-->

Kral Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kral Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kral Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kral Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kral Sözler sizlerle.
- Ben Karşımda Adam Olmadığında Susarım Haklı veya Haksız Olduğumda Değil..

- Biraz Dur Be Hayat Ne Kadar çok Üzerime Geliyorsun Sabredemez Oluyorum..

- Çok Pis Bir Huyum Vardır Yalvarmaktansa Kaybetmeyi Göze Alabilirim..

- Öve Öve Bitiremediğin Sevdiğini Söve Söve Bitire Biliyorsun..

- Benim Ne Haddime Hayal Etmek Lan Ben Kabuslarla Büyüdüm..

- Gülmemi Kader istemiyor Kardeşim Yoksa Gayet Espirilerim Başarılıydı..

- Ben Kendimi iyi Biliyorum Kimsenin Beni Bilmesine ihtiyacımda Yok..

- Kelime Hatası Yaparsan Eğer Bedelini Kalbinle Ödersin..

- Sonunda Anladım Bu Dünyadaki Kavuşacağım Tek şey Hakkın Rahmeti..

- Parası Olan Pazardan imanı Olan Mezardan Korkmaz..

- Heves Değil Bir tanem Sen Hak Et Yeter ki Nefes Olurum..

- Bu Zamana Kadar Öğrendiğim üç Kelimeden Oluşuyor Hayat Devam Ediyor..

- Bir Anlık Heves Uğruna Aşkını Satma ki Bir Ömür Boyunca Pişmanlık Duymayasın..

- Dostlarını Tanımak istiyorsan Hata Yap..

- Sen Çekip Gidiyorsun Şuan Herkesin Dilinde Aynı Laf Olacak Çok Sevdin Götü Kalktı..

- Seveni Arıyorum Ben Diyorsun Ama Verene Gidiyorsun Ne Ayaksın..

- Ağzımdan Ana Avrat Değil Gözümden Damla Damla Yaş Olarak Düştün..

- Nasıl Olsa Başı Dönecek Dünyanın da Bu Kadar Dönmeye Devam Ederse..

- Kalp Herkeste Var Ama Yürek Başka Bir şey Be Kardeşim..

- Vermiş Olduğu Umutları Geri Alan Aldığı Ahıda Tepe Tepe Kullansın..

- Biz 3 Kuruşluk Adam Değiliz 5 Kuruşluk şekil Yapmaya çalışma..

- Gidenlerle Uğraşacak Zamanım Yok Yeni Gelenleri Ağırlıyorum..

- Reis Söyle Bana Gemiler Batınca Denizin Canı Yanar mı..

- Sigaranın Tiryakisi Değil Sigara içerken Düşündüğüm Kişinin Tiryakisiyim..

- En iyi Oyuncu insan Acı çekerken Gülebilendir..

- Bana Elimi Sallasam Ellisi Deme Senin O Elini Kolunu Kırar G0tüne Sokarım..

- Varsa Paran insanları Tanırsın Yoksa Sen insanları Tanırsın..

- Haklısın Güzelim Ne Diyeyim Aşkı Halen Kalplerde Arıyorum..

- Karaktersizliğin Bir Okulu Yok Ama Neden Bu Kadar çok Karaktersiz Var Bilemiyorum..

- Benim Vazgeçtiklerimden Mutluluğu Arayanlar Sizlere Mutluluklar Diliyorum..

- Ölümüne Lades Oynayalım Desen Seve Seve Kabul Ederim Ölümüne Aklımdasın Sen..

- Zaman Diyorum Zaman Su Gibi Akıp Gidiyor Bizler Baraj Kurmanın Peşine Takılmış Gidiyoruz..

- Ben Garip Bir insanım Ne Tahtım Vardır Ne Tacım Tut Elimden Allah’ım Ben Sana Muhtacım..

- Ben Seninle Birlikte Bir Ömür Geçirmeyi Planlarken Sen Gidip Sana Geçirenleri Tercih Ettin..

- Bazı Kızlar Vardır Yolda Yürüyüşlerini Bir Görsen Sırtına Yoğurt Koysan Beş Metre Sonra Ayran Olur.

- Işıkları ve Gözlerini Kapat Biraz Beni Düşün O Yüreğin Sızlamazsa Eğer Sana Söz Unutacağım Seni.

- Sevdiğinin Omzuna Yatmak Kadar Güzel Bir şey Yok Diyorlar Lan Ben Anamın Dizine Yatışımı Dünyalara Değişmem..

- Kendini Akıllı Sanan insanlar çok üzülüyorum Halinize Gerizekalısın ve Bundan Senin Hiç Haberin Yok..

- Pitbul Gibi Olacaksın Aslında Güçlü , Tehlikeli ve Asil Her isteyen Değil Sadece Götüne Güvene Bilen Sevecek..

- Hangi ilişki Olursa Olsun Değer Veren Sen Olmayacaksın Rüzgara Tükürürsen Kendi Yüzünü Islatırsın..

- Sen Aldırma Aylardan Kasım Olduğuna Mevsimlerden Sonbahar Sen Yeter ki iste Gelmeyi Benim Kapım Daima Aralık Sana..

- Birde Benim Yazdığım Yerden Düşün Bakalım Belki Sen Harika Değilsin de Hep insanlar İdare Etmiştir Seni..

- Canımı Yakın Sonra Hakkını Helal Et Diyin Cehennemde Yandığınızı Görsem Üzerinize Benzin Dökerim..

- Gülmem için Soytarıya Ağlamak için Vefasız Olana Yaşamak için Hiç Kimselere İhtiyacım Yok Benim Sevmek için Yüreğe Kavga için Cesarete Yazmak için Kaleme ihtiyacım Yok Benim Yalan ile Dolana Doğu ile Batıya Kalbi Günahkar Kullara İhtiyacım Yok Benim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun