-->

Eşe Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Eşe Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Eşe Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Eşe Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Eşe Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Dünyada yok bir eşin, Sensin benim güneşim, Günaydın sevgili eşim...

- Hayatıma güzellik katan güzellik, kadınım, günaydın...

- Hayatıma anlam katan sevgili eşim, canım Seni seviyorum...

- Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, bir ömür boyu seveceğim.

- Canımın içi günaydın kalbim.

- Gönül güneşim, Bitmeyen hasretim Günaydın.

- Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım en tatlı hayalimsin.

- Tatlı dillim, güler yüzlüm, Huzurum, saadetim, Şirin meleğim.

- Günaydın dünyanın en tatlı bebeği, seni seviyorum aşkım günaydın.

- En derin hislerimle, Aşk ve muhabbetle, Sana mutlu bir gün diliyorum. sevgili eşim.

- Seninle güzelleşir sabahlar, Seninle anlam kazanır hayatım. Bir tanem, aşkım, günaydın...

- Güneş olup doğ sabahlarıma, Umut ol yarınlarıma, Ellerini ellerimden ayırma. Günaydın sevgilim!

- Kalbimde bir inci,Gönlümde birinci, Sensin gönlümün çiçeği. Mutlu Sabahlar gözümün bebeği...

- Canımın cananı, gözümün bebeği, Kördüğüm gibi severim seni, Günaydın helalim, sevgili eşim.

- Günaydın gönlü güzel, kendi güzel insan. Allah gönlüne göre versin. Günün  güzelliklerle dolu olsun.

- Gün ışığım, Yeni başlayan gün sana, Ummadığın güzellikler getirsin, Günün mutlu ve huzurlu geçsin. Aşkım Seni seviyorum... İyi sabahlar, Mutlu yarınlar.

- Seni seviyorum bebeğim güzelliğin gibi bugün de aydın olsun gönlümün güneşi, biriciğim, aşkım günaydın.

- Sevgi çiçeğim; Sabahlarıma neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Hayırlı Sabahlar...

- Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen. Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen. Günaydın gözümün bebeği, can yoldaşım.

- Hayat arkadaşım, Canım Eşim. Huzur Dolu Günler Kalbindeki Bütün Güzellikler Hayatınıza Yansısın Hayırlı Günler.

- Gündüz aydınlık güneşim, Gece karanlıklarıma ışık tutan dolunayım, Hep sen ol yanımda, Bense senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.

- Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim. Kelebeğin ömrü az olur; ama sen, Benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın. Seni Seviyorum Canım Sevgilim.

- Bırak Güneş başkaları için doğsun. Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, Saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. Ya ellerimi tutunca... Onu hiç sorma işte;
Sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, Baştan ayağa titrer bedenim. Seni Seviyorum Aşkım Mutlu Sabahlar.

- Yağmurunda ıslanacağım, Güneşinde ısınacağım, Ilık bir bahar günü gibisin. Rüzgar  çiçek kokunu getirir. Gülüşün hayat verir bana. Baharım... Çiçeğim... Günaydın...

- Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına. Sen Dünya'ya gülersen; Dünya güler sana. Kocaman bir gülümsemeyle Günaydınlar yolluyorum sana. :))

- Aşkım, her günün sabahına seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasan da yüreğimdesin günaydın bir tanem.

- Bu sabah bir gül bıraktım başucuna. Kokusu sen, güzelliği sen. Ne olur sen de bana bir gülüversen... Günaydın Gülüm...

- Günaydın sevgilim,yanında değilim ama, Sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana. Bir günaydın mesajı, bir tebessüm. Seni ne kadar çok sevdiğimi bil istedim. Sabah uyandığımda ilk seni görüp, Güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim. Günaydın Sevgilim...Seni Seviyorum...

- Sevgilim, sen, Asla uyanmak istemediğim Bir rüya gibisin.Hep yanımda kal, Bu rüya bitmesin. Günaydın sevgilim... Günaydın gönlümün prensesi.

- Güne gülümseyerek başla, güzel bir kahvaltı hazırla ,masaya küçük bir çiçek yerleştir ve en sevdiğin şarkıyı aç. Canım sevgilim Günaydın :)

- Nefsinle eşini; Şefkatinle çocuklarını Kalbinle Resulullah'ı; Ruhunla Allah'ı seveceksin." Hz Fatıma (ra) Sevgiyle yaşayacağınız bir gün olsun. Günaydın.

- Sizin en hayırlınız, kadınlarına en hayırlı olanınız (en iyi geçineniniz) ve aile efradına en şefkatli olanınızdır." Hadis-i şerif (Tirmizi) Günaydın biriciğim... Nazlı gelinciğim...

- Canın, canıma, can katar sevdiğim kadın, Dudaklarımdan usulca dökülen bir duadır adın, Allah'ın emaneti, gelincik çiçeğim, günaydın.

- Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim. GÜNAYDIN SEVGİLİM....

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun