-->

İnstagram Biyografi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden havalı kısa İnstagram Biyografi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte anlamlı güzel İnstagram Biyografi Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden havalı kısa İnstagram Biyografi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte anlamlı güzel İnstagram Biyografi Sözleri sizlerle.
- Bir Sana Yandım..

- Evet; Özlüyorumm..

- İstediğimi alırım, Yada daha iyisini.

- Hayat Cesurları Sever !

- Sevdik ama, mutlu olmayı unuttuk hep..

- Endamın Yetmez, Beyin Şart.

- Kader Kısmet..

- Gel Benim Ol..

- Mütevazi yaşamak en büyük şöhrettir. Sen susarsın, asaletin konuşur..

- Yanlışlara Gidiyorum..

- Beni Ben Yapan Cesaretim.

- Cevapsız sorular anlamsız bakışlar çeker beni hesaba..

- Gülümse biraz Gülsün gözlerin :) <3

- Olduğu kadar güzeldik..

- Umut Çok Tehlikeli Bir Şeydir. Bazen Yaşatır İnsanı, Bazen Öldürür..

- Bırakalım kendiliğinden olsun her şey..

- Bir bilebilsen . . .

- Gönlümün gönlüne ihtiyacı var..

- Gerçekci ol, imkansızı iste.

- Bir aralar ben de Sevmiştim..

- Herkesleşme.. Herkes "leş" !

- Her yer depresyon.

- Özlemekmiş oysa sevmek..

- Dertler Derya Olmuş..

- Bitti dediğin yerde başlar hikayen.

- Eee sevdiniz, sevdalandınız sonra ne oldu :)

- Kaderin İzin Vermediğine, Şansın Gücü Yetmez.

- Önce sadakati öğrenin, fedakarlığı hallederiz..

- Bize yazılan bir kader var, yeniden başlıyoruz.

- Sonra aslan gibi yüreğinizle başbaşa kalırsınız.

- Acı acı ile iyileşir, aşk daha büyük aşkla.

- Ortada yaşanmaya değer bir şey varsa yaşarız.

- Bir varmış bir yokmuşum.

- Yazılanı Yaşamaya Devamm..

- Beklenmedik olayların hastasıyım, yapışsınlar yakama.

- Sıradan olan ise benim ölen insafım.

- Müdahele Yok Yanlışlarınızla Yaşayın.

- Çoktan Değişti Her Şey..

- Sebepsiz Boş Yere...

- Cesaretin Yoksa Seyretmeye Mahkumsun!

- Bir Bahane Lazım Bize :)

- Saygıda mecbur, sevgide özgürsünüz.

- İnsan insana ilaç olmalı dert değil.

- Eskiden mi güzeldik yoksa eskiler mi?

- Bir alo de gelmezsem, akıllanmışımdır :)

- Gel Kaybettiklerimizee Yakalımm Sen Benden Başlaa..

- Olacağı varsa olur.

- Allah yüreğinize “yüreği..” ile geleni nasip etsinn..

- Güzel Günlerin Hatrı Kalmadı Hatır İsteyen Hata Yapmasın ;)

- Yaşanması Gerekiyorsa, Yaşanır.

- Beni Benden öğren bi başkasından değil, Tanımak zor Yargılamak kolay..

- Mutlu Eden Herşey Bağımlılık Yapar :)

- Bir Gün Her Şey...

- Herşeyde Heryerde Sen...

- Evet.. her şeye rağmen güzel günlerdi..

- Değerim sonradan anlaşılacaksa hiç anlaşılmasın daha iyi.

- Her zaman aynı hikaye. Dönüp dolaşıp başa sarıyor.

- Geri Dönüş Yok Çocuk ; Ya İleri Gideceksin Ya Vazgeçeceksin.

- Bir daha ayrılmak yok bu son olsun sevgilimm..

- Var Olanı Yaşarım Yok Olana Kafa Yormam Artıkk ;)

- Çözemiyosunuz Bari Örnek Alın ;)

- Herşey Çok Dağınık..

- Zamanla Unutulur..

- Gelin zamanı beraber durduralım..

- Varsa Ötesi Onuda Yaşarız.

- Seninle Yaşanacak Yıllarımız Olmalı Diyorum..

- Hiç bişeyi unutmadım, Hiç bişeyi hatırlamıyorum.

- Sevdinmi Deli Kadın Seveceksin.

- Karanlıklar Ülkesindeyim, Işıklarım Hep Sende Kalmış..

- Ben Bitti Demeden Bitmez.

- Kaderini Yaşa Yada Yenisini Yaz.

- Senin Olandan Asla Vazgeçme..

- Ben, sonu böyle olsun diye sevmemiştim.

- Mükemmel değilim ama en azından sahte de değilim.

- Yalnız olmayı, gitmem diyenlerden öğrendik.

- Zaman bende durdu.

- Bana yüreğinle gel, bahanelerinle değil!

- Dayanağı yalnız Allah olan birini, nasıl yıkabilirsin?

- Zorlama! Ya kalbin kırılır, ya hevesin.

- Hayat ileriye bakarak yaşanır, geriye bakarak anlaşılır.

- Sustuklarımı duyabilen biri ile bir ömür geçirebilirim.

- Mutlu mu olmak istiyorsan kimseden bir şey bekleme!

- Az insan, çok huzur.

- Sorun değil, yalnızlık konusunda doktora yaptım.

- Sen ve diğerleri diye ikiye ayrılmıştı, dünyam…

- Kısa hayatını, yanlış insanlarla doldurma!

- Kimi sevdiysem gitti, Sen ayrıcalık yap ve gitme ne olur.

- Benden başkası olmayacak. Kıskancım ben, o kadar!

- En büyük siyasi parti kalbi geleceğe örgütleyen aşktır.

- Gidene kal demek acımak gibiydi.

- İnsan özledikçe durgunlaşır.

- Bir keşkeye daha yer yok kalbimde.

- O seni bitirdi, sen onu bitiremedin.

- Güzel günler yakında demişlerdi.

- Yıllar geçiyor yaralar değil..

- Bütün kaygıları dağıtan güzel bir kelime var. Hayırlısı…

- Seni şifrem yapacaktım ama “Karakter yetersiz” diyor..

- Bizimkisi, bir ömür sürsün…

- Bana kendini alıştırma. Sonra gidersin, yarım kalırım.

- Tahminen ne zaman aşkım olursun?

- Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da o’nsuz!

- Gözlerinle anlaşabildiklerinle, bir ömür geçer.

- Her başlangıcın, sonu da vardır.

- Yalnızlığım çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?

- Artık sende depremler olsa kasırgalar bile kopsa bende yaprak bile oynamaz.

- Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı.

- Tekrar başlamak bütün yaraları tekrar kanatmak demek…

- Rüzgar özür dilese de dal kırıldı bir kere.

- İnsanın anlaması için, sevmesi gerekir.

- Ben buraya yazıyorum sen ne kadar lazımsa al…

- Gülüşünle, hayatıma baharlar açıyor.

- Kalkıp gidemediğimiz yerlere dalıp gideriz

- Bütün yaralarım geçer de sen geçer misin?

- Marifet kusurlarıyla sevmek zaten.

- Herkesi değerince sevin. İnsanlar alışkın değil.

- Gerçek aşk, her gün sevdiğine yeniden âşık olmaktır.

- Her an dualarımdasın.

- Sözde benim limanım olacaktın fakat senin sularında boğuldum.

- Biraz muhabbetini, biraz sesini özledim.

- Yalnız olmayı, gitmem diyenlerden öğrendik.

- Cesaret bazan seçtiklerin değil, vazgeçtiklerindir!

- Artık yeni baştan olmaz. O duygularla çoktan vedalaştık.

- Aklı yarda olanın, gözü yerde olur.

- Bana düşman kim varsa hep zayıf noktamdan vurmaya çalıştı.

- Vefa, çok ağır yüktür. Her insan taşıyamaz!

- Sevmeye korkuyorum, Teşekkürler, eserinle iftihar edebilirsin…

- Belki de hayat, yanlış anlayınca güzeldi.

- Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

- Sanki dünyamdaki bütün renkler kayboldu.

- Yakın sigaraları. Olmayınca olmuyor.

- Kalp herkeste var; yürek başka bir şey.

- Seni o kadar çok seviyorum ki,

- Keşke ağzınızdan çıkanı önce kalbiniz duysa.

- Doğru söylersin kaybedersin, seversin kaybedersin. Kısacası hep kaybedersin.

- Mesela çok özledin ama söyleyemiyorsun.

- Gözlerimi kapayınca, geçmeyecek mi?

- Cebimde yoktu, yüreğimden verdim.

- İnsan aşkını kıskanır, hesap sorar, sahiplenir. Anlayana…

- Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.

- Aşk elmayı yemekle sonrasında da ayvayı yemekle biter.

- Eğer hala yalnızsan, Allah seni birilerinden koruyor demektir.

- Gözyaşıyla yıkanan yüzden daha temiz bir yüz olamaz. William Shakespeare

- Hayatınızın kalitesini hayatınızdaki insanların kalitesi belirler. J. Brown

- Hiçbir şey insanoğlu kadar yükselemez ve onun kadar da alçalamaz. Hölderlin

- Kendini yalnız hisseden için her yer çöldür. Çehov

- Küçük şeylere fazla önem verenler, elinden büyük iş gelmeyenlerdir. Eflatun

- Mutluluğun tek çaresi, onu paylaşmaktır. Byron

- Okyanusta ölmezsin ama gider bir kaşık sevdada boğulursun.

- Peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün hayaller gerçek olabilir! Che Guevara

- Sen çare aranıyor ve bahane arıyorsa, aranacak bir şey kalmamıştır!

- Şerefin kadar konuş desem, sonsuza dek susacakları  tanıyorum!

- Unutma, sen gitmekle eylem yaparsan, ben de unutmakla devrim yaparım.

- Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir. Bukowski

- Zamana bıraktığımız her şeyin zamanla yok oluşunu izledik. Nasıl yapsak?

- Başarı istediğini elde etmek, mutluluk ise elde ettiğini sevmekten geçer. Brawn

- Hakkımda Ne Düşündüğünüz Önemli Değil Ben Bıraktığım İzden Gurur Duyarım.

- Şu saatten sonra ben başkasını düşünerek yazarım, sen de üstüne alınarak okursun.

- İnsanın burnunu sızlatan, böyle derinlere daldıran bir yanı var. Ahh o yıllar dedirten.

- Biz Dosta Selamıda Biliriz Yâre Sevdayıda Yeterki Dost Yürekli Yâr Vefalı Olsunn.

- Gidenin arkasından nokta koy gelecek olanın ismi büyük harfle başlasın. J. Christophe

- Gömleğin ilk düğmesi yanlış iliklenirse, arkasından diğerleri de yanlış gider. C. Bruno

- Ulaşamadığın kadına kaşar demeyeceksin! Biraz delikanlı olup; bu beni aşar diyeceksin!

- Aşktan yana yaşadıklarımı bir bilseydin, halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun. Elif Şafak

- Üstada sormuşlar sevgi mi nefret mi diye, “nefret” demiş ve ekler; çünkü onun sahtesi olmaz.

- Eskisi gibi değiliz artık, yorulduk biraz. Sessiziz, düşünceliyiz. Dargınlık da var tabi bir yandan.

- Yürekten İtaat Edeceğim Tek Bir İktidar Var, Kendi Aklımın Kararı, Kendi Vicdanımın Emrettiği.

- Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun.

- Eskiden evine dönmüş gibi hissettiğin insana yabancılaşmak ve artık buna hiç üzülmeyecek duruma gelmek de zirve.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Komik Karne Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun