-->

Fena Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Fena Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Fena Laflar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Fena Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Fena Laflar sizlerle.
- Sevdiğine sadık kalan adam, kendinden vazgeçebilen adamdır..

- Bildiğim tek bi şey var, ben payıma düşen acıyı çektim.

- Sen o gün öylece benden vazgeçince, ben de kendimden geçtim.

- Hep dimdik durmak zorundayım çünkü düşersem beni tutabilecek kimse yok.

- Daha fazla parçalanacak, parçam yok.

- Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not; dünya beş para etmiyor.

- İçindeki çocuğu sakın öldürme. İleride lazım oluyor.

- Alkol kullanın, sigara kullanın ama artık insanları kullanmayı bırakın bence.

- Sadece birisini özledin diye hiç kimseyle konuşmak istemezsin mesela.

- Bir insanın sana neler verebileceği değil, senin için nelerden vazgeçeceği önemlidir.

- Özür dilerim, yanlışlıkla tanımışım demek istediğim insanlar var.

- Küfür ağzıma yakışmıyor olabilir, Fakat hakedenin üzerinde mükemmel duruyor.

- Fazla ciddiye Almayın bu hayatı.. Nasıl olsa İçinden Sag çıkamayacaksınız.

- Ben, yalan söylediğine üzülmedim. Bundan sonra nasıl inanacağıma üzüldüm.

- Gelecekten en büyük beklentim: geçmişte bıraktığım insanlarla bir daha hiç karşılaşmamak.

- Evet, alkol ve sigara kullanıyorum belki, Ama insanları kendi çıkarlarım için kullanmıyorum !

- Her insanın parmak izinin farklı olması, sana kimsenin benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır.

- İyi bir iş yaptığımda kendimi iyi, kötü bir iş yaptığımda kendimi kötü hissediyorum. İnandığım tek din bu!

- Moraliniz bozuk olduğunda sebebini bile sormadan sadece mutlu etmeye çalışan insanlara iyi davranın.

- Kendi adıma konuşursam, insanlığın mı Tanrı'yı, yoksa Tanrı'nın mı insanlığı yarattığına kafa yormayı bırakalı çok uzun zaman oldu.

- Deli gibi içinizden geçenleri anlatmak istediğiniz ama anlatacaklarınızın karşınızdaki için hiçbi şey ifade etmiyceğini fark ettiğiniz o an.

- Ağzınızdan çıkanlara daima dikkat edin. Çünkü bir Sözü unutmak, bir yüzü unutmaktan çok daha uzun zaman alır.

- Seni yalan söylemeyecek kadar önemsemiyorum, istersen benim hakkımda kötü de düşünebilirsin böyle şeyler beni bozmaz.

- Dosta değer vericeğime sigaraya değer veririm en azından bir kısmı içimde kalıyo. Dost gibi söküp gitmiyo. Dost sağlığa zararlıdır. Sigara için.

- Kimseyi sürekli konuşmak isteyecek kadar sevmeyin. Kimseyi sürekli görmek isteyecek kadar da sevmeyin. En iyisi siz kimseyi sevmeyin.

- Çirkin ya da size vermeyen kızlara kezban derken, õnce bi kendinize bakın beyler. manken misiniz, italyan mısınız.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Fantastik Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun