-->

Evlilik Teklifi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Evlilik Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Evlilik Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Evlilik Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Evlilik Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle.
- İster güneyden gelen karayel, ister kuzeyden gelen poyraz ol, dilersen beni tümden ıslatan sağanaklar ol, güneşinle yanıp, serinliğine bırakayım kendimi, denizinde. Umut ol bana, her şey çok güzel olacak de. Sımsıkı sar üşütmem seni de, çocuklarımız olacak bize benzeyecekler de. Evlen benimle.

- Kendi yalnızlığımı kucakladım, başka birini bir kalkan gibi görmeden yalnızlığa. Kimsenin beni seyretmesine gereksinim duymadan süzüldüm semalarda yalnız bir kartal gibi. Ta ki seni görene dek. Salt sevip kabullenerek benimle uzun soluklu bir yürüyüşe var mısın?

- Seni görünce anladım yaşamayı ağlarken gördüm yalnızlığı seni kaybetmek istemiyorum, benimle yeni bir dünya kurmak için hazır mısın canım?

- Hayat denen şey zaten akıp gidiyor herkes payına düşenleri sırtlarken. Mutluluklar kadar sıkıntılarda iz bırakmadan yitip gidiveriyor. Anlam kazanmıyor geçen şeyler paylaşılmış anlardan anılara dönüşmedikçe. Ortak bir hafızamız, geçmişimiz, anılarımız, bölüşüp çoğaltacağımız geleceğimiz de olsun istiyorum artık. Senin dahil olmadığın akıp giden bir zamana da tahammül edemiyorum artık. Benimle evlenir misin aşkım?

- Senin yerin başımın üstü, kalbimin odaları; ama sen misafirim değil ruhumun ortağı, bir savaşımın kahramanı. Yüz akım, gururum, aşkım, anlamım gel bir daha gitme bu kalbimdeki federe cumhuriyetinden, mülkiyeti artık sana ait bedenden.

- Bir resim çerçevesi istiyorum, altın, gümüş filan olmasa da etrafı. Biliyorum ki dünyanın en kıymetlisi en paha biçilemezi dolduracak içini. İster el ele, ister sarmaş dolaş bana yaşamımın en güzel anını en güzel pozunu verir misin benimle bir çerçeve içine girer misin aşkım?

- Hayat kısa iken yaşamayı güzelliğin solmadan öpülmeyi seninle bir ömür geçirmeyi istiyorum, benimle evlenir misin?

- Ben başka sularda yüzemeyen, beslenemeyen, sadece senin akvaryumunda yaşamaya mecbur hassas bir balık olmuşum. Dertlenmiyorum aksine halinden memnun, bu yaşamaya muhtaçlık cezbediyor beni. Yaşlanıp ölene kadar, balık gibi yüzmeyi unutana kadar kalmak istiyorum sularında. Gel evet de bırakma sakın beni.

- Sensizlik yalan seninle olmak masal gibi gelir bana;ne zaman seninle evlenirsem o zaman inanırım gerçek olduğuna…benimle evlenir misin aşkım?

- Rüyalarımdan gerçeğime, karanlıktan ışığa geçişime, gündüzden geceme, dünümden yarınıma ortak, sesime, nefesime, sensiz aciz bedenime destek, ruhuma, kalbime, beynime eş ol istiyorum. Gelip hep benimle oI istiyorum.

- Beyaz gelinlik yakışır sana güzel sözlerimin ilahısın sen ey sevgili!!! mutluluğum adı’dır ismin benimle evlenir misin?

- Seninle ağlamayı öğrendim peki seninle yaşamayı da öğrensem çok görür müsün aşkım bana? Benimle evlenir misin?

- Gözlerimde tutuyorum seni, gözyaşlarım sen. Kalbime hapsettim, her atışı sen. Dilimdeki içli şarkı, burnumdaki sıla kokusu, yanımdaki yamacımdaki yoldaşlık, içimdeki bambaşkalık hepsi sen, sen, sen. Olmasan neylerim ki ben. Varlığını varlığıma armağan eder misin? Benimle evlenir misin?

- Hep senle dolu, benim aşkımla deli, ümitlerimle, hayallerimle bezeli, hem hisli hem içli hem çok güçlü dünyamı senli kılar mısın? Elimi sımsıkı tutar mısın sevdiceğim?

- Rüyalarımdan gerçeğime, karanlıktan ışığa geçişime, gündüzden geceme, dünümden yarınıma ortak, sesime, nefesime, sensiz aciz bedenime destek, ruhuma, kalbime, beynime eş ol istiyorum. Gelip hep benimle ol istiyorum.

- Kelebeklerin ömrü bir gün. Sana hayatımın sorusunu sorarken kelebekler uçurmak istemiştim. Şimdi kargaları uçuracağım yadırgama sakın. 400 yüz yıl yaşayabiliyorlarmış çünkü. Benimle evlenip katlanabilir misin bana çok uzun yıllar?

- Bir sen oldu bende; bildiklerimi unutturan, doğrularımı saptıran, ezberlerimi bozup hayatımı senden önce senden sonraya ayıran. Bir geldin böldün, parçaladın, çıkardın ama yine de razıyım. Yeter ki beni senle çarp, senle çoğalt ama asla sensiz bırakma. Yürür müyüz beraberce hayat yolunda?

- Senle yendim makûs talihimi. Kırdım; umutsuzluğun-mutsuzluğun, kimsesizliğin-yalnızlığın birbirine sıkıca bağlandığı zinciri. Kıymetlim tut elimi. Eşim ol. Bir ömür boyu bırakma beni.

- Hep senle dolu, benim aşkımla deli, ümitlerimle, hayallerimle bezeli, hem hisli hem içli hem çok güçlü dünyamı senli kılar mısın? Elimi sımsıkı tutar mısın sevdiceğim?

- Bir sen oldu bende; bildiklerimi unutturan, doğrularımı saptıran, ezberlerimi bozup hayatımı senden önce senden sonraya ayıran. Bir geldin böldün, parçaladın, çıkardın ama yine de razıyım. Yeter ki beni senle çarp, senle çoğalt ama asla sensiz bırakma. Yürür müyüz beraberce hayat yolunda?

- Rüyalarımda gördüğüm sensin, her dakikam sensin. Nefesim olur musun? Benimle evlenir misin sevdiğim?

- Evlilik teklifini senden beklesem olmaz mı? Sen yap da kurtar beni bu zor durumda. Haydi neyse bütün zorluklara rağmen benimle evlenir misin?

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun