-->

İçki Sofrası Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden İçki İle İlgili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel İçki Sofrası Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden İçki İle İlgili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel İçki Sofrası Sözleri sizlerle.
- Bazen çay da sarhoşluk yapabilir, özlediğine içersen.

- Kör kütük sarhoş olup, her şeyi çift gördüğüm de bile sen bir taneydin!

- Kimseyle karıştırma beni. İçebiliyorsan sek iç beni.

- Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm. Ben senin için yaşamayı göze almışım.

- İki biradan sonra herkes herkesi sever. Sen beni kahvaltıda sev.

- Üfletme boşuna amirim. Promille ölçülmez bu hasretin sarhoşluğu!

- Sarhoşum bu gece, kadeh kadeh içtim hayallerimi saatlerce.

- Abi çok içiyorsun sarhoş olacaksın. Kim ben mi ben sarhoş olmam.

- Bu kadar yanmasaydık o kadar yakmazdık.

- Kadınlar kendileri için neler yapıldığına bakmaz, neler yapılmadığına bakar.

- Karı kıza bakmakla değil, karına kızına bakmakla adam olunur.

- Gerçeklerin canımızı acıtması, yalanların başka insanı aldatmasından daha iyidir.

- Şarapsız duramayız,  taşırız emaneti, severiz adaleti.

- Keşke, sen benim kalbimin ağrısı değil, alnımın yazısı olsaydın.

- Elalem şarap içer sarhoş olur. Biz aşk ehliyiz, içmeden sarhoş olmuşuz. Şemsi Tebrizi

- Biz hayatta kaybetmeyi ilkokulda kalemlerimizi kaybetmekle başladık.

- Selam vermeyeni, seni görmeyeni sende görmezden geleceksin.

- Eğer mutlu olmak istiyorsan kendi hayatını yaşa başkalarından bir şey bekleme.

- Bazen de yıldızlar bakar, insanlar kayar hayatımızdan.

- O değil de şimdi nüfus sayımı yapılsa, seni de adamdan sayacaklar ya, ona yanıyorum.

- Tutmayın beni uçacağım benim Hazarfen’den ne eksiğim var.

- Hak edenin hak ettiğini bu dünya da vereceksin ki, seni diğer tarafta meşgul etmesin.

- Ne zaman sarhoş olsam şarkı söyleyesim geliyor, şarkı söyleyeyim mi size?

- Söz artık bu geceden sonra bırakacağım bu mereti, beş vakit namaza başlayacağım.

- Hasretin kaç kadeh yapıyor sevgilim, tüm şişeyi bu gece sana adadım.

- Getir meyhaneci getir rakı, şarap fark etmez, bugün bunların hiç biri beni sarhoş etmez.

- Artık tek dostum kadehler ama oda beni çok çabuk sarhoş ediyor.

- Bak ben sarhoş değilim yarın bu söylediklerimi aynen tekrar söyleyeceğim size.

- Giderken sen iyisin, sen güzelsin derler ama ben şerefsiz adiyim diyemezler.

- Sarhoş olmak için illa içmeye gerek yok ki sen “Sar” ben olayım “hoş”.

- Kadehimdeki alkol gibisin sevgilim baktıkça beni sarhoş ediyorsun.

- Bu gece kendi kendime sordum senin ne işin var aşkla, meşkle, doldur rakını bak işine.

- Seni sevmeyeni sende sevmeyeceksin ardından bir kadeh içeceksin.

- Sarhoş olmanız sizin işinize engel oluyorsa işinizi bırakın.

- İçmeyin bu mereti diyorsun amirim içmeyince dertler bitiyor mu sandın.

- Kaldır kadehi ey sevgili! Önce gelişine, sonra gidişine. Dibini bulunca gelmişine geçmişine!

- Konuştuğu kelimeleri ölçüp tartamayan bir insanla oturup bir konu üzerinde konuşmak çok zordur.

- Tek tesellim kadehler, başka bir şey istemez. Sarhoş etsin yeter ki, rakı şarap fark etmez.

- Kafa dağıtmaya gidiyorum, döneceğim! Belki de dönmem ya da dönebilirim. Hiç belli olmaz!

- Ben bunu içtiğim zaman dünya neden tersine dönmeyi başlıyor onunda mı bana inadı var.

- Söz vermiştim artık içmeyecektim ama senin şerefsizliğine kaldıracağım bu geceki kadehimi.

- Üfle diyorsun amirim ama üfleyince bitecek mi dertlerim, bitecek mi bu hasretin sarhoşluğu.

- Kafa dağıtmaya gidiyorum dedi bir daha gelmedi. Benim bildiğim kafa dağıtacak tek yer burasıdır.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun