-->

Kamyon Arkası Yazıları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Kamyon Arkası Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Komik Kamyon Arkası Yazıları sizlerle;

- Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait bir yerde indiler…

- Biz ferdileri müslümleri dinleriz yolsa Tarkan, Serdar açmaz bizi damardan gideriz yolları.

- Rampaları yavaş çıkarım güzelleri akşamları  kovalarım.

- Düz yolda giderim geceleri severim renkli gözleri…

- Şoförsün dediler, kızı vermediler.

- Şöförün Aşkı Yolda Başlar…

- Dağlarda yol tanımam otobanda yalnız kalmam…

- Geceleri yolların kralıyız, sabahları rüyalarda uçarız.

- Kader satılmıyor ki iyisini alalım.

- Önünü görmeden sollama milleti evine acı haber yollama.

- Sen kalbimde batan güneş, ben yollarda çilekeş…

- Ya rab sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın hakkından gelirim.

- Yollarda tozu dumana katarım altımda Ford var yaklaşma canını yakarım.

- Otobanda sensiz bir hayat seni sevende kabahat!

- Karşıdan geçen güzele yol veririm ferdi babayla coşarım..

- Öyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yaşamasın.

- Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara.

- İstanbul Ankara 6 saat sana sewgim 24 saat Aşkım…

- Kamyonum Ford yollarda Lord…

- Geceleri yolların kralıyız sabahları rüyalarda uçarız…

- Karayollarında değil senin kollarıda öleyim gülüm…

- İstedim vermediler sen kamyoncusun dediler!

- Öyle bir sihirbazsın ki beni bile kaybettin gülüm.

- Ben seni İstanbul boğazında değil Ankara ayazında sevdim.

- Kamyonumdaki yüküm aşkından hafif be gülüm…

- Avrupa yolları ağlar altımızda Türk şöförü durmaz yolda…

- Gökyüzünde bir yıldız olsaydım ilk sana kayardım.

- Ananda uzun severdi.

- Yollar sürüşüme kızlar s*kişime hasta.

- Neskafe bile 3'ü1 arada ben hala elizabeth.

- Am var dediler geldik.

- Güvendiğim dağlara kar yağdıranlar, hazırlanın! Kaymaya geliyorum.

- Kader satılmıyor ki iyisini alalım amk.

- Ya olduğun gibi görün ya da gözüme görünme o*spu.

- Aşkın bir sabun ise köpürt beni Pakize.

- Koyamadım hayatımı bir biçime, k*yamadım böyle hayatın dibine.

- Müjde kızlar bu yaz da bekarım, guzellikle olmazsa zorla s.kerim.

- Seksenüçlüyüm sekste güçlüyüm.

- Hayat boş, vur mala, coş.

- Al bir BMC, si....... anan gündüz, gece.

- Sevene lav yu, sevmeyene fak yu.

- Sollama beni, sollarım seni.

- Bu dünyada her şey paraysa üstü kalsın…

- Sinyal verip geçtiğin bu gönlü ilerde dörtlüleri yakıp beklersin durursam namerdim.

- Konyalı Adam MAN Kullanır…

- Babam yaşadıkça kral benim.

- Gazla uçabilirsin, ama frenle konamazsın.

- Burma burma bıyıklarım, Tarkan seni ayıklarım.

- Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın.

- Hayat bana vız gelir aşk bize hız verir.

- Miras değil alın teri…

- Rampaların ustasıyım Rambrant’ın hastasıyım.

- Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim.

- Otobanda sessiz bir hayat, seni sevende kabahat…

- Arabasız yol olmaz sensiz hayat olmaz.

- Uşaklıysan vur saza, şoförsen bas gaza.

- Rampada yavaş, düzlükte savaş.

- Baba ben vatan borcunu ödemeye gidiyorum sen de benim borçlarımı öde…

- Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.

- Ahirette iman yollarda man.

- Evlat fazla bıdı bıdı yapma baba yorgun.

- Dalgasız denizde herkes kaptan…

- Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin.

- Âşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.

- Sana gelmediğim gün, sanayiye gittiğim gündür gülüm…

- Araman için illa hata mı yapmam gerekir?

- Bazıları çekici sever.

- Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız.

- Çekemeyen anten taksın, hatalıysam aramızda kalsın.

- Boşuna dönme dünya çift okey bende.

- Algıda seçiciysem günahım ne?

- Alırsın ford, olursun mort.

- Askerin emaneti.

- Baba parası değil, 4 yıl lisans, 2 yıl master ve doktora teri.

- Baba yorgun, dalaşma.

- Baktım araba kıyak, karı da kıyak, dedim ne ayak.

- Beatnik isen vur saza, Nihilist isen bas gaza.

- Benim için ağlama, gözlerinden olursun.

- Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.

- Dünyayla nişanlı, ölümle Sözlüyüm.

- Düzde geçme beni, yokuşta mahçup ederim seni.

- Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan, çok yaklaşmışsın demektir.

- Freud da sollardı.

- Hatalıysam lütfen kamyoncu@masumdur.com

- Otobanda sessiz bir hayat, seni sevende kabahat.

- Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama…

- Sen sus, birikimin konuşsun Tinselgül.

- Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Fena Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun