-->

Sevgiliye İltifat Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Sevgiliye İltifat Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevgiliye İltifatlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Sevgiliye İltifat Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Sevgiliye İltifatlar sizlerle.
- Aşk acı ise sen niye tatlısın?

- Bugün yine o kadar güzelsin ki gözlerim kamaştı.

- Senin en güzel yerin kahverengi gözlerin.

- Bir ışıltı onun baharı seher vakti de açılan gülerin başı hiç bitmez onun aşkı.

- Kalbimde öyle bir cümlesin ki nokta koymaya bile yer bulamıyorum.

- Öyle güzel gülmelisin ki, insanlar seni ağlatmaya utanmalı.

- Dünyanın en güzel yeri neresidir biliyor musun? + Neresi? – Az kaysana.

- Gözlerindeki hayat ışığı dünyamı aydınlatıyor, yaşadığım hayat seni kıskanıyor bebeğim.

- Yürüdüğün yol olmak isterim, hiç aksamadan seni yürütmek için bu hayatta...

- Sevgin bir numara, seviyorum seni bebeğim güzelliğin yeter dünyaya...

- Hadi evet de, bana evet de, açtım ellerimi kalbime bekliyorum o sıcacık sevgini...

- Yürüdüğün yol olmak isterim, hiç aksamadan seni yürütmek için bu hayatta...

- Gözlerine bakınca cenneti görüyorum bir tanem, güzel gözlerinden sen sorumlusun.

- O gülüşündeki gamze olmak isterim güzelliğine güzellik katmak için...

- Seni yaşadığım kadar hayatı yaşasaydım, hayatımda kimse olmazdı aşkım...

- Bu mesajımı sana kalbimin en şiddetli sesiyle yolluyorum, seni seviyorum...

- Masallar güzeldir evet hele kahramanı sensen.

- Seninle yaşlanmak tek idealim, gözlerine bakarak ömrümü bitirmek ise vasiyetim bebeğim.

- Bir bakışınla bu kalbim atmaya başladı mesajlarınla yürümeye başladım gülüşünle yalan dünyamı aydınlattın aşkım seni çok seviyorum.

- Bal gözlüm benim cennetim benim yalan dünyadaki tek gerçeğimsin, dünyadaki tek gerçeğim oldun yalan dünyayı unuttum.

- Saçlarının kokusuna alıştım bebeğim sen benim cennetimsin ancak bundan sonra sen benim cehennemim olursun bunu unutma gülüm.

- Bu dünyada bir sürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi ağlıyor, ama iyiliğe ve güzelliklere layık olan tek bi insan var oda şuan mesajımı okuyor.

- Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm.

- Ne dil yeter seni anlatmaya, ne göz kıyar sana bakmaya, ne ellerim dayanır sana dokunmaya, ne kollarım uzanır seni sarmaya, hiç ömür yeter mi? bir sen daha bulmaya bitanesi.

- Erkeklerin kalbi otobüse benzer, gireni çıkanı belli olmaz. kızların kalbi mezara benzer, giren bir daha çıkamaz.

- Her günün sevgi huzur mutlulukla dolsun hayat tüm umutların gerçeğin olsun kıskanan sen değil dünya olsun her şey gönlünce olsun.

- Dünyada pek çok insan var ki bazıları mutlu bazıları mutsuz bazıları sevinçli bazıları değil ama şu dünyada en mutlu en sevinçli bir kişi var oda bu yazıyı okuyan.

- Bu dünyada bir sürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi ağlıyor, ama iyiliğe ve güzelliklere layık olan tek bir insan var o da şu an mesajımı okuyor...

- Hayatımda bir ilksin aşkım, ilk defa aşık oldum hayatımı verdim sana, şimdi seninle yaşıyorum bu dünyada...

- Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan...

- Sarı saçların güneşin ışığıyla birleşince saf altın gibisin aşkım, güzel gözlerinle bana bakınca hayata başlıyorum o anda...

- Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum, gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin aşkım...

- Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm...

- Seni ilk gördüğümde hayattan zevk almayı öğrendim, elini tutunca kalbimin atışını hissettim, Sözlerinle gülmeyi öğrendim aşkım...

- Sarı saçların güneşin ışığıyla birleşince saf altın gibisin aşkım, güzel gözlerinle bana bakınca hayata başlıyorum o anda...

- Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim, gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti biriciğim...

- Sen bir erkeğin isteyip de elde edemediği varlıksın... Sen yalan dünyaya gönderilmiş meleğimsin, tek gerçeğimsin aşkım...

- Seni yaşarken yanımda nesneler görünmez yanında, sana küçük buseler atarken hayatla bağlantım kopar o an...

- Bir bakışınla bu kalbim atmaya başladı, Sözlerinle yürümeye başladım, gülüşünle yalan dünyamı aydınlattın aşkım seni çok seviyorum...

- Dünyanın 7 harikası bile senin yanında değersiz kalır aşkım, sen benim içimdeki dünyamın tek harikasısın...

- Senin iç güzelliğin yeter bu yalan dünyadaki polyanacı sevgilere aşkım, içinin güzelliği yüzüne vurmuş ay yüzlüm benim...

- Saçlarının kokusuna alıştım bebeğim sen benim cennetimsin ancak bundan sonra sen benim cehennemim olursun bunu unutma gülüm...

- Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm…

- Annemden daha güzel yemek yapıyorsun. Herkes annenden güzel yemek yapar Orkun, senin annen yemek mi yapıyor alsɑsen?

- Hiç kimseyi daha senin kadar seksi ütü yaparken görmedim. Ütü yaparken seyrettiğin o şırpıntı kim kocacım benim, cevap ver!

- Böyle bir haberin altına dikkat! Yurtiçi uygusɑmasɑrdan gazetemiz sorumlu değildir! ibaresini koymaz iseniz, bunsɑrı söyleyecek bir erkeğin karşısına neler çıkar hep bilikte görelim.

- Erkeklerin kalbi otobüse benzer, gireni çıkanı belli olmaz. kızların kalbi mezara benzer, giren bir daha çıkamaz.

- Dünyada pek çok insan var ki bazıları mutlu bazıları mutsuz bazıları sevinçli bazıları değil ama şu dünyada en mutlu en sevinçli bir kişi var oda bu yazıyı okuyan.

- Böyle bir haberin altına Dikkat! Yurtiçi uygusɑmasɑrdan gazetemiz sorumlu değildir! ibaresini koymaz iseniz, bunsɑrı söyleyecek bir erkeğin karşısına neler çıkar hep bilikte görelim:

- Parmağını kahvemin içine sokar mısın? Şekerim yok da. Tabi sevgilim, yetmezse bir de mangalda közleyeyim istersen!

- Sen olmasaydın, seni icat etmek isterdim. Ben senin neyi icat etmek, neyi keşfetmek istediğini çok iyi biliyorum mendebur herif!

- Sensiz bir saniye, sonsuzluk gibi geliyor bana. Bana da geliyor sɑr hayatım bana da!.. Hem de soldan soldan!

- Hiç kimseyi daha senin kadar seksi ütü yaparken görmedim. Ütü yaparken seyrettiğin o şırpıntı kim kocacım benim, cevap ver!

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Elveda Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun