-->

Komik Okul Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Okul Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Okul Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Okul Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Okul Sözleri sizlerle.
- Kitabın yenisi, hocanın da eskisi makuldür.

- Sınav notlarımın yükseklik korkusu vardır kesin.

- Kopya bir sanattır ama bizim öğretmen sanattan hiç anlamıyor!

- Hocam Ankara’nın bağları kovalent bağ mı yoksa iyonik bağ mı?

- Öğrenciyi altın sıraya oturtmuşlar ille de teneffüs demiş durmuş.

- Okul beni bozar, yaşasın cumartesi ve pazar…

- Madem geldin dünyaya çalış fizik kimyaya.

- Bana kopya verenin 40 yıl kölesi olurum.

- Sınava kopyasız girmek savaşa silahsız girmeye benzer.

- Sınavları düşünüyorum kitaplarım kapalı.

- Her yiğidin bir yoğurt yiyişi, her öğrencinin bir kopya çekişi vardır.

- Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.

- Bana bakıp saatlerce durabilir misin? _Neden sen matematik testi misin?

- Adam üşenmemiş telefonu icat etmiş, ben kalkıp şarja takmaya üşeniyorum.

- Bu yazılıda kopya çeksek de mi sıfır alsak kopya çekmesek de mi sıfır alsak.

- Benim aşkın için verdiğim savaş tarih derslerindeki savaşlarla kıyaslanamaz aşkım.

- Sınıfta bazı kendini bilmezler var + Onlar kim hocam? — Onlar kendini biliyor.

- Test çözerken içimdeki Ali Ağaoğlu ortaya çıkıyor. Bunu geç, bu zor, bunu işlemedik.

- Twitter var facebook var whatsapp var kontör var mesaj var sevgili: 404 not found error.

- Ben bardak kırınca “sakar” annem kırınca “nazar” babam kırınca “o bardağın orda ne işi var.

- Öğretmen ”indirin parmakları listeden kaldıracağım” dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.

- Nerede kalmıştık? —Göçlerde hocam. +Emin misin Eyüp? —Yalan söyleyen Göçveren olsun.

- Sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, sevinçten uyuyamadım.

- Pazar gününden cuma gününe geçebileceğimiz bir tünel kazıyorum köşeyi dönmem an meselesi.

- Hocaya senin değerini sordum dünyalara bedel dedi, Dünya’nın değerini sordum beş para etmez dedi.

- Sınavda kopya vermemek için Nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kâğıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım.

- Lisede takdir, teşekkür alana 20 gün ekstradan tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.

- En yakın arkadaşımın ismini telefon rehberine ”yalv” diye kaydettim. Aradığın da ”yalv’arıyor” yazıyor. Yine aştım kendimi.

- Bu soğuk günlerde soğuktan titreyen bekârları unutmamalıyız. Lütfen herkes kapısının önüne bir kap Melis, Ceren, Begüm, Ahmet, Can, Melih koysun.

- Sınavdan çıktığımda: 95 arkadaşlarla konuştuğumuzda: 75 kontrol ettiğimde: 45 hoca söylediğinde: 25 arabada: 5 evde: 15.

- Akşam çalışırım – neyse sabah erken kalkıp çalışırım – neyse serviste çalışırım – neyse ilk ders çalışırım – neyse kopya çekerim.

- Baba bende suç yok valla. Notlarımın yükseklik korkusu var.” dedim, sonra nasıl geldim buraya anlamadım. Burası neresi ki?

- Sevgili matematik lütfen artık büyü ve kendi problemlerini kendin çöz, problemlerini senin yerine çözmekten bıktım artık!

- Hocam kütüphanedeki romanların yanına müzik aleti koydum. +Neden? —Çünkü romanlar böyledirler çalgısız yaşayamaz ölürler.

- Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

- Kanka ders çalışmak beni çok bozdu, az önce nerdeyse dolma kalemini dolma sanıp yiyordum. +O da bir şey mi oğlum, ben geçen gün kurşun kalemle birini vurmaya çalıştım.

- Keşke her sabah alarm çaldığında polisler kapıyı kırıp, “yat yat yat” diye bağırsa da geri yatsak… Sabahçı olmak zor zanaat…

- Derste “hep aynı parmakları görüyorum” diyen hocama; değişik olsun diye, orta parmağımı kaldırdım. Dersten attı, mağdurum!

- Sigara paketinin üstüne bizim sınıfın resmi konulup üstüne “Sigara içerseniz çocuklarınız böyle olur” denirse tüm Türkiye sigarayı bırakır yemin ediyorum.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Komik Liseli Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun