-->

Kırıcı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Kırıcı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa ve Öz Kırıcı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Kırıcı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa ve Öz Kırıcı Sözler sizlerle.
- Kalbini Kırıyor Diye Üzülme Belki de Hak Etmediği Yerden çıkmaya çalışıyor..

- Yalnız Kalmak istiyorum Dediğim de Kastetmiş Olduğum Yer Kalbindi..

- Bilinç Denilen şey çok Korkunçtur Düşündürür , Hissettirir , Acı çekersin..

- Aşk Mesafeler Yüzünden Ölmez Dostum Şüphe Yüzünden Ölür..

- İzin Verdiğim Kadar Bilirsin Beni Gerisi Hakkımda Zanettiklerindir..

- Sözlerimin Sonunda ki Aralıksın Artık Gözümün Görmeyeceği Ayrılıksın..

- Ya Severken Acı Çekeceğini Bileceksin Ya da Sevmeyip Acı Çekeceksin..

- Yarınlarımda Sensiz Yol Almak Bugünlerimde Acı Çekmekten çok daha iyidir..

- Beklenen Bütün şeyler Geç Geliyor Geldiğinde ise insan Aynı Yerde Olmuyor..

- Kader mi , Kısmet mi , Rastlantımı Bilemiyorum Ama Gönül işte Gidip Birini Seçiyor..

- Gün Gelecek Benden şikayet Ettiğin Ne Varsa Hepsini Özleyeceksin..

- Sen Benim Tek Yönlü Sokağımsın..

- Bundan Sonra Çıkmaz Sokağım Olsan Tünel Kazar Yine Çıkarım..

- Kanayıp Ne Kadar Tuta Bilirsin ki Gül Uğruna , Dikeni..

- Evet Aşığım Ek iş Olarak da Öğrencilik Yapıyorum..

- Herkese Eşit Değer Vermemek Lazım Adamsa Notunu Hayvansa Otunu Ver Gönder..

- Sana Ayrılıklar Bana Mutluluklar Diliyorum Yalancı Dünyanın Yalancı insanı..

- Ben Sana Sevmeyi Öğretemedim Sen ise Bana Unutmayı..

- Ne Kadar Kötülük Varsa Hepsinin Babası Olmuşsun Sen Kendine Göre Bir Analık Arıyorsun..

- Seveceksen Eğer Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil Aklından Hiç Çıkmayan insanı Seveceksin

- Hangi Ayrılık Benim Ecelime Hükmede Bilir ki Gelenle Doğmadım ki Ben Gidenle Öleyim..

- Yüreklere Dokuna Bilmek çok Büyük Bir Sanattır Sen Benim için Gayet iyi bir Sanatçısın..

- Hakkımı Helal Eder miyim Bilemiyorum Nasıl Bilirsiniz Sorusuna ise Tanıyamamışım Der Geçerim..

- Benim Bulunmadığım Olmadığım Bir Yerde Geçir Hayatını Benim Olduğum Yerde de Hayatım Sana Geçirsin..

- Hastalık Gibisin Kızım Sen Çaresiz Kalmış Çareleri Tükenmiş Hayatıma Sakın Bulaşma Yaklaşma Bana..

- Olmuyor Arkadaş Olmuyor Ne Kadar Uğraşırsan Uğraş Bitiremiyorsun Engel Olan O Kadar Çok Şey Var ki..

- Özür Dilemek Sizin Haksız Bir Konumda Olduğunuzu Göstermez Karşınızda ki insana Vermiş Olduğunuz Değeri Gösterir..

- Gerçekçi Olacaksın , Yalan Değil insan Olmaya Çalış , Hayvan Değil Aşık Olacaksan Eğer , Taklit Yapma..

- Sen Akıllanmazsın Senin Derdini Kara Toprak çözer sadece Ya Git Öldür Kendini Ya da Parazit Gibi Yaşamaya Devam Et..

- Seninle Geçirdiğim Zamanlara üzülüyorum Ben Geçirmiş Olduğum Her Saniyelere Lanet Ediyorum Tüm Zamanı Bıraktım Geride Bakmıyorum Artık Kendime..

- Gün Gelip de Aklına Düştüğüm An Beni Değil Sevgimi Hatırla Güzelim Ağladığımı Değil , Gidişin Var ya Onu Hatırla Sensiz Kalışımı Değil , Bana Elveda Diyerek Nasıl Öldürdüğünü Hatırla..

- Sana O Kadar Kin Besliyorum ki Bin Parçaya Bölsem Yine Yetmez Ama Kaybolacak Bir Parçana Gönlüm El Vermez..

- Balıkların Aşkını Biliyormusun Sen Dokunamazlar Ama Yüreklerinde Hissederler Sevgiyi Tıpkı Benim Sana Olan Sevgim Gibi Yüreğimdesin..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun