-->

Karizmatik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Karizmatik Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Karizma Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Karizmatik Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Karizma Sözler sizlerle.
- Salla dertleri eğlenceye bak bu gece bizim haydi kalk.

- Ağlama kimseye ağlayacaksan da bağlanma böyle delice!

- Dişlerinden tespih boncuğu saçlarından püskül yaparım ayık ol.

- Gecenin 5'inde başlar hayatımız siz rüyalar içinde prens olursunuz biz gerçek hayatta.

- Hadi bak dalgana laga luga yapma rüzgâr yapma.

- Sizin estiğiniz yerde bizim yağmurlarımız yağıyor :)

- 3-5-2 kaptın sen bu işi...

- Uyuz oldum sana yapma bana numara alacam façanı altıma.

- Kâh çıkarım gökyüzüne seyrederim alemi kâh inerim yeryüzüne seyreder alem beni...

- Kimse duramaz önümüzde, delikanlıyız alemde yalan olmayız.

- Güzelim senin parmakla saydığın aşklarına bedel benim tespihimdeki aşk taşları.

- Kimse bizim gibi yürekten sevmez kimse bizim gibi değer bilmez.

- Yoluma çıkanı ezerim dikkat et senide sollarım...

- Fazla yapma tantana sokarım Sözlerimi koca kafana!

- Senin boş sokaklarda artistlik yaptığın Sözleri biz evlatlarımıza öğretiyoruz.

- Sen hayatı yavaş yavaş çık ben yürüyen merdiven kullanırım...

- Rüzgâr yapma mekânımda olursun kumbara.

- Sen süslü kaldırımların sosyetik kızısın biz varoşların mekânında aşk yazan çılgın gençleriz.

- Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..

- Sonbahara İNat AğAç Hala YeşErmekte, Geceye İNat Gün Hala AğArmakta, Ben İSe Kadere İNat Hala Senİ SevmekteyİM. İNat Bu Ya MahşEre Kadar Senİ SeveceğİM!

- Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

- Seni Cok Özledim. Seni Her Özledigimde Kalbime Bir Yildiz Cizdim. Seni Ne Kadar Özledigimi Bilmek Istermisin? Sayende Bir GöKyüzüne Sahibim Canim!!

- Sonbahara İNat AğAç Hala YeşErmekte, Geceye İNat Gün Hala AğArmakta, Ben İSe Kadere İNat Hala Senİ SevmekteyİM. İNat Bu Ya MahşEre Kadar Senİ SeveceğİM!

- Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var.

- Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını.

- İsteyipte sahip olamadığım her şeyin yerine seni koyduğum zaman anladım ki, ben her şeye sahipmişim çünkü sen her şeyden ve herkesten değerlisin!!!!

- Umutlarım Yıkıldı Senden Sonra Yaşamayı Haram Gördüm Kendime!!! Bu Dünyadan Kurtulmak İstediysemde Kaç Defa Sensiz Gidemedim Ölüme...

- Senin sevgini doldurdum gönül kadehime, senin sevgini içeceğim. Senin hayallerini çizdim gözlerime, hep seni seyredeceği. İlkdefa seni sevdim ölene kadarda seni SEVECEĞİM.

- Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman takılıyorsa uzaklara, kulakların çınlarsa zamansız, bilki bir yerlerde ÖZLENMİŞSİNDiR!!!!!

- YAŞAMAK ÖZLEMSİZ,ÖZLEM SEVGİSİZ,SEVGİDE SENSİZ OLMAZ.UNUTMA SEVMEK DAİMA BERABER OLMAK DEĞİL.SENSİZKEN BİLE SENİNLE OLABİLMEKTİR.

- Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Bir gülüş kadar özgür özgürlük kadar vaz geçilmezsin gülüm sen her şeye değersin..

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Arkadaşlık Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun