-->

Anneye Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Anneye Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Anneye Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Anneye Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Anneye Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Günaydın annem. Ben seni çok seviyorum.

- Bereketler ve hayırlar annem senin üzerine olsun. Gönlünden geçen duaların kabul olsun.

- Gözlerin kadar parlak saçların kadar ışıl ışıl olan güzel bir sabaha günaydın annem. Sen yanımda olunca sabahlar .ok güzel ve pırıl pırıl annem.

- Her ne kadarda senin kadar güzel olmasa da güzel bir sabaha uyandık annem. Seninle doğan her gün çok güzel, seninle aydınlanan gün çok parlak. Günaydın annem.

- Hayırlı sabahlar dilerim benim güzel ve tatlı annem. Her sabah olduğu gibi bu sabahta seninle yeni güne merhaba demek çok güzel ve hayatın en güzel duyguları…

- Beni usul usul tatlı tatlı yeni güne uyandırdın annem. Sen olmasan ben nasıl böyle güzel bir güne güzel şekilde merhaba derim. Annem Günaydın. Hep yanımda ol.

- Tatlı sesinle beni bu sabahta mest ettin annem. günaydın canımın içi. Günaydın benim Kraliçem. Sen her şeyin en iyisine layıksın. Sen çok özelsin.

- Günaydın sözü bile senin yanında çok sönük kalıyorum annem. Senin ışıl ışıl pırıl pırıl bakışların güneşin ışığını bile bastırıyor annem.

- Ellerin kadar pamuk olan yumuşacık bir sabah…günaydın benim canım annem. günaydın canımın cananı. Günaydın benim tatlı annem.

- Annelerin en güzeli beni sabahların en güzeline uyandırdın. günaydın güzel annem. günaydın tatlı annem.

- Annem günaydın senin gibi çok asil bir güne günaydın. Bu gün senin en güzel günün annem. İyi  ki varsın İyi ki doğdun. Günaydın yeni bir hayata annem. Seni çok seviyorum.

- Her günüm seninle güzel annem Günaydın benim tatlı meleğim. günaydın benim canımdan öte sevdiğim.

- Hayatımın en güzel kadını annem. Günaydın yeni  bir gün bizi bekliyor. Bu günde seni çok seviyorum annem.

- Hayırlı sabahlar dilerim benim prensesim canım annem. Hayırlı ve bereketli bir gün seninle olsun. Yüzündeki gülücükler huzura vesile olsun.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun