-->

Kabadayı Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kabadayı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kabadayı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kabadayı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kabadayı Sözler sizlerle.
- Siz Ateş Olsanız Anca Sigaramı Yakarsınız..

- Herkes Kaybettiği Kadar içecekse En Son Ben Kalkarım O Masadan..

- Affetmek Büyüklüktür Unutmak ise Alçaklığın Ta Kendisi..

- Aslan Ayağa Kalkana Kadardır Çakalın Özgürlüğü..

- Seni Sen Olduğun için Sevdim Mavi Gözlerine Kandığım için Değil..

- En Büyük Kabadayılık Beyefendiliktir..

- Biz Belimize Taktığımız Silahı Silahla Vurulmak için Koyduk..

- Suskunluk Soylu Bir Meydan Okumadır Ama Soysuz insanlara işlemez..

- Ben Adamım Diyenin Omuzları Geniş Olmalıdır Mezhebi Değil..

- Evet Konu Adamlığa Geldi Sen Kalk Oradan..

- Kısa ve Net Canımı Yakanın Canını Yakarım..

- Dostlarım Sırtımdan Vurmadığı Sürece Düşmanlarıma Yeterim Ben..

- Kardeş Dostlarını Tanımak mı istiyorsun Hata Yap Tanırsın..

- Ya Av Olacaksın Ya Avcı Ama Asla Avı Avcıya Götüren Köpek Olmayacaksın..

- Dünyaya Yalnız Geldim Yalnız Giderim Beni üç Kuruşa Satanı Ben Beleşe Veririm..

- Suskun Duruşlarıma Aldanma Dağlarında Sesi çıkmaz..

- Herkesin Elinde Tespih Olmuşun Güzelim Şak Şaklardasın..

- Bu Alemde Racon Kesenlerden Değiliz Vakitsiz Ötenlerin Kafasını Kesenlerdeniz..

- Bir Adam Karısına Arabanın Kapısını Tutuyorsa Ya Arabası Yenidir Ya Karısı..

- Paran Varsa insanlar Seni Tanır Paran Yoksa Sen insanları Tanırsın..

- Cesaret insanı Zafere Kararsızlık Tehlikeye Korkaklıkta Ölüme Götürür..

- Milletin Etiket Olduğu Yerde Fiyatları Biz Basarız..

- Ölenin Arkasından Ağlama ki Sen Öldüğünde Arkandan Ağlamasınlar..

- Sen Takma Kafana Gülüm Kimine Göre Adamız Kimine Göre Yalan Biz Adamına Göre Adamız..

- Makyajına ve Güzelliğine çok Güvenme Yollarda Güzeldir Ama Altından Kanalizasyon Geçer..

- Avuç içi Kadar Yüreği Olmayan Adamlar Kolum Kadar Dilleri Var O Onların Artısı Olsun Ben Eksik Yanlarımla Sarhoşum..

- Biz Gariban Büyük Ama Kimsenin Cebine Elimizi Uzatmadık Yediysek Cebimizden Harcadıysak Ömrümüzden..

- Aşkta ve Sevgide Ben Hep Gelmeyenleri Bekledim Oturdum Sigaramı Yaktım Kaçak çayımı Demledim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun