-->

Kırgın Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kırgınlık Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kırgın Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kırgınlık Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kırgın Sözler sizlerle.
- Benim Rüyam Son Buldu Canım Sana Tatlı Rüyalar..

- İnsanın O Kadar Kemiği Varken Neden Her Defasında Kalp Bulur ki..

- Bir Zamanlar Yüzümde Açan Tebessümdün şimdi ise Göz Yaşlarım Oldun..

- Biz Mutluluk Filmlerinden Acıyı Yaşarken Gördük Her şeye Rağmen Güldük..

- Artık Gelmeni istemiyorum Hayallerim Bile Sana Kırıldı..

- Hani Bana Değer Veriyor Gibi Yapıp Aslında Vermiyorsun Ya işte Bana Onu Yapma..

- Hayal Kurmanın Sonu Genelde Hayal Kırıklıklarıyla Bitiyor..

- Kırma Kalbimi Kırarım Kalbini Kırmışsam Kalbini Kırmışsındır Kalbimi..

- Hayatı Kendine Mendil Etmeye çalışırsan Senden Göz Yaşından Başka Bir şey istemez..

- Hıçkırıklara Boğuldum Ağlattın Beni ölsem de Unutmam Artık Seni..

- Kalbe Dokunmasını Gayet iyi Biliyor Ama Kırarak..

- Kardeş Dedim Kardeş Yarı Yolda Bırak Demedim..

- Öyle Bir An Geliyor ki insanın içinde Bir şeyler Kırılıyor Aynen Umutlar Gibi..

- Ruh ikizi Olmamız Bir Anlam ifade Etmiyor Bedenlerimiz Ayrı Oldukça..

- Sadece Sana Kırılan Ben mi Sanıyorsun Hayallerim Bile Kırgın Sana..

- Benim Kalbimi Kırdığın Anda Dünyayı Feth Etsen Umurumda Olmaz..

- Bazı şeyleri Suskunluklarımla Geçiştireceğim Saç Uçlarıma Kadar Kırıldım..

- Kırıyorsam Kırılmışımdır Kırılmışsam Kırdığım için özür Dilemem..

- Gözlerimden Tut Taaa Ciğerlerime Kadar Kırgınım..

- Kızgınlık Gürültülüdür Oysa Kırgınlık O Kadar Sessizdir ki..

- Matematiğim O Kadar Kötü ki Hayal Kırıklıklarımı Bile Toplayamadım..

- Ne Zaman Seninle ilgili Düşler Kursam Ertesi Günü Hayal Kırıklıklarını Topluyorum..

- Beni Kırmaktan Korktuğunu Söylüyor Param Parça Ederken Zevk Almış Sanırım..

- Sakın Dokunma Bana O Kadar çok Kırıldım ki Her Kelimem Bir yerini Kesebilir..

- Ben Zamansızca Girdim Hayatına Sen ise Zamanla çıktın Hayatımdan Aramızdaki Tek Farktı Bu..

- Sen kalbimi O Kadar Kırdın ki Dayanamadı Son Nefesini Verirken Soluk Soluğa Kaldı Sayende..

- Ağlarsın ve Gidip Aynaya Bakarsın Aslında Olanlara Değil ama Düştüğün Hale üzülürsün..

- Bir Süre Zaman Geçince Anladım ki Vazgeçilmez Olan Sen Değilsin Vazgeçmeyi Bilmeyen Benim.

- Bir Hayal Uğruna Binlerce Hayal Kırıklığına Uğradım Sonunda Kalbim Anladı Bunu Kırıldığı Halde Atabilmeyi..

- Bazen Kırılmış Olsam Bile Susmayı Tercih Ediyorum Kırmaktan Korktuğum için Mevla Kalbi kırık Eylesin de Kalp Kıran Eylemesin..

- Cam ile Kalp Arasındaki Fark Cam Kırıldığında Gidip Yenisini Alırsın Kalbi Kırdığın Anda Her şey Biter..

- Evet Galiba Haklısın Sıfırın Gücü Yok Ama Bunu da Aklından çıkarma Sıfırında Kaybeden Bir şeyi Yok..

- Kırgınlıklarımın Kat Sayısı Arttı Yüreğimi Aldım Elime Hasata Başladım Kim ne Ektiyse Onu Biçecek..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun