-->

Fantastik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Fantastik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Fantastik Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Fantastik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Fantastik Sözler sizlerle.
- Bir merhaba yeterdi tanışmamıza, yüreğinde aşk kadar cesaret olsaydı.

- Aşk davaya benzer, cefa çekmek de şahide. Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki!

- Salatalığın kabuğunu soymak, onun hıyar olduğu gerçeğini değiştirmez.

- Gittiğin yerde boşluk dolduran değil, gittiğin zaman boşluğu doldurulamayan ol.

- Bazı anlar vardır unutamazsın. Tekrarını istersin ama pozisyon kaçmıştır.

- Yolunu değiştirmeden gittiğin sürece, ne kadar yavaş gittiğinin bir önemi yoktur.

- Sen ülkemin yaz geceleri gibisin.

- İnsan sevmeye başladı mı, yaşamaya da başlar.

- Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayınız.

- Göğü kucaklayıp getirdim sana, kokla açılırsın.

- Ne bir savcı kalırdı ne de bir yasa şu insanoğlu önce kendini yargılasa…

- Aşk; kelime değil bir cümledir. Kurmak içinse, özneyle yüklem değil, iki yürek gerekir.

- Özür dilerim seni kendime bile anlatamazken başkalarına nasıl tarif ederim.

- İnsanlarla uzun süre yaşayamıyorum. Sonsuzluğun payından bana biraz yalnızlık gerek.

- Uçurtmalar rüzgâr gücü ile değil o güce karşı koydukları için yükselirler.

- Seveceksen öylece sev. Ne kusursuz insan ara ne de insan da kusur.

- Nankör insan her şeyin fiyatını bilen hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir.

- En ağır işçi benim; gün yirmi dört saat, seni düşünüyorum.

- Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?

- O kadar güzel unutmuştun ki beni, hatırlatmaya kıyamadım.

- Kasımda aşkı bulamadık, kapıyı aralık bıraktık.

- Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.

- Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.

- Gerek yok her Sözü, laf ile beyana. Bir bakış bin Söz eder, bakıştan anlayana.

- Elimde olsa sesine sarılırdım.

- Lanet olsun. Ne muazzam şey seni sevmek!

- Kötü bir işin en gizli şahidi vicdandır.

- Bütün iyi şeyler güler. Yalvarırım gülmeyi öğrenin.

- Güneş demişken, ellerini çok seviyorum.

- Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

- Benim sevdiğim renk senin gözlerinde kaldı.

- Gözyaşlarını, çocukların erişmeyeceği bir yere saklayın.

- Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna.

- Öyle güzel bakardı ki, sadece beni gördüğünü zannederdim.

- Gençliğimi sadaka verdim şu dilenci yıllara.

- Allah ile olduktan sonra ölüm de, ömür de hoştur.

- Ne kadar seversen, o kadar sevilirsin derken kafan mı güzeldi.

- Gözler yaşarmadıkça gönüllerde gökkuşağı oluşmaz.

- Başkasının önünü aydınlatırken kendi yolumuza da ışık tutarız.

- Ne demiş şair. Mutluluğu benimle bulan benimdir gerisi misafir.

- Tercihleriniz umutlarınızı yansıtsın korkularınızı değil.

- Hava soğuk, umutlar uzak. Demek ki bugün de içimizi çay ısıtacak.

- Avucu kadar yüreği olmayan insanları kürek gibi dili var…

- Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bunun için sevgiliye “yar” denilir.

- İnsan, evrende gövdesi kadar değil, yüreği kadar yer kaplar.

- 2 duble rakıdan sonra herkes herkesi sever, söyle ona beni kahvaltıda sevsin.

- İçine attıkların kederindir. İçinden atamadıkların kaderin…

- Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük!

- Peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün hayaller gerçek olabilir.

- Belki hiç bir şey yolunda gitmedi ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi!

- Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim. Sensiz boğazımdan geçmiyor.

- Birçok insan mutluluğu, burnunun üstünde unuttuğu gözlük gibi etrafta arar.

- Hayat yolunda çıplak ayakla dolaşma hayal kırıklarım ayağına batabilir.

- Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen…

- Bir ilişkiyi kadın başlatır, kadın bitirir. Ama başlatan ve bitiren aynı kadın olmayabilir.

- Yalnızca kültürlü insanlar öğrenmeyi sever cahiller ders vermeyi tercih eder.

- İnsanlarla uzun süre yaşayamıyorum. Sonsuzluğun payından bana biraz yalnızlık gerek.

- Başkasının önünü aydınlatırken kendi yolumuza da ışık tutarız.

- Uçurtmalar rüzgâr gücü ile değil o güce karşı koydukları için yükselirler.

- Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim…

- Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?

- Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün…

- O kadar güzel unutmuştun ki beni, hatırlatmaya kıyamadım…

- Öyle bir gel demelisin ki, mesafeler anlamını yitirmeli.

- Sen böyle güzelken bana Söz düşmez bakma, şiirler yazdığıma.

- En ağır işçi benim; gün yirmi dört saat, seni düşünüyorum.

- Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna…

- Peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün hayaller gerçek olabilir…

- Utanılacak bir şey değildir ağlamak, yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı.

- Gözlerimin rengi standart ama bakışlarım adamına göre değişir.

- Yükle yalnızlığının bütün gri bulutlarını sırtıma. Vücudum yağmur sonrası toprak koksun.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Karizmatik Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun