-->

Çıkma Teklifi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Çıkma Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Çıkma Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Romantik Çıkma Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Çıkma Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle.
- Canıma can, yoluma yoldaş, kalbime huzur, hayatıma neşe katanım olur musun?

- Yattığında bir ömür benimle aynı tavana bakmaya ne dersin?

- Şu kısacık hayat yolunda, en fazla değer verdiğim yoldaşım olur musun?

- Şarjımın bitme sebebi olur musun?

- Seni artık telefonuma sevgilim diye kaydedebilir miyim ?

- Bir gün çılgınlık yapıp benimle çıkmak isterseniz yanıtım ; YEEES!

- Madem ikimiz de yatınca tavanla bakışıyoruz, bu neden aynı tavan olmasın.

- Önümüzdeki 40-50 sene içinde yapacak başka bir tasarının yoksa, benimle çıkar mısın?

- Yüzük parmağın bpştaysa eğer, doldurmak isterim. Bunun için ilk adımı atar mısın?

- Seninle geceleri mesajlasırken telefon suratuma düşsün istiyorum.

- Banyo yaparken buğulanan aynaya yazacağım isim olur musun ?

- Bi tuzlu kahveni içerim.

- Benim onu sevmemin nasıl bir mucize olduğunu bilmiyor.

- Zati onu birazcık tanıyan birinin kayıtsız kalması, sıradan biri gibi davranması olanaksız.

- Ancak ben ne yapabilirim? Anlatamıyorum.

- Anlatamamamın sıkıntısı içimdeki telaşı kat be kat artırıyor…

- Ne en? İçimden geçenleri bilse koşup boynuma sarılır.

- Oysa yalnızca anlatabildiğim kadarını biliyor. Anlatabildiğim kadarını..

- Bir gülü olmalı insanın. Senin gibi bir gülü… Dikenli hayatıma gül olur musun?

- Mutluluk bir hayatı paylaşabilmektir. Mutluluğum olup hayatımı paylaşmak ister misin?

- Sevmek suçsa eğer celladım ol, yok suç değilse eğer gel yârim ol.

- Bir masal yaşamak istiyorum, hiç bitmeyen bir masal. Masalım olur musun?

- Güneşim ol ısıt beni, yağmurum ol ıslat beni, sevgilim ol mutlu et beni.

- Bir hikayemiz olsun istiyorum, sevenlerin ayrılmadığı bir hikayemiz.

- Gökkuşağı gibi rengarenksin. Hayatımı da renklendirmek ister misin?

- Hayatta güzel şeyler yaşamak için her zaman bir sebep gerekir. Benimde sebebim sen olur musun?

- Ben kalbimi sana verdim. Senden sadece ona iyi bakmanı istiyorum. Kabul ediyor musun?

- Ömrünü ömrüme katmak, beraber yaşamak, beraber yaşlanmak istiyorum kabul ediyor musun?

- Seni en çok ben seviyorum desem, en başka ben seviyorum ve en başta, herkesten çok, en çok, en.

- Bir gülüş veya bir bakış o an insanın tüm hayatını değiştirebilir.. Hayatımı değiştirmeni istiyorum.

- Akılımı başımdan alıyorsun, kalbimi hızlandırıyorsun. Aklım sende kalsın, kalbime girer misin?

- Ömrüme ömür katmaya, hayatıma iştirak etmeye, benimle geleceğe bir adım atmaya var mısın?

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun