-->

Müslüm Gürses Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen ve Dinlenen Müslüm Baba'nın Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Anlamlı Aşk Müslüm Gürses Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen ve Dinlenen Müslüm Baba'nın Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Anlamlı Aşk Müslüm Gürses Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle.
- Niye jilet atıyorsun kardeşim, çiçeğin varsa ver.

- Acıyı bilmeyen tatlı iş yapamaz.

- Kamyonları seviyoruz, onlar bizim canımız.

- Ataya itaat, Tanrıya itaattir.

- Bu şarkıdan biz bıktık sizler bıkmadınız.

- İçki içmem su içerim.

- Almayın, korsan kaset almayın kardeşim.

- Çiçeklere gerek yok aslında, sizler birer çiçeksiniz.

- Dert olmasın bende söylemeyeyim.

- Hamam tası gümüşten, ben anlamam bu işten.

- Biz haramzade değil, asilzadeyiz.

- Sevenlerine; Allah beni sizin sevginizden korusun.

- Sevginin girmediği yere şeytan girer.

- Ağla, doyasıya ağla! Aynı denizde çoğalır yüreğin özsuyu.

- Ormanlarımız yanıyor, ciğerimiz yanıyor.

- Hayat bana zordu ama güzeldi. Hakkınızı helal edin! (Son Sözleri)

- Sürat yapmak iyi bir şey değil. Sürat felakettir!

- Öz evladım yok ama dünyada binlerce insan bana Baba diyor.

- Nikâhsız evlilik, ehliyetsiz araba kullanmaya benzer.

- Rakı içen öldü de su içen ölmedi mi? Ben de bu gece su içeceğim.

- Adam öldürmeye hazırım ama cinayet işleyemem.

- Benim gibiler, sevmeyi sevenler, her derdi çekerler; ihanete gelemezler.

- Değişmedik. Özümüzde aynıyız. Müsterih olsunlar.

- Kırşehir deyince durmak lazım çünkü oradan Neşet Baba çıkmıştır.

- Kimse bizim karizmamızın çizilmesine sebep olamaz.

- İnsanın hayatında neşenin yeri olduğu kadar hüznünde yeri olacaktır.

- Dikkatli yaşayacaksın hayatı, insandan çok şeytan var.

- Yumurtaya can veren Allah’ım yeşil biberi nasıl yarattın?

- İstiyorum ki herkes; doğruluğun, iyiliğin, kardeşliğin, barışın efendisi olsun.

- Ne demişiz biz, bugün batarsa güneş yarın yeniden doğar.

- İnançsız insan yaşayamaz. İnanç olmazsa insan hiç bir şeyden zevk almaz, tat alamaz.

- İnsanın hayatında neşenin yeri olduğu kadar hüznünde yeri olacaktır.
Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen ve Dinlenen Müslüm Baba'nın Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Anlamlı Aşk Müslüm Gürses Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle.

Müslüm Gürses (Baba) Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler;

- Karanlıklar Ülkesindeyim, Işıklarım Hep Sende Kalmış..

- Hayalle yaşarken gerçek dünyada, zamanı içmişiz haberimiz yok..

- Kötü bir Söz gibi düştük dillere, yanlış yol seçmişiz haberimiz yok!

- Herkesin acısı, sevgisi kadar..

- Çoktan Değişti Her Şey..

- Her Şey Gönlünce Olsun..

- Silinmiyor Gözlerimden O Hatıralar..

- Hani sen hep benimdin, şimdi nerdesin nerde..

- Kal gittiğin yerde mutlu ol. Yada gel kalbimde tahta sahip ol..

- Allah'ın gücüne gider mi bilmem, Verdiği bu candan ben bıktım usta..

- Bir güzel sevmiştim..

- Nereden Sevdim O Zalimi..

- Hangimiz Sevmedik Çılgınlar Gibi..

- Her şeyde sen varsın, unutamadım..

- Özlerim ben seni seninle bile..

- Canımdan geçerim, senden vazgeçmem..

- Yaşanılan sevdayı, seni kalbime gömdüm..

- Sen geceme gündüz oldun..

- Yakarsa dünyayı garipler yakar.

- Biz babadan böyle gördük.

- Güzelmiş çirkinmiş ne farkeder ki, Deli gibi sevmek ruhumuzda var..

- Yarım kalan sevgiye, şu emanet gülmeye, yaşamadan ölmeye itirazım var!

- Cehennem dertleri var cennetimde, ben yaşarken ruhum öldü içimde..

- Kırk yılın başında halim hatırım sorulsa ne yazar? sorulmasa ne?

- O durmayan yolcu, sen garip hancı hesabı vermeden gidecek bir gün..

- Kul kaderini yaşar, bahtında ne çıkarsa, düşmez kalkmaz bir Allah unutma sakın Evlat..

- İçimde yılların yorgunluğu var, bahtımı yeniden yazsan ne fayda!

- Bir içten bakışına delice tutulmuşum, Esrarlı gözlerine gönülden vurulmuşumm..

- Her şey boş, anlamsız şimdi gözümde Bin öfke, bin nefret her bir Sözümde..

- Aylar oldu yıllar oldu gelmedin, Senin kadar hiç kimseyi sevmedim, Birgün olsun kıymetimi bilmedin Ahhhhhhhhh Özledimm..

- Dinleyin geceler, duyun sesimi, benden daha yalnız değilsiniz ki nedir bu karanlık, nedir bu sessizlik benden dertli değilsiniz ki..

- Ömrümü yoluna serildiğini gözümde yaş olup dizildiğini, Çılgınlar misali sevildiğini bir görebilsen, Ah bir görebilsen..

- Hasretin bölerken uykularımı çaresiz gizledim duygularımı, seni kaybetmenin korkularını, bir yenebilsem ah bir yenebilsem..

- Düşüren kim bu aşkı dillerden dile, isyan eder oldum şansa kadere, aynalar yaşlanmış gösterse bile, yaşanmadan geçen yıllar utansın..

- Dünyayı başıma yıkmışcasına, bağrıma kurşunlar sıkmışcasına sanki bir savaştan çıkmışcasına, bütün duygularım ağır yaralı..

- Böyle bir aşk görülmemiş dünyada, Ne geçmişte, ne de bundan sonrada, Arasalar bulamazlar rüyada, Göremezler seni yazdım kalbime..

- Her şeyi al bana beni geri ver, bir şansım olsun başka yer, başka zaman sensiz ömrüm olsun..

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Azer Bülbül Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun