-->

Anneye İyi Geceler Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Anneye İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Anneye İyi Geceler Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Anneye İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Anneye İyi Geceler Mesajı sizlerle.
♥ Bütün dünya benim olsa, Birtane annem etmez. İyi geceler anneciğim.

♥ Sen benim rüyalarımdaki hayalim, hayattaki tek yaşama sebebimsin.. İyi geceler anneciğim.

♥ Tatlı uykular sevgili anneciğim. Gözlerini açtığında, güneş doğduğunda yüreğin sevgiyle dolsun.

♥ Fedakarlık, sevgi, sabır ve güzellik ne demek tarif et derlerse; annem derdim. İyi geceler anneciğim.

♥ Sevgili anne, sensiz hayatım renksiz. Hayatımı sen güzel renklerle doldurdun. İyi geceler anneciğim.

♥ Bütün dünya bana karşı olduğunda sen hep benim yanımdasın. Sen benim yol gösterici yıldızımsın. Hiçbir kelime sana olan sevgimi ifade edemez. İyi Geceler Annem.

♥ Allah ‘ım annemi bana verdiğin  için teşekkür ederim. Sen mükemmel bir annesin, bana hep önem verirsin. İhtiyacım olduğunda hep benimlesin. Seni seviyorum. İyi Geceler Anne.

♥ Annem sen kimseye göstermediğim acımı anlayabiliyorsun. Sen benimleyken her şey daha da güzelleşiyor. Sen benim hayallerimin gerçek olmasını sağlıyorsun. Seni seviyorum. İyi Geceler Anneciğim.

♥ Hayatımı mükemmelleştiriyorsun. Sende başka beni bu dünyada daha iyi anlayan kimse yok. Seni seviyorum. Çok güzel uyu anneciğim.

♥ Bana duyduğun sevgiyi anlatacak bir kelime yok. Beni böyle seven bir anneye sahip olduğum için çok şanslıyım. İyi Geceler Annem.

♥ Ne zaman zorluklarlar ve problemlerle ugraşsam hep yanımda oluyorsun. Hep yanımda olduğun için teşekkürler. Seni seviyorum anne. Çok tatlı iyi geceler.

♥ Her zaman bana doğru yol için rehberlik ediyorsun. Beni her zaman en iyisi olmam için zorladın. Seni seviyorum sevgili annem. İyi geceler annem.

♥ Desteğinle her zaman tüm endişelerimi dindirdin. Sevgin her gün hayatımın mutlu geçmesini sağlıyor. Seni her zaman kalbimden seveceğim. İyi geceler annem.

♥ Sevgili annem, benim için ne anlama geldiğini kelimelerle tarif edemem. Eğer bunu bilmek isteyen olursa kalbime girmek zorunda kalır. Seni seviyorum anne. İyi Geceler Annem.

♥ Her gece uykumda varlığın benim için ilham kaynağı oluyor. Sen benim süper yıldızımsın. Seni seviyorum anne.

♥ Sevgili annem, senin benim için anlamın çok büyük. Benim için yaptıklarından dolayı sana teşekkür ediyorum. Sen benim ilham kaynağımsın. Seni seviyorum. İyi Geceler Anne.

♥ Sevgili annem, sen her zaman beni önemsiyor ve çok seviyorsun. Allah ‘ a şükrediyorum senin gibi bir anneye sahip olduğum için. Seni seviyorum. İyi geceler annem.

♥ Zorluklarımda her zaman yanımda olan tek kişisin. Bu dünya için eşsizsin. Seni seviyorum sevgili annem.

♥ Sevgili annem, bana her an mutluluk veriyorsun. Ne zaman ihtiyacım olsa yanımdaydın. Seni seviyorum anne. İyi geceler benim güzel annem.

♥ Seninle ne zaman kavga etsem hep sakin kaldın. Kalbin her zaman benim için açık. Seni seviyorum anne.

♥ Sevgili annem, her zaman en iyisi olmam için ugraştın. Senin için ne yapabilirim bilmiyorum. Seni seviyorum anne. Tatlı rüyalar annem.

♥ Sevginin sıcaklığı sadece bir sihir. Sevgin hayatımın her gününde mutlu olmamı sağlıyor. Bir anne olarak ışıl ışıl parıldıyorsun. Seni seviyorum anne.

♥ Sen benim dünyadaki en iyi akıl hocamsın. Senin rehberliğinle hayatımda gelebileceğim en yüksek noktaya geleceğim. Seni seviyorum anne. İyi Geceler.

♥ Dünyada çok güzel şeyler var ama sen bu dünyadaki en mükemmel şeysin. Annem sen çok iyisin. Seni çok seviyorum. Sana tatlı uykular diliyorum.

♥ Bana her zaman sevgini veriyorsun. Bütün sıkıntılarımda elimi tuttuğun için teşekkürler. Sana sahip olduğum için çok şanslıyım. Seni seviyorum. İyi Geceler Annem.

♥ Sevgili annem, benim için sevgi dolu ve muhteşemsin. Annem olduğun için çok şanslıyım. Sana ne kadar minnettar olduğumu anlatamam. Seni seviyorum. İyi Geceler Annem.

♥ Sevgili annem, en iyi arkadaşım gibisin. Tüm sıkıntılarımı seninle paylaşabiliyorum. Bunun için seni çok seviyorum anne. Sana tatlı uykular dilerim.

♥ Herkes bana gülse bile bana cesaret vermek için orada oluyorsun. Bana yol gösteriyorsun. Sen benim hayatımdaki başrolsün. Hiçbir kelime sana olan sevgimi ifade edemez. İyi Geceler Dilerim.

♥ Güneş ve ay olmadan dünyanın bir anlamı yoktur. Sen benim güneşim ve ayımsın. Sevgili annem seni sonsuza dek seveceğim. İyi geceler annem.

♥ Sevgili annem, sensiz hayatımı hayal bile edemiyorum. Seni çok seviyorum ve asla seni kaybetmek istemiyorum. İyi Geceler Annem.

♥ Sevgili annem, gecemi mükemmelleştiriyorsun. Çok şanslı biriyim, çünkü hayatımda sen varsın. Yanılmış olduğumda bana doğru yolu gösteriyorsun. Seni çok seviyorum. Sana çok tatlı iyi geceler.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun