-->

Yıldız Tilbe Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Kadın Sanatçı Yıldız Tilbe'nin Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Ağır Yıldız Tilbe Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Kadın Sanatçı Yıldız Tilbe'nin Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Ağır Yıldız Tilbe Sözleri sizlerle.
- Ben ne besteler yırtıp attım çöpe ; Sırf gençler intihar etmesin diye ..!

- Hepinizden nefret ediyorum, ama tek başımayken canım sıkılıyor.

- Kendimi öyle seviyorumki bi başkası beni bu kadar sevse ona aşık olurdum...

- Bir kere de bana ihtiyacın olsun, bir alo de gelmezsem gençliğim solsun...

- Seni seven kalbim, sana deli oluyor anlasana...

- Bu ilk ölüşüm değil.

- Geceyi güneş siler, beni senin hasretin...

- Severek unuturum, yeniden aşık olurum, severim ama güvenemem ki...

- Olduğu kadar güzeldik...

- Herkes sever, biz ölürüz!

- Bizler duygusal insanlarız. Kimsenin hiç önemsemediği bir şey bizi komaya sokabiliyor.

- Madem ki ay tutulmuş, Hani yıldızlar nerede?

- Allah düşmanımızı; aç koymasın, hasta etmesin. Doyursun, iyileştirsin... Kahretsin!

- Biz neleri atlatamadık, bunu mu atlatıcaz...

- Biriyle konuşmaya ihtiyacım var ama kimseyle konuşmak istemiyorum...

- Gel diyemem, git diyemem bu kimin ahı?

- Biraz ümidim olsa ömür boyu beklerdim...

- Sevdim hiç sevmemiş gibi...

- Karanlık gecelerin, yine tuttu inadı...

- Ne acılar çektim hey gidi hey! Şimdi bana mutluluk yakışır...

- Yanımda olmasan da kanımdasın zaten...

- Sen bide beni sarılınca üstüme sinen kokunla gör...

- Zaten güneş geç doğar, benim olduğum yerde...

- Sevmek sevilmek öyle zor birine alışan için...

- Yakıyor içimi sensiz umutlar...

- Kimse anlamaz beni, senin bir bakışın çözer...

- Kötü günlerini tek başına atlatmış olan kadını, güzel şeyler vaad edip kandıramazsın...

- Unutamadığım Sözlerinin arasında sıkışıp kalıyorum...

- Çok güzel kararlar aldım, muhtemelen uygulamam...

- Ne mehtabın adı var, Ne meyhanenin tadı...

- Hayat yetinmektir öyle demiştin, sensizlik canıma yetti yoruldum.

- Hoşçagelemiyorum, dökülüyorum, ancak hoşçakallardayım...

- Sen bırakma beni, kalbimin gerçeği...

- Sen gelmek isteseydin, o sokakların hepsi bana çıkardı...

- Hastayım sana, dermansızım...

- Alamaz bin sevgili kalbimdeki bu yeri. Sanki içimde açan bu sarmaşık gülleri.

- Önce Allah sonra sen benim için, O bilir nasıl sevdim.

- Yoğun duygular içinde olduğum zaman çok yoruluyorum, bir tek ölmüyorum...

- Sen aşktın, sığındığım tek limandin. Bu gemi çok su aldı batsın...

- Ben içimdeki camı pencereyi indirdim, Senin elin bile kanamadı...

- Bi alo de gelmezsem gençliğim solsun...

- Ben ne besteler yırttım attım çöpe, Sırf gençler intihar etmesin diye...

- İçimde öyle güzelsin ki onu kirletmeyeceğim seninle...

- Sen benim şarkımsın, herkesin dili dönmez.

- Belki çirkinim ama seni en güzel ben severim...

- Açılır sonsuz kere yoluna güllerim, koparıp atsan da solmaz gönlüm nafile....

- Sığınıp anılara, geçilmiyor ki uykulara...

- Bana dil bilgisi dersi vermeye kalkmayın. Söylediklerimi anladığınıza şükredin.

- Zor günümde yanımda yoktun. O günün zor yanıda buydu...

- Ben iyiyim doktor. Sen yumrukladığım duvarları tedavi et. Bendeki özlem sadece...

- Kim demiş içmem diye, az önce bir büyük "sen" devirdim, körkütük yüreğime...

- Benim tek iki yüzlülüğüm canım yanıyorken gülüyor olmamdı...

- Bir zamanlar deli gibi hesap sorduğun birine, gün gelir hatır bile soramazsın....

- Sen susma! Sen susunca etraf karanlık... Etraf bi ton kıyamet...

- Biri gelir, seni sen eder. Biri gelir, seni senden eder...

- Gidişine illa bir isim verilecekse; 'MAL' kaybı derim bende...

- Klavyemdeki boşluk tuşu gibisin sevgili; belki çok yer kaplıyorsun ama boşsun işte...

- Gittiğine inanmadığım için, dön demediğim biri var uzaklarda...
Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Türkiye'nin En Sevilen Kadın Sanatçı Yıldız Tilbe'nin Sözlerini bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Ağır Yıldız Tilbe Sözleri sizlerle.
- Sırtını yasladığınız duvar üzerinize yıkılınca anlayacaksınız aslında herkesin birer yalancı olduklarını.

- Susma çığlık çığlığa dön, dayanamıyorum... Bir kadını ağlatan sığırlara adam demekten vazgeçin. Asıl adam, sevdiği kadın ağladığında dünyayı alt üst edendir.

- Zaman gerçek bir ilaç, iz bırakmıyor nerdeyse. Hem de bedava? İlk defa böyle aşık olmuştum, geçecek derlerdi de inanmazdım, geçmiş. Ben de geçmişim. Şimdi iyiyim, kendimle yalnızlığımın eşliğinde. İşte böyle..

- Ben yapamıyorum ama siz yapın. Sizi kırıp döken insanların hayatından, bir şey demeden çekip gidin. Düzeltmeye çalışmayın, düzelmeyecekler.

- Yine geceler uzun, yine güneşimin gözleri kara? Aşk yine başımda. Yana yana kül oldum zaten, yine geriliyorum çarmığına aşk denen ölümün.

- Havuza giriyorlar hava süper, ben giremem benim yaz'ım gelmedi henüz hatta bahar bile başlamadı bende daha...

- Birine hasret kalmak yüreği öyle güzel olgunlaştırıyor ki. Birini severken büyüyorsun, onun hasretiyle olgunlaşıyorsun.

- Kendimle de sıkça anlaşamıyorum. Anlaşabildiğim herkesle anlaşıyorum, anlaşmaya çalışıyorum. Anlayamadığım insanları anlamaya çalışıyorum, anlayamadığım yerde hoşça kal diyorum. Çünkü bazen kendimi bile anlayamadığım zamanlar oluyosa insanları da anlamaya çalışmamalıyım dimi? Hoşça kal diyorum yani...

- Hani saatlerce ağlarsın hıçkıra hıçkıra, Sonra yorgun düşüp sessizce tavanı seyredersin, Ama hala ıslaktır yanakların...

- İnsan sevdiğini hayal ederek yıllarca yaşayabiliyormuş!! Bunu yokluğunda öğrendim. Peki söyle hangisi daha acı? Beklerken tükenmek mi? Bitmeyen umudun içine hapsolmak m?

- Saçınızın ucu kırılsa kendine dert edecek adamlari sevin. Merhamet bir adama yakışan en güzel şeydir.

- Sana dokunmak Tanrı'dan lütuf sanki zaman kilitlenir kollarında. Firardadır, hükmü yoktur benliğimin, aklım delilenir uzağında...

- Hani biri giderken bütün güzel duygularınızı götürmüştür sizde ondan sonra gelen kişileri kırıntılarla yanınızda tutmaya çalışıyosunuzdur... Heh işte oradaki çaresizlik varya işte o benim.

- Bende sevgiliyim sadece sevgilisizim. Sevgilim olup sevgim olmayacağına sevgim olsun sevgilim olmasın zaten öyle...

- Çok sevdiğim, samimiyetine inandığım, vazgeçemem dediğim herkese birer birer veda ettim. Tanıdığımı sandıklarıma yabancıymışım en çok...

- Kalbimin sinirleri bozuk, aklımın frenleri kaçık. Hayatın kanatları kısa, değmiyor kafaya takmaya..

- Ellerin tenimde ateş, korkular bir adım öte. Dağlarımdan geçti rüzgar, çığ düşüre düşüre...

- Ölünce tabutuma şöyle yazdırmak istiyorum: "dikkatli taşımaya gerek yok artık kırılmaz.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Ahmet Kaya Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun