-->

Kin Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Ağır Kin Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Kin Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Ağır Kin Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Kin Sözleri sizlerle.
- Önceden Aldığım Nefestin Artık Sadece Nefretimsin..

- Ben Umursamaz Değilim Sen Beceremiyorsun Umurumda Olmayı..

- Ben Kimsenin Canını Yakmadım Onlar Benim Ateş Olduğumu Bile Bile Geldiler..

- Sana Tek Bedduam Var Sarıldığın Her İnsanda Beni Hatırla..

- Sözüm Olmaz Gidene Tek isyanım Küfürlerim Tekrardan Dönmek İsteyenlere..

- Sabırlı Olmam Selametim dendir Öfkem ise Felaketim dir..

- Benden Gülüşümü Olanlar Ağlamaya Mahkum Kalsınlar..

- Özür Dileseydi Dönerim Demişsin Diz çökeyim Bir Daha Karşıma çıkma..

- Bir Gün Mutlaka Herkesin Canı Yanacak Bugün Benim Yarın Senin..

- Bazı Kızlar Vardır Perdesiz Evlere Benzerler Perdesiz ev Gibi Ya Satılıktır Ya Kiralık..

- Küfür şeytana Mahsustur Tövbe insana Aşk Kadına Yakışır Sevmek ise Adama..

- Bu Gülümsemem Beni üzgün Görmek isteyenlere Gelsin..

- Bana Verdiği Umutları Tekrar Alan Aldığı Ahı da Gülerek Kullansın..

- Güzel Bir Rüya’nın İçinde Özlemi Tattığım Nefreti Tanıdığım Yaşadığım Sadece Nefretimsin..

- Hayatımı Mahfeden insan Tekrardan Yine Karşılaşırsak Hayatın Gerçek Kişiliğini Gösteririm Sana..

- Acımasız Biri Değilim Ama Öyle İnsanlar Var ki Karşımda Son Nefesini Verse Sigara Yakar izlerim..

- Zannetme ki Her Susan Konuşmaktan Aciz ve Kırılan Gurur Bir Hiçtir Eğer Suskunluktan Anlıyorsan Sana çok şey Anlatmıştır..

- Kimse Yok Benim Hayatımda Bundan Hiç Pişman Değilim Sen Aşkı Basitleştirenlerdensin Ben ise Yalnızlığın Hakkını Verenlerden..

- Selam Sevdiğim Ben Canını Yaktığın Yoktan Sebeplerle Vazgeçtiğin Hatırladın değil mi¿ Senin İçin Ölürüm Dediğin..

- Temiz ve Yürekli insanlar Hiçbir Zaman Rahat Bir Hayat Yaşayamazlar Çünkü Kendilerini Başkalarının Mutluluğu için Feda Ederler..

- Beni öyle Bir Durumlara Düşürdün ki Can Dostlarım Bile Güldüler Bana Bende öyle Bir Duruma Düşüreceğim ki Seni Düşmanların Bile Ağlayacak Acıyacaklar Sana..

- Tabi ki Gitmek Kolay Olan Gittiğin Yerde Aradığını Bulamayınca Tekrar Dönmek Koymayacak mı Sana..

- Anlıyorum ki  Başkasını Seviyorsun Ben Bela Okumasını Sevmem Allah Belanı Değil imam Selanı Versin..

- Söylediklerim Küpe Olsun Diye Değil Her Aklına Geldiğin de Kulakların Değil Yüreğin Çınlasın Diye Söylüyorum..

- Yüreğim Umutla Doluyken Bendeki Hayaller Pahalı Dedin Şuan Para Dolu Ceplerim Bana Parasını Söyle Ne Kadardı Hayallerin..

- Benden Sonraki Nasılsa Beni Sana Unutturur Ama Hayat işte insana Tükürdüğünü Yalatmaz Hayat Sana Yaşadıklarını Yutturur..

- Yaşadığın Hayata ve Sana iki Çift Sözüm Var Lanet Olsun Nefretim Mutluluğun Olsun Nereden Bile Bilirdik ki ¿

- Nefretim Seninle Olacak Ayrılık Beni Bulacak Şuan Ayrılıklar İçerisinde Yapa Yalnız Biriyim Sen İse Nefretimin İçinde Yalancı Bir Bahar..

- Enkaz Yığını Gibi Bıraktı Beni Mutlu Olmasını Neden isteyeyim Eğer Mümkünse Gün Yüzü Bile Görmesin..

- Sevgili Yolun Açık Olsun Nasıl Olsa Ben O Vedadan Kurtulurum Ama Sen O Vebal den Nasıl Kurtula Bileceksin..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun