-->

En Ağır Cümleler

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden En Ağır Cümleler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Laflar sizlerle;

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden En Ağır Cümleler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Laflar sizlerle.
- Benim için Atmayan Kalbin Ritmi Düzgün Olsa Ne Olur..

- Var Git işine Sövdürme Beni Gelmişine Geçmişine..

- Kadehler Ne Kadar Günah Olsa da Senin için Yanmaya Değerdi Be Güzelim..

- Kahpeliğin Adını Delikanlı Koymuşlar..

- Aldığı Maddenin Etkisiyle Caz Yapan Arkadaş Ne Aldıysan Onu Sana Sokarım..

- Yıllar Boyunca Büyüğümüzü Küçüğümüzü Bileceğiz Diye Kendi Yerimizi Unutmuşuz..

- Ben Sensizliğe çok Alıştım Ama Sessizliğe Alışamadım..

- Benim’de Güzel Rüyalarım Vardı Ama Uykumu Kaçıran Kabuslara Yakalanmadan Önce..

- Hayallerim Ne Kadar Yıkılırsa Yıkılsın Sorun Değil , Yine Kurarız..

- Gelişine Göre Vururuz Sıkıntı Yok..

- Aynen Beni Kaybetmeyi Başardı Ama Sihirbaz Filan Değildi Resmen Şerefsizdi..

- Biliyorsun Senin Gittiğin Yol Yol Değildi Belediyenin Bir Suçu Yok..

- Sevmediğin Birine Ümit Vermek Adilikten Başka Bir şey Değildir..

- Bir Güzellik Yapıpta Şerefli Yaşamayı Denesen..

- Hani Derler Ya Dalından Şüphe Ettiğin Acın Gölgesinde Soluklanmayacaksın

- Bende Diyorum Dalını Boşver  Kökünden Şüpheliydim Zaten..

- Her Sevenin Bir Yarası Var Benim ki Neden Ağır ?

- Ben Sevdiğim Yare Kıyamadım Dedim Belki Yardır Acır..

- Bir çektiğin Zaman S!iktiri Plak Gibi Takılı Kalmassın

- Yürümek isteyen Benimle Yürüsün Der Yoluna Bakarsın..

- Beni Mutsuz Eden Milyonlarca Sebepler Var Ama Tek Favorim Sensin..

- Akan Göz Yaşlarına Değecek Olan Tek İnsan Silmek için Yanı Başında Olan insandır..

- Sokak çocuğu Diye Bir şey Yoktur Siz Sokakların çocuk Doğurduğunu Gördünüzmü..

- Cesaret Gerektiren Yaşamaktır Ölmek Değil..

- Benim Yaşantılarım Senin Hayallerin Bile Olamaz..

- Herkes Haddini Aşmamalı ve Aldatıcı Gururlara Kapılmamak Gerekiyor..

- Bazen O Kadar çok Kırılıyorsun ki özlediğine Utanıyorsun..

- Karşımda ki Beni Üzdüğü Zamanlarda Karşılık Veremiyorum Artık Alışkınım Diyorum..

- Gerçekten iyimi Geceler..

- İnsanlar kendilerini Anlattıkları Gibi Değiller Size Yaşattıkları Gibidirler..

- Sabırsızlıkla Bekliyorum Güleceğim Günlerde Gelecek Elbet..

- Binlerce Şükürler Olsun ki Dürüstlüğümden Kaybediyorum Şerefsizliğimden Değil..

- Gözün Arkalarda Kalmasın Güzelim Ben de Senden Vazgeçtim..

- Cesaret Bazen Seçtiklerin Değildir Vazgeçtiklerindir..

- Yüreğin Sızlamadan Yaşamayı Bende Öğrenmek istiyorum Bana da öğretirmisin..

- Kötülere Bir şey Olmaz Diye Allah Cezanı Vermeyecek mi Sanıyorsun..

- Hayatımda ki Bütün Gerçeklerimi Seninle Hayaller Kurarak Kaybettim Ben..

- Yazdığım Değil Yazmadığın Ne Kadar şeyy Varsa Hepsi sana..

- Gidenin Arkasından Beddua Etmeyin Sakın üç küfür, Bir tükür, Gittiği içinde şükretmeniz Yeterli.

- Fiyatını öğrendiğim günden beri herşey bana o kadar ucuz geliyor ki bilmem anlata bildim mi.

- Dansözlerinde bir özelliği kalmadı arkadaş etrafta bir sürü kıçı başı ayrı oynayan insanlar dolu.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun