-->

Ahmet Kaya Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Erkek Sanatçı Ahmet Kaya'nın Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ahmet Kaya Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Erkek Sanatçı Ahmet Kaya'nın Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ahmet Kaya Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle.
- Biz bu ülkeyi karşılıksız sevdik.

- Deniz çok uzaktaydı ve dokunuyordu yalnızlık.

- Siz benim nasıl yandığımı nereden bileceksiniz?

- Pariste yazında kışında üşüdüm.

- Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.

- Depremler oluyor beynimde..

- Haykırsam duyamazsın. Çağırsam gelemezsin. Yürekten sevemezsin sen.

- Söyle ay doğmadan, düşmesin yaş gözüme..

- Ben giderim geri gelmem, benden sonra kalan kalır..

- Suçu saz çalmakmış, öğrendiğim kadar..

- Firarilerin uzmanı olmuşum, bütün telsizlerde adım okunur..

- Bizi hasret saracak..

- Bir ben kaldım, bir ben kaldım, tenhasında gecenin, avutulmamış ben..

- Bu dağlara bu yollara, toz eyledi aşk beni. Ben yanarım aşk için, ben yanarım gül için.

- Birazda sen ağla…

- Sen benim hiçbirşeyimsin.

- Birde sen gitme…

- Hani benim sevincim nerde?

- Bu hasretlik kalır gitmez teninde! Eksilmez acılar ezik yüreğimde..

- Bırak ay gitsin, sen kal bu gece…

- Şimdi saat yokluğunun belası, sensiz gelen sabaha günaydın..

- Ah ne fayda ah ne fayda… Kefen beyaz ah ne fayda…

- Tutsam şu karanlığı tutsam da yırtsam.

- Ben derdimi kimseye söyleyemedim.

- Sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun…

- Dedim ya, hiç yoktan susturuldu şarkımız…

- Hesabım kalsın mahşere, elimi yıkar Giderim…

- Gözüm yaşarıyor yüreğim yanıyor, olmasaydı sonumuz böyle…

- Çeketimi yağmurlara astığımdan beri, tehlikeli şiirler yazar dünyaya sataşırım.

- Saçlarına yıldız düşmüş koparma anne ağlama…

- Birazdan kudurur deniz..

- Söyle sen nerdesin, ben nerde….

- Artık sigarayı günde üç pakete çıkardım. Olsun gözüm olsun. Ne olacaksa olsun!

- Bir kenar mahalleliyim mecburen uzaktan severim…

- Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.

- Söyle yağmur söyle. Değmeden yüreğime. Söyle gökyüzüne. O nerde…

- Şimdi bütün iyi niyetlerimi, bir bir yargılayıp asıyorum…

- Kısa çöp uzun çöpten hakkını alır elbette..

- Acılardan arta kalan işte bu bakışlarmış. Buğu diye gözlerimde, gün batımı bulutlarmış…

- Ağladım gözyaşlarım düştü ateşe, yine de bu yangını söndüremedim.

- Yüzlerce soğuk namlu üzerime çevrildi, yüzlerce demir tetik aynı anda gerildi.

- Siz benim neden sustuğumu nerden bileceksiniz…

- Acımasız olma şimdi bu kadar, dün gibi çekip gitme.

- Bozar mı sandın acılar?

- Sakin göllerin kuğusuyduk, olmasaydı sonumuz böyle.

- Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettin, ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun…

- Kokunu verirken vazomda güller, yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık.

- Dışarıda kar yağıyor, benim içime yağmur…

- Beni bilimle anla iki gözüm felsefeyle anla ve tarihle yargıla.

- Parmak uçlarına değen sıcaklık, incinen bir hayatın yarasıdır.

- Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya, bu hep böyle böyle gider mi.

- Kendine iyi bak.. Beni düşünme.. Su akar yatağını bulur..

- Firarilerin uzmanı olmuşum, bütün istasyonlarda afişim durur, beni bir çocuk bile vurur…

- Yalnızlığım benim pasaklı kontesim, ne kadar rezil olursak o kadar iyi…
Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Erkek Sanatçı Ahmet Kaya'nın Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Ahmet Kaya Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle.
- Varsın böyle geçsin yabancı günler, varsın canımı yaksın yine yalnızlık. Seninle doluyken baktığım dünler, yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık.

- Sanki gökten kar yerine kan yağıyor, kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor. Yaşlı gözleriyle bana bakıyor, akan gözyaşını içesim gelir.

- Dokunma bana fişlenirsin, dokunma bana ellerin tutuşur, dokunma bana çıldırırsın, dokunma bana sende yanarsın.

- İhanetin zincirini tutan utansın. Dönüp arkasına bakan utansın. Dost diye bağrıma bastığım insanlar, arkamı dönünce vuran utansın.

- Sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun. Yüreğine beni, beni soruyor musun? Öyle yalnız, yalnız kaldım biliyor musun, türküler söyledim sana duyuyor musun?

- Ben klasik bir kadere teslim olmak istemiyorum ve öldükten sonra değil, şimdi anlaşılmak istiyorum.

- Dostlukmuş.. Ölüme yürümekmiş.. Üstüne titremekmiş.. Vefaymış! Aşk dediğin, zavallı bir kapıyı duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış!

- İki damla gözyaşımla satıldım pazarlarda, kırdılar yüreğimi kırdılar azarlarla, sürgünlere yolladılar sabah dörtte yağmurlarla; Ben yandım, siz yanmayın ALLAH aşkına…

- Bana böylesi garip duygular bilmem neye gelir, nereye gider döndüm işte acı yüreğimden beynime sızar, Bu Günde Ölmedim Anne.

- Yanımdasın susuyorsun. Susuyor konuşmuyorsun. Bakıyor görmüyorsun. Dokunsan donacağım. İçimde intihar korkusu var. Bir gülsen ağlayacağım, bir gülsen kendimi bulacağım.

- Bazen bir uçurum kalır, bazen de martıların ardından. Velvele koparan bir leş kalır, bir intihar gibi puşt olunca sevdalar.

- Geçip karşımda dursan. Hem bağırsan hem de kızsan. Beni kaleş/kaleşnikof ile vursan. Yine senin derdindeyim.

- Dibine vurmuş gecelerden geldim. Yalanım yok. Bir cebimde küfür, bir cebimde çocuklara şekerle yaşadım. Hepinizin gurbetindeyim şimdi…

- Giderim buralardan, giderim bir akşam üstü… Umurunda olmaz, umurunda olmaz, umurunda olmaz bilirim…

- Dün gece gördüm düşümde, seni özledim anne. Gözlerinden akan bendim. Düştüm göğsüne, söyle canın yandımı anne..

- Ben hep uçurum kıyılarında dolaşmayı, hep rüzgara karşı koşmayı, uğultulu bir hayatın sesini ve öfkesini ciğerlerimde hissetmeyi, aşkı, devrimleri, başkaldırmayı, muhalif olmayı cesareti sevdim. Ve böyle yaşadım.

- Dibine vurmuş gecelerden geldim, yalanım yok. Bir cebimde küfür, bir cebimde çocuklara şekerle yaşadım. Hepinizin gurbetindeyim şimdi.

- Kırmızı rujlu sokakların, aşağılık pazarlıkların, adı anılmayacak benle. Bir çiçeğim halk ormanında fışkırdım, başkaldırıyorum.

- Dostum dostum güzel dostum. Bu ne beter çizgidir bu. Bu ne çıldırtan denge. Yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe.

- Sonbahar damlardı damlarımıza, biz seninle sararırdık. Aydınlanlansın diye şu kirli yüzler, biz durmadan şavaşırdık.

- Sensiz isyan ettim her an dünyam kahır, dünyam zindan yine başım duman duman olmadan gel.

- Sırtını duvara yaslar, sırtını ağaca yaslar susarsın. Sen artık hiçbir Sözü, hiçbir Sözü kaldıramazsın.

- Hey gönül gene bu gece, kederim geceden yüce. Gel susalım beraberce, böyleymiş kara yazımız.

- Giden bu yolculardan, en çok ben şanssızım. Ne kadar çok yaşadıysam, o kadar çok yalnızım.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Yıldız Tilbe Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun