-->

Azer Bülbül Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Sanatçılarından Azer Bülbül'ün Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Azer Bülbül Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Sanatçılarından Azer Bülbül'ün Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Azer Bülbül Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle.
- Hayatta da Bazen Roller Değişir, Bu Sefer o Seni Özler, Senin Umurunda Olmaz . . !

- Öyle Çok Sevdim ki Seni, Mülteci Bir Çocuğun Paris Hayalleri Gibi..

- Bir insan Ne Kadar Merhametliyse ! Okadar Kazık Yer .!

- Düştüğümde Yanımda Olmadınız ya, Kalktığımda Sakın Gelmeyin Yanıma . . !

- Bazen insanları ''acılarındaki benzerlik kadar'' birbirine bağlayan hiçbir şey yoktur.

- UmutLarın Tükendiği Yerde; HayaLLerine YoL Vereceksin..

- Zaten Dünyadaki En S!kik Laf; Seni Üzmek İstemiyorum' Değil midir ?

- Neden Ayrıldınız Diye Soran Olursa; O Çok Sevdi Benimde Götüm Kalktı Dersin. . . !

- Bugünde Kovalandı Hayaller, Yatın Uyuyun Arkadaşlar Gelmeyecek Ondan Mesaj...

- O Sevgilisine Gülücük Dolu Mesajlar Atsın, Sen Hala kağıda Söz Yaz. Yaz Sen Yaz . . !

- Sevdik Ulan, Geceleri Dua Edecek Kadar Sevdik. Hak Etmedikleri Kadar Çok Sevdik . . !

- Yaşamak, YaLvarmaya Değecek Bir Şey DeğiLdir...!

- Keşke Gözlerimin Kırmızılığının, Uykusuzluktan Olduğunu Diyebilseydim Etrafıma . . !

- Kalbin kemiği yok diye kırılmaz mı sandın?

- Suç benim değil ki. Şiir kokuyordu bakışların. Yazmamak gözlerine ihanet olurdu..

- Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden..

- Önce rıhtımda acı bir insan çığlığı koptu, sonra hıçkırıklarla gözyaşları kaldı rıhtımda..

- Bir anlık değil boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın. Oysa ben iyiyim!

- Kim Bilir, Gözyaşlarıma Neden Olan Tüm İnsanlar, Gün Gelir; Kahkahalarımda Boğulur!

- S!ktir Et Olmuyorsa Olmuyor. Vardır Rabbiminde Bildiği. . !

- İyiyiz Kardeş.. Kırgın, Durgun, Üzgün, Yalnız, Umutsuz..

- Hayat Bir Şekilde Yaşıyoruz İşte.. Çok Şükür İyiyiz . . !

- Yalnızım; Bunca acı; Tek bir söze; Nasıl sığabiliyordu.

- Biz Ayrılığı Daha Çocukken Öğrendik . .

- Bugün de ÖLmedik, Ama Yaşadık mı, O da BeLLi DeğiL . .

- Sen Benim Ol, Ben Senin Olayım. Diğerleride G0t Olsun . . !

- Hayatı Torpilli Yaşayanlardan Değilim, Sadece Her şeye Rağmen Gülmesini Biliyorum.

- Kim Demiş Alkol Kötü Diye... Ben Her şeyimi Ayıkken Kaybettim..!

- Can çıkana kadar sevmeli insan, Kıyafetleri çıkana kadar değil....

- Gülüyorum işte, kimine yalandan kimine inat'tan..

- Oysa Bir 'Nasılsın' Mesajı, Tüm Tekelin Satışlarını Durdurmaya Yetecekti . . !

- Bu Dünyada Bir Tek Kupa Kızında Kalp Var, O'da Kendini Kumarda Harcıyor.

- Küstahlığımın Nedeni; Karşı Tarafın Yavşaklığı Olabiliyor Çoğu Zaman.

- Ucuz Kızlar Erkeğin Altında, Kaliteli Kızlar Erkeğin Aklında Sabahlar. . !

- Seviyormuş Gibi Yapanlara, Bende inanıyormuş Gibi Yaparım, Sıkıntı yokk.

- Gülüşlerine Harman Kaldım, Hani Yokmu Gamzelerinde Bir Kapak Daha. . !

- Gözleri Uzaklara Dalan Birinin; Yakınlarda Olmayan Bir Hikayesi Vardir ..
Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Sanatçılarından Azer Bülbül'ün Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Azer Bülbül Şarkılarında Geçen Mükemmel Sözler sizlerle.
- Korkma Giden Dönmüyor, Sen Bekliyorsun Kendi Canını Yakıyorsun; Sonra Alışıyorsun Şarkılara Alkol Cigara Hap Falan. ÖyLe TükeniyoRsun . . !

- Özledin mi' Deseler Düşünmeden Hayır Derim. Çünkü Eğer Düşünürsem Sesim Titrer, Gözlerim Dolar Kilitlenirim . . !

- Gece Baskın Yedi Semtimiz, Gitti Bütün Hayallerimiz, Ters Kelepçelendi Ellerimiz, Degişmeyen Tek Şey Var; Hala 10 Numara GüLüşLerimiz . !

- Hep Denir Ya " Ben Arkandayım Sırtın Yere Gelmez Diye " Ben Almayayım Yüzüm Yere Geleceğine Sırtım Yere Gelsin. . .!!

- Bak Yine Tüm Samimiyetimle Söylüyorum, Seni Bana Hatırlatan ''Arkadaş Olarak Ekle'' Yazısı Sana Girsin . . !

- Hayatından silmek istediklerini gerçekten sil. Çünkü geri dönüşüm kutusunda bekletirsen; sistemini yavaşlatır!

- Zor durumlarda farkını gösteren değil, farkıyla zor duruma düşürmeyen farklıdır..Çok Değişti Artık Devir Çok, Çıktı İşler Rayından.. Karnı Tok Olup ''KÜFÜR'' Edenide Var... Karnı Aç Olup ''ŞÜKÜR'' Edenide.

- Her şeye rağmen isyan etmedim hiç bir şeye, hiç bir zaman.. Gülüyorum hayatımda yer vermediğim kişilere.. Fragmanımla idare edip devamını rüyasında bile göremeyenlere.. İyi seyirler diliyorum, hayatımı uzaktan izleyenlere.

- Uzaktan görenler diyorki ''duygusuz''.. Duygusuz olduğum için mi gözlerim kaç zamandır uykusuz.Bilseydim dünyanın keşkelerden kurulduğunu küçükken ne olmak istiyosun diye sorduklarında mutlu olmak istiyorum derdim!

- Tecrübeler en iyi öğretmenlerdir. Yalnız okul masrafları biraz çoktur.. Üzülmemmi sanıyorsun YÜREK ağlar GÖZDEN önce..

- Bana "KEŞKE" Dedirten Hayat, Geleceǧimden Çalıp "BELKi" de Dedirtti... Şimdi Hayata Bende Bir Cümle Koyuyorum "NEYSE"Sevdiklerimiz üzülmesin diye içiniz kan ağlarken bile tebessüm edebilecek kadar güçlü olur Seven insan.

- Yaşamak uğruna ölmek bu olsa gerek, sevmek uğruna acı çekmek bu olsa gerek.. Hayat uğruna savaşmak bu olsa gerek, peki ya senin uğruna üzülmek niye?

- Ve Kusura Bakmasın Kimse, Yüreğinizin Yettiği Kadar Değilde, G0tünüzün Yediği Kadar Yaşıyorsunuz Aşkları . . !

- Hayatta Hep Kaybedenlerden Olduk Ama; Çok Şükür Anadan Doğma Delikanlığımızı Hiç Kaybetmedik . . !

- Resmine Baktıkça Gözlerim Doluyor. Azer Bülbül Misali; Vurulmuş Gibiyim, Canım Yanıyor . .

- Birgün Duyarsın Belkide Benim Ölüm Haberimi. Baş Ucumda Bi Not Olur, Beni Hiç Sevmedin mi?

- Cesaret illa kükremek değildir. Bazen, gün biterken, usulca “Yarın yeniden deneyeceğim” demektir.

- Ya Uçan Balonumuz Kaçtı Gökyüzüne, Yada Evciliğin En Güzel Yerinde Giderdi Komşu Kızı.

- Biz Sahipsizliği Çok İyi Biliriz. O Yüzden Gidene "S!ktir Git" Değil, "Allah'a Emanet Ol" Deriz!

- Kendine Zarar Veren Bir İnsana Neden Diye Sormayın. Zaten Anlatabilse kendine Zarar Vermez.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Müslüm Gürses Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun