-->

Kıza Evlenme Teklifi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Kıza Evlenme Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Evlenme Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Kıza Evlenme Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Evlenme Teklifi Sözleri sizlerle.
- Benimle her gece aynı uykuya dalar mısın?

- Canımdan bir can olur musun?

- Hatıram değil, hayatım olur musun?

- Her anımda yanımda olur musun?

- Benimle sonsuza dek birlikte olur musun?

- Benimle aynı evin faturasına "oha!" der misin?

- Bir çocuğum olsun istiyorum. Benimle çocuk yapmaya var mısın?

- Ben tek maaşla geçinemiyorum evimin ikinci maaşı olur musun?

- Salonda uyuyakaldığımda kalk yerine yat diyenim olur musun?

- Benimle evlen yoksa ben seninle evlenirim!

- Kış geldi. Haliyle üşüyor insan, yorganım olur musun?

- Artık teslimat adresiyle fatura adresi aynı olsun istiyorum!

- Hastalanınca nazım geçen biri olur musun?

- Her yıl evlilik yıldönümümüzü unuttuğum için bana trip atar mısın?

- Bundan sonra hep aile çay bahçelerine gitmek için benimle evlenir misin?

- Müsaitsen evlenebilir miyiz?

- Ömrümün geri kalanı olur musun?

- Alın Yazısı Olur musun?

- Hayatını hayatıma katar mısın?

- Evlen Benimle, Kadınım Ol!

- Soyadımı soyadına ekler misin?

- Ruh eşim, hayatımın anlamı olur musun?

- Bana bir ömür boyu katlanır mısın?

- Önümüzdeki 50 yıl için başka bir planının yoksa evlenebilir miyiz?

- Sıcak çorba hayaliyle yanıp tutuşuyorum. Artık dayanamıyorum çorbasızlığa benimle evlen?

- Kafamı kaşıyıp ev gelir gider hesapları yapmak istiyorum. Bunun için benimle evlenir misin?

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun