-->

Kardeşe Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Kardeşe Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kardeşe Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Kardeşe Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kardeşe Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Kardeşi ile didişerek uyananlar hariç herkese günaydın.

- Yata yata çıkamaz oldun kata, kalk artık kardeşim birlikte günaydın diyeceğiz hayata.

- Kalktım tuvalete bile gitmeden sana günaydın mesajı yazdım kardeşim. Değerini bil.

- Güzel kalbinden geçen tüm güzellikler gününe yansısın, günün aydın olsun canım kardeşim.

- Kardeş candır, kardeş kandır. Kardeşin varsa uzaklık, mesafe faso fisodur. Günaydın canım kardeşim.

- Bugün kalbin hangi şey için çarpıyorsa, yeni doğan bu güneş seni ona kavuştursun. Günaydın kardeşim.

- Sabah olsun hayır olsun, gönlüne mutluluklar dolsun, bu günaydın mesajı da kardeşinden sana olsun.

- Sabah güneşi gibi mutluluk veren, güldüğü zaman mutluluk dağıtan, iyi kalpli güzel kardeşimin günü aydın olsun.

- Senden çok uzun zaman oldu günaydın mesajı almayalı, dedim bir ben göndereyim belki geri döner bana gelir diye. Günaydın kardeşim.

- Günaydın kardeşim; bugün mutlulukların peşini bırakmadığı, üzüntülerin sana yaklaşmadığı bir gün olsun.

- Haydi, yataktan çıkma ve artık insanların arasında dönme vakti geldi. Günaydın diyeceğim kardeşim ama ortada ne gün kaldı ne de aydınlık.

- Günaydın çalışmaya gitmemek için bahaneler üretip ama sonunda pes ederek kapıda söylenerek ayakkabılarını giyen kardeşim günaydın.

- Neşe dolu bir gün geçirmen dileğiyle canım kardeşim Günaydın.
- Sırf sana günaydın demek için misler gibi uykumdan uyandım. Kucak dolusu günaydın olsun.

- Asker ocağı baba ocağı, ana kucağı gibi olmuyor erkenden kaldırıyorlar adamı, günaydın kardeşlerim hayat erken başlıyor kışlada.

- Şeker dişlerimi, hayat düşlerimi çürüttü bende erken kalktım kardeşime bir günaydın diyeyim dedim.

- Canım kardeşim beni biliyorsun ben çok yardımsever biriyim. Bugün de her zaman olduğu gibi yardımlarını kabul ederim. Günaydınlar.

- Her sabah birlikte uyanıp sabah tuvalet için sıra beklediğimiz, sabah birbirimize yaptığımız şakaları hiç unutamıyorum. Çok özledim seni senli yıllarımı canım kardeşim. Günün aydın, kalbin mutluluk dolsun.

- Artık dünyanın en güzel kelimesi “bırak biraz daha uyuyayım” değil, “haydi kalk işe” oldu duymayanlara duyurulur.

- Uzaklardan sana bir kardeş selamı getirdim. Seni çok özlediğini söyledi. Sana günaydın demek için beni gönderdi.

- Kalk bakayım kalk artık baba evi değil öğlene kadar yatıp kahvaltı hazır seni beklemeyecek. Kalk hadi işe geç kalma. Günaydın kardeşim. Sen bu mesajı okurken ben yatıyor olacağım.

- Sabah olsun hayır olsun, gönlüne mutluluklar dolsun, bu günaydın mesajı da kardeşinden sana olsun.

- Kalk artık yata yata yatağı çürüttün, garanti kapsamı dışında kalacak yatak kullanıcı hatası diye. Kalk çevrendeki insanlara bir günaydın de.

- Günaydın kardeşim; bugün mutlulukların peşini bırakmadığı, üzüntülerin sana yaklaşmadığı bir gün olsun.

- İnsanlar ömrünün yarısını uyuyarak geçirirmiş ama sen ömrünün yarısından çoğunda uyuyacaksın anlaşılan. Haydi, kalk artık sabah oldu güneş doğdu, sürü gitti ovaya kuşlar uçtu havaya…

- Altı bin liralık telefon alıyorsun kırk kuruşluk bir günaydın mesajı çekmiyorsun. Sana da günaydın olsun kardeşim.

- A noktasından kalkan bir araç nereye gider onu bilemem ama bu mesaj doğrudan yatağında daha horul horul uyuyan kardeşime gider. Günaydın kardeşim.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun