-->

Elveda Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa ve Uzun Elveda Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevdiğine Elveda Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa ve Uzun Elveda Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevdiğine Elveda Mesajı sizlerle.
- Ezdin kalbimi tek lafınla elveda oldu bu aşkın sonunda…

- Sana Sözlerim sana elveda deme bana seni sevdim bu dünyada ne olur bırakma elveda deme bana.

- Uzun ömrümüz varken bu hayatta yaşamayı haram kıldın bana dualarım yinede hep yanında olsun bu son elveda..

- Bunca yılın ardından kırık bir kalple seni hala çok severek senden sonsuza kadar ayrılmayı seçiyorum. Elveda.

- Ne yapsan boşuna artık olmuyor seninle ne olur beni anla yaşanan güzel günlerin hatırına şansını fazla zorlama elveda.

- Ay gibi parlak bir gecenin ölüme götürcek kadar sihri bir şarkısısın, seni ben dilde değil yürekte sevdim senin için ben ölüme not bıraktım anla beni ne olur notum sadece sana elveda.

- Ben ağlarken bana bakıp ağlama ben hüzünlenirken bana bakıp hüzünlenme çünkü bende sen olurken ölemeyeceğim: bu dünyaya nasıl kazık çakılırmış herkese gösterecem…

- Elveda diyorum sana bakma yüzüme ağlayan duygularınla yaşanmamış say sevmemiş say beni bırakıyorum hayatı sana dönem bir daha bana elveda son Sözüm sana!

- Sana Sözler yazdım sana anlattım hayatı sen hep başka dünyadaydın sadece elvedalara aldandın şimdi kendini de kanıtladın insafsız sana da elveda.

- Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz. Her şeyi unutur da şu gönlüm bir seni unutamaz. Ama keder yüklü olsam da sana sonsuza kadar elveda.

- Artık günlerim günlerden uzun gecelerim gecelerden yalnız seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım yalnız senin yokluğuna alışamadım şimdi anlıyorum acıdan hasretten gözyaşından başka hiç bir şey vermemişsin bana yıkılan hayallerime yok olan geçmişime kaybolan geleceğime ağladım ağladım çocuklar gibi ağladım…

- Aşkın bitmiş olsa da hiç sevmesen de beni çok aldattın hoş görmesem de bir şeyler bulmuştum ben o sevginde bekliyorum bir gün dönersin diye.

- Ağlıyorsundur belki sormam sebebini gülüyorsundur belki hatırlamazsın güzel günleri, elveda diyen unutur gider günleri ağlayan ise elvedayla kalır başbaşa anlatır derdini, sen bana elveda dedin gül hayata şimdi ağlayacaksın sonunda!

- Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; kopardılar, bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; soldurdular, şimdi yine bir çiçeğim var, adını ıstırap koydum; bıraktı bir küçük elvedayla.

- Ayrılık şarkıları çalıyor etrafımda sanki gördüğüm her şey ayrıldığımızın resmi nereye baksam kopmuş bir hayat nereye baksam ağlayan gözler nereye baksam elvedalar yalnızların dünyasında bir yalnızım.

- Ağlayışım terk edip gidişine değil, ben; sensizken senden diye sensizliği de sevmiştim, sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin. Elveda…

- Almak istedim ellerini alamadım, bakmak istedim gözlerine bakamadım, sarmak istedim kollarıma saramadım, görmek istedim son defa göremedim, çünkü ayrılık ölüm girdi.

- Bulutlarda karmakarışık bugün baktım da gökyüzünde güneşi küstürmüşler belli damlalar buz kesmiş duygularımda karmakarışık sevdalar gibi üşüyorum üşüyorum sana ederken veda.

- Gönül gamlar içinde olsa da bazen severken de söylenmeli elveda. Seni unutamayacağımı bilsem de artık senden vazgeçiyorum, hoşça kal biriciğim.

- Eksik kalan bir hayatın parçası olmuşum tamamlamak gelmiyor içimden sen yokken tamamlayamıyorum hayatımı eksik bir hayatı yaşıyorum elveda dediğin günden beri hep ağlıyorum hayatı yarım ve sensiz eksik yaşıyorum.

- Bir gün bensiz bir yerde ağlarsan her düşen göz yaşında beni hatırla hafifçe yağan bir yağmurda saçlarını okşayan her damlada beni hatırla hiç aşık oldun mu diye soran olursa olmadım derken beni hatırla seni sevdiğimi daima hatırla…

- Zaman değil geçen ömürmüş anlamadık, tükendik bizde yıllar gibi yaralandık, bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler alıp götürdüğün ömrümün baharları, suçumuz.

- Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine gözlerin takılır kalırsa uzaklara hele kulakların deli gibi çınlarsa zamansız, bil ki bir yerlerde özleniyorsun.

- İncitmemek dilin susması, incinmemek kalbin susmasıdır. Kural bu! En çok seven, hep en önce terk edilir. Unutma; Vedalar acıtsa da, bazen gitmek gerekir!

- Bir gün sende seversin bir gün sende ağlarsın o zaman ben gelirim aklına belki geri dönmek bile istersin ama vakit çok geç olacak elimde değil seviyorum, özlüyorum hep de öyle olacak.

- Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye biraz zaman istedim düşüneyim diye. Ertesi gün gördüm onu bir başkası ile. Kulağına fısıldadım aşk ıstıraptır diye.

- Güzel yüzüne tatlı Sözüne aldandım sana değil geçirdiğim zamana yandım senden gelecek beklemişim boşuna sen bana ayrılıkları tanıttın!

- Üzülen kalbim yeniden mutlu olur mu bilmem sadece senin için içimde bir nefret gizli saklıyorum onu bir gün gelecek hayatını değiştirecek nefretim ayrılıkları getirecek kalbine beni yaşayacaksın o an sende!

- Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim. Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim. Elvedalar sana…

- Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, akıllı ise o’nu ayaklarını altında arar… Seninle olmak varken; sensiz kalmak, yaşamak dururken ölmek demektir… Hoş çakal…

- Aramıza yollar, yabancı kollar, zor yıllar girdi, ümitlerimi, saf sevinçlerimi derken seni kaybettim bir iki Sözle bir kaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı birde bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim.

- Bir sevgilim var uzakta yüzünü göremediğim, sesini duyamadığım bir sevgilim var uzakta elini tutamadığım, saçına dokunamadığım ama gün gelir sevgilim bana dünden yakın olur.

- Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgârın gülüşünü seyrettim çaresizce. Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle…

- Yıldızlar hatırlattı gözlerini… ama inan hiçbir zaman gözlerin kadar güzel bakmadılar… rüzgarlar getirdi saclarının kokusunu… ama inan sacların gibi hiç kokmadılar…

- Gözüm, kulağım, kalbim, aklım hep sende, senden ayrılamam istesem de istemesem de… hayalın her an gönlümde, gözlerimde, seni seviyorum istesen de istemesen de…

- Sana uyanmak üzere kapatırken gözlerimi, sensiz bir sabaha daha merhaba dedi yüreğim. Ki ben yokluğunda ser sefil!

- Ne Yapsan Boşuna Artık Olmuyor Seninle Ne olur Beni Anla Yaşanan Güzel günlerin hatrına Şansını fazla Zorlama Elveda..

- Sipariş Aşkların Bir menüsü Olmuşum Bu hayatta Kim istediyse aldı gönlümü sahte gülücüklerle sonra kuru bir elveda ile kaldım hayata ölümle baş başa.

- Acı Çeken Kalbime tek Sözün yeter öLüm Gibi Gidişime Elveda Dersen Giderim Gel Dersen her zaman peşindeyim.

- Ay gibi parlak bir gecenin ölüme götürcek kadar sihirli bir şarkısısın, seni ben dilde değil yürekte sevdim senin için ben ölüme Not bıraktım anla Beni Ne olur Notum Sadece Sana Elveda.

- Güzel Mektuplar yazmak vardı Sana içinde Aşk kokan kelimeler yollamak vardı Sana Aslında kelime değil Kalbimi Yollamak isterdim, Elvedalar Yollamak istemezdim Sen istedin istediğini Elde ettin elveda Sana.

- Ölümü tattırmak istiyorsan bana elveda demen yeter sensizlik zaten ölüm olacak son lafın elveda olacak ise bakma arkana de ve çek git!

- Şimdi gök yüzü karanlık güneş yok sanki yüzümde ne bir sıcaklık nede kalbimde bir heycan var, artık günlerim karanlık hayatım kalbim gibi Soğuk Elveda Sözlerini Dinlemek istemiyorum Seni Seviyorum.

- Ayrılık şarkıları çalıyor etrafımda sanki gördüğüm her şey ayrıldığımızın resmi nereye baksam kopmuş bir hayat nereye baksam ağlayan gözler nereye baksam elvedalar yalnızların dünyasında bir yalnızım..

- Ağlıyorsundur belki sormam sebebini gülüyorsundur belki hatırlamazsın güzel günleri, elveda diyen unutur gider günleri ağlayan ise elvedayla kalır baş başa anlatır derdini, sen bana elveda dedin gül hayata şimdi ağlayacaksın sonunda!

- Veda şarkıları çalıyor etrafımda sanki gördüğüm her şey ayrıldığımızın resmi nereye baksam kopmuş bir hayat nereye baksam ağlayan gözler nereye baksam elvedalar yalnızların dünyasında bir yalnızım..

- Ne güneş bıraktın dünyamda ne yıldız kaldı sıcak akşamlarımda sadece bir Sözünle durdu dünya elveda dedin ya işte bittim ben o anda!

- Farksız gecelerin farksız bir hayatın farksız duygularını yaşamışım seninle elveda desem de bişi değişmeyecek hayatımda o zaman sana elveda diyorum farksız hayatında.

- Seninle gelecek kurdum ben seninle yaşadım hayatı seninle buldum yeni bir dünyayı şimdi yeniden eski hayatıma gidiyorum yeniden banel hayatıma döndürüyorum dünyamı değişiyorum elvedalarla gidip ölümle yüzleşiyorum.

- Bir Söz Yazmak istiyorum Sana içinde Ayrılıkların ve elvedaların Bol Olduğu Sadece Seni Yazmak istiyorum Sana Sen Elvedaydın benim Hayatımda.

- Oyuncak gibi hayatım sanki yap boz gibi kaldı bedenim ortada biri gelip kalbimi kırıyor diğeri yapıyor sonra yine kırıyor neler çekiyorum bilmiyorum her sonda elvedayla yüzleşiyorum ve ölüme gidiyorum ne kadar devam edecek bilmiyorum.

- Ağlıyorsundur belki sormam sebebini gülüyorsundur belki hatırlamazsın güzel günleri, elveda diyen unutur gider günleri ağlayan ise elveda ile kalır baş başa anlatır derdini, sen bana elveda dedin gül hayata şimdi ağlayacaksın sonunda!

- Yarınsız bir Sözüm geçecek için değersiz bir insanım anladım bunu, senin için sadece biriymişim senin için ayrı bir dünyaymışım anladım bunu elveda.

- Sadece hayatın acı bir piyonuyum, dert keder hüzünler bende saklı, seni bulmuşken mutluluğu yakalamışken şimdi ellerimiz ayrı elveda zamanı.

- Ölümü tattırmak istiyorsan bana elveda demen yeter sensizlik zaten ölüm olacak son lafın elveda olacaksa bakma arkana de ve çek git!

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Kamyon Arkası Yazıları adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun