-->

Turgut Uyar Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Anlamlı Turgut Uyar Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Turgut Uyar Kısa ve Uzun Aşk Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Anlamlı Turgut Uyar Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Turgut Uyar Kısa ve Uzun Aşk Sözleri sizlerle.
- Bir Kalır uzun kitaplarda anısı çok üşüdüğümüzün.

- Bozuk bir saattir yüreğim hep sende durur..

- Eylül toparlandı gitti işte ekim falan da gider bu gidişle.

- Sana diyeceğim şu ki küçüğüm; büyüme! Hayat seni de mahveder.

- Şimdi otobüs gelir biner gideriz dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç.

- Sen nereye ben oraya adım adım.. İnsan sevdikçe iyileşiyor, artık anladım.

- Hayatın kutlu olsun sevgilim ki sana değişe değişe aktım.

- Halbuki korkulacak hiçbir şey yoktu ortalıkta Her şey naylondandı o kadar.

- Yalnızlıksız bir ıslak halat, suları beni ıslatan.

- Cümbür cemaat aşka abanıyoruz.

- Hiçbir şey umurumda değil diyorum; "Aşktan ve umuttan başka.

- Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.

- Ne yapalım bari bağışlayalım birbirimizi.

- Bozuk bir saattir yüreğim hep sende durur..

- Herkes ne zaman olur? Elbet gülünün solduğu akşam.

- Sen, bizim için hala o ezeli sırsın. Sen de, bizi bilmiş olsan, başkalaşırsın...

- Uzanıp kendi yanaklarımdan öpüyorum.

- Eskiden güzel kadınlar ve aşklar olmuş.

- Ne kadar sürebilir ölümün en son düşünülmesi gereken bir kurtuluş olduğu.

- Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım. Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum.

- Ne o beni kandırmıştı. Ne ben onu baştan çıkarmıştım. İkimizde bildiklerimizin ötesine, bulduklarımızın üstüne çıkmak istemiştik. Bir noksanlığı var sanıyorduk bütün olanların belki. Ama aslında bütünlüklerimize bahaneydik.

- Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm, biliyorum bu çeşit yaşamak, zor. Kim bilir tanrım, kim bilir hangi güzel yerde beni, hangi ölesiye sevda bekliyor?

- Böyle sessiz ayrılıklarda Her şey önceden belli olur En güzel zamanında, aşkın ve hayatın İnsan deli olur.

- Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir, ansızın aklına getirip yalnızlaşıyorsa . İşte o zaman sevmiştir.

- Nasıl kısa kesmeli bilmiyorum? Herkesin derdinden pay isterken. Uzak kaderlerin suları çağlar simdi Yıldızlar dökülür sonsuza içimizden.”

- Tel cambazı istiyordu ki dünya istediği gibi olsun. Bile bile aldanmaya vardırıyordu işi. Ama olmuyordu kendisi vardı.

- Ey canımın güftesi, eylülün ikinci haftasıydı o sıra Bana gülümseyerek getirdiğin bir bardak suydu o sıra.

- Ekmek yiyelim tereyağı yiyelim çocuk büyütelim Sen beraber yatacağımız yatakları hazırla Sen bir onu yap yeter bak göreceksin.

- Herkes ne zaman ölür; elbet gülünün solduğu akşam! Aldım anlayamadım; öldüm anlayamadım almadığım bir akşam.

- Ben aslında her şeyi sonradan öğrendim.. Herkes herkesi sonradan öğrenirmiş; bunu da sonradan öğrendim.

- Çok üşürdük hep üşürdük üşümekti bütün yaşadığımız Üşürdü ellerimiz aşkımız sonsuz uzun sakallarımız.

- Başınn o ağrısı beni görüncedir Bana baktıkça yalnızlığın geliyor aklına Biliyoruz neyi bölüştüğümüzü. Konuşmasak da.

- Herkes bıraksın senin için olurum laflarını. Önce kendiniz için yaşamayı öğrenin, sonra başkası için olursunuz.

- Ne o beni kandırmıştı. Ne ben onu baştan çıkarmıştım. İkimizde bildiklerimizin ötesine, bulduklarımızın üstüne çıkmak istemiştik. Bir noksanlığı var sanıyorduk bütün olanların belki. Ama aslında bütünlüklerimize bahaneydik.

- Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar şu aranıp duran korkak ellerimi tut bu evleri atla bu evleri de bunları da göğe bakalım..

- Kaç kişiyi öldürdüm düşlerimde, kaç kilo çekerdi yalnızlık.. Kaç kere ezildim altında yaz yağmurlarının.

- Ben seni uyuttum, seni karıştırdım,seni şaşırdım bir  şeyler akıp akıp giderdi, dünyada başvurduğum bir şeydin, yalnızlığım gibi ..yanında sonsuz durduğum.

- Durduğum yer benim değil iken, gidebilecek bir yerimin olmaması ne acı; gidebilecek bir yerim yok iken hala ve inatla durmayışım ne gaflet; nihayetinde olmuyorken yaşıyor olan insanın, yaşıyorken olduğunu bilmemesi bu, bu ne tuhaf bi’ hayret.

- Herkes bıraksın senin için olurum laflarını. Önce kendiniz için yaşamayı öğrenin, sonra başkası için olursunuz.

- Şimdi dolaşıp duruyor aramızda.Kıpkırmızı bir duygu olarak Doğudan batıya bir güz halinde  Çılgın ve hüzünlü.

- Bazen sadece onun sende bıraktığı izleri özlersin, her şarkıda ayrı bir hatıra saklıdır sanki; istesen de silemezsin.

- Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Oğuz Atay Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun