-->

Kısa Anlamlı Güzel Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Paylaşmalık Anlamlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Anlamlı Sözler sizlerle;

- Bırakalım kendiliğinden oluyorsa olsun her şey.

- Her seferinde yenildiğimiz duygulara bir şans daha verdik be.

- Bana Sorsan -ki Sormasanda Olur, Yüreğindedir Yaşamın Bütün İpuçları..

- Unutma sakın; doğru Söz işine gelmeyenin zoruna gider.

- İntikam mı? Hayat alır onu, farkına varmazsın kardeş..

- Herkes güzel gönlünde çocuk olmak ister..

- Umut Çok Tehlikeli Bir Şey. Bazen Yaşatır İnsanı, Bazen Öldürür..

- Arkana Bakmadan Gitmesini Bilirsen Her Yer Senindir Kardeş . .

- Herkes Kendi Uçurumunu Yüreğinde Taşır . .

- Bizi hasret saracak...

- Yaşamaktan değil ama, Anlatmaktan çok yorulduk.

- Ben yaşadım" Diyecek kadar cesur ol.

- Her yer depresyon.

- Kararlarım bana da sürpriz oluyor.

- Mümkünlerin Kıyısındayız Ama Meyilimiz İmkansızlaraa..

- Mecbur kalıp yanlış insanlara tutunmayın..

- Ben sendeki imkansızlığı seviyorum, Ama umutsuzluğu değil..

- En mükemmel insan, kafamdan soru işaretlerini alıp yerine huzur koyan insandır.

- Şimdilerde bakıp, görüp, susup yaşıyoruz..

- Sen beni ben vazgeçince anlayacaksın..

- Küle Döndüysen , Tekrardan Güle Dönmeyi Bekle ! Asla Pes Etme . .

- eee deliler gibi sevdiniz de her şey çok güzel olacaktı da sonra ne oldu..

- Sevgisizliğine bir kalp verdim. (Başka yer başka zaman dediği yerde bitiyor insan.)

- Ara sıra kenara çekilip seyretmek lazım olanları, bakmak lazım kimde ne kadarız, kim bizde ne kadar..

- Tekrar karşılaşacağız seninle elbet.. Ben, eski ben olmadığımı gözlerimde göreceksin, hissedeceksin..

- Garip bir zamanda yaşıyoruz. Tuşsuz telefonlar, kulpsuz kapılar, ruhsuz ilişkiler ve beyinsiz insanlar var.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz WhatsApp Grup İsimleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun