-->

Sayko Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sayko Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Laf Sokucu Sayko Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sayko Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Laf Sokucu Sayko Sözler sizlerle.
- Her sene bir sene daha geçiyor.

- Bazı şeylerin tutarlılığı tuttuğun şeye bağlıdır.

- Tenyalar bağırsakta yaşar, bağırmasakta.

- Fransız İhtilali neye karşı çıkmıştır? Sabaha karşı.

- Ben yürüyelim diyorum, Gerard Depardio.

- Oh sevgilin gelmiş gözün Aydın, kulakların Manisa.

- Her şeyi bilen ördeklere ne denir? Blendax.

- Topu topu 7 nota var. Kaç ayrı beste yapabilirim ki?

- Annemler 4 kardeş, hayret dayımlar da.

- Seni gördüğümde gözlerim dolar, kulaklarım Japon Yeni.

- Fatih Terim Türkiye’nin en büyük vantilatörüdür.

- Benim koyunum bile Avrupa’nın koyunundan farklı bakıyor.

- Kanadı var uçamaz, peteği var bal yapamaz. Orkid.

- Bill Gates neden grip olmuş? Windows açık kalmış da ondan.

- Elmanın teki neden diskoya gitmiş? Kurtlarını dökmek için.

- Adam yerde elli bin bulmuş, aramış durmuş ayaklı bin bulamamış.

- Almanya’da Almanlar yaşıyorsa Sakarya’da sakarlar mı yaşar?

- Taksime cami yapmasınlar. Gitsinler başkasının taksisine cami yapsınlar.

- Nasrettin Hoca niye eşeğine ters biner? Dikiz aynası kırıldığı için.

- Ben dengesiz olduğum için, hayatımdaki insan dengeli olmak zorunda.

- İshalim biraz daha geçmezse çimento yutup üzerine su içeceğim.

- Deliler mi yatmalı akıl hastanesinde? Yoksa onları deli edenler mi?

- Evet, bugün perşembe. Haftanın son günü. Yani bugünü saymazsak.

- İlham kaynağım şu gördüğünüz boğaz. Bu deniz öküze bile ilham verir.

- Atatürk İstikbal göklerdedir derken Allah’ı kastetmiştir. Mustafa Sandal

- Ben Almanya’ya çok giderim mesela dün Viyana’daydım. İbrahim Tatlıses

- İlk İngilizce şarkıyı ben yaptım Sertap benim yolumdan gidiyor. Petek Dinçöz

- Uçaklar hoş oyuncaklar ancak askeri bir değeri yok. Mareşal Ferdinand Foch

- Bakın size bir şey söyleyeyim de başınızdan sıcak su çıksın. Yaşar Nuri Öztürk

- Beni kızdırdın, sana çok ağır bir laf söyleyeceğim. Yok ya, neymiş bakalım. Ton.

- Kardeşim sen arkeoloji okuyordun, minderin altına bir baksana kumanda orda mı?

- Tuğba Özay’ı alkışlayan gruba bakıyorum da çoğunluğu kadın ve erkeklerden oluşuyor.

- Kardeşim sen mütercim tercümanlık okuyordun dimi, şu pirzolaları çevirsene yanmasın.

- Kardeşim sen mütercim tercümanlık okuyordun dimi, şu pirzolaları çevirsene yanmasın.

- Kendim için istiyorsam namerdim. Allah’ım annem için bana zengin ve güzel bir gelin ver.

- Zenci kadın neden sürekli koluna bakarak makyaj yapıyormuş? Karakolda ayna var da ondan!

- İnsanın hevesi kalmayınca, hiçbir şeyden ne keyif ne de tat alıyor. Çok pis bir şey, çözümü de yok.

- Kardeş sen ilahiyat okuyordun bilirsin, mevlit şekerinde lokumu en alta mı koyuyorduk en üste mi?

- Doğuştan kör olduğunuzu anladım da beyefendi küçükken de mi gözleriniz görmüyordu onu soruyorum. Reha Muhtar

- Ben cep telefonu çıktığı günden beri kullanırım hatta çıkmadan öncede kullanırdım. Ressam Bedri Baykam

- Abi çok yalnızım diyorum, tövbe de yalnızlık Allah’a mahsus diyor. İlla bir yerden yakacak, illa cehenneme gönderecek şerefsiz.

- Altı aydır kızın nasıl çıkmışım diye attığı fotoğrafın üzerinde çalışıyoruz, arkadaşlar az önce 5. Kat filtreyi kırdılar ve kıza ulaştık.

- Televizyon en fazla 6 ay içerisinde piyasadan silinecektir. İnsanlar her akşam böyle bir kutuya bakmak istemez. Tweety Century Foxun Başkanı/1944

- İnsan insan gibi olduğu insanın bazen hayvan gibi olduğu yani o şey hayvanlar yırtıcı hayvanlar. İbrahim Tatlıses (bir resmi yorumlarken)

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Soğuk Espiriler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun