı denize sokup, düşüncelerimi boğasım var.

- Hiç insanları kırdın mı? Kırılmaktan, kırmaya fırsat bulamadım.

- Ruh hastası değilsen hiç yaklaşma, anlaşamayız!

- Anlamlı bir söz yazmaya ne gerek var, anlamsız bir hayat yaşarken.

- Baktım çözülecek gibi değil bir düğümde ben attım!

- İki gözünü oysam, masamın üstüne koysam, ömür boyu bir tek bana baksan!

- Düşünüyorum da; artık ben de başkalarının hayatını mahvedebilirim!

- Ya tam severim ya da tek kalemde silerim tarihi ben yazdım tarihten de ben silerim.

- Beni ben yapan siz miydiniz, hayır karanlık dünyamda birer kirli izdiniz.

- En gerçek duygularımdı her şey bittikten sonra tek başıma kalıp kendimle savaşmak.

- Benim Romayla falan işim olmaz, yakmak istersem canından başlarım!

- Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

- Bazen o kadar çok şey umurumda olmuyor ki; içlerinde ben bile varım.

- Eğer normal bir hayat yaşayamıyorsanız, o zaman elinizden geldiğince anormal yaşayın!

- İyi ki leri yanlış insanlara harcayıp, doğru insanlara keşkeleri bırakıyoruz.

- Arada aptallık rollerim vardır benim, profesyonel şerefsizleri tanımak için!

- Şunu asla unutma; gülerken kaybettiklerini, ağlayarak geri kazanamazsın!

- Biz, tilki dönmesin diye dükkanı ateşe verenlerdeniz. Herkes rahatına baksın!

- Size yanlış yapan insanları hayatınızda tutun, işleri düştüğü zaman onları görmek çok keyifli.

- Birinden hoşlanırsanız “tamam ulan tamam lanet olsun, seninim” dedirtmeden pes etmeyin.

- Her lafımda art niyet arayıp da kendi kendine gelin güvey olana çeyrek altın takar geçerim, akıllı ol!

- Her kadeh tutuşumda, bir lokma kaşığımda, istesem de istemesem de seni bulurum karşımda.

- Kimine göre adamız, kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız.

- Ben seninle toprağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri toprağa hep yalnız göndüm.

- Paranoyağım ben. Gördüğüm her taşın içinde bir kalp, her kafanın içinde bir beyin var sanıyorum.

- Simetri takıntım var. Yamuk insanlara tahammül edemiyorum. Ağzını burnunu düzeltesim geliyor.

- Şu yaşıma geldim hala ben ne yapıyorum, ne ediyorum, ne oldum cidden hiçbir fikrim yok.

- Uçurumdan düşerken tutunacak dalım olsan inan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım be gülüm

- Yazıp yazıp sildiğim mesajlardan; 3 aşk romanı, duyulmamış küfürler diye 2 kitap çıkarırım!

- Gerçekten de aşka giden yol erkeğin midesinden geçiyorsa; sonunun bok olması normaldir.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun