-->

Kaliteli Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kaliteli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kaliteli Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kaliteli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kaliteli Mesajlar sizlerle.
- Herkes Gittiğinde O çıkıp Geliyorsa işte Dost Budur..

- Kaldırdığın Kadehleri Yanındakine Kaldırırsın Ama Aklında Kim Varsa Ona içersin..

- Fikirlerle Tartışın Küfürler ile Değil..

- Olursa Olur Olmazsa da Olduğu Yerde bırakırım Hiç Mühim Değil..

- Bir Sigarayı çok Güzel Yakarım Birde Kendimi..

- Fakirin Ölüsü Duyulmaz Zenginin ise Oruspuluğu..

- Paran ile Mahkemeleri Satın Ala Bilirsin Ama Sokağa çıktığında Adalet Yoktur Orada..

- Neye Elimi Uzatsam Aldın Onu Daha Uzağa Koydun be Hayat..

- Çok insan Tanıyacaksın Azını Seveceksin Kimseye Güvenmeyeceksin..

- Bu Hayatta Kimseyi Küçümsemeyeceksin Noktada Küçüktür Ama Cümleyi Bitirir..

- Sesin Ne Zaman Aklıma Gelse Bir Çakmak Sesi Ona Hoş geldin Diyor..

- Göz Göre Göre Sustuğum şeyler Var Kulak Dele Dele Hatırlatacağım..

- Benim için 2 Tane Seçenek Vardı Geçmişime Veda Etmeyi Seçtim..

- Açık Söylemek Gerekirse Pek Ayak Uyduramadım Zaten Dünyaya..

- Yerime Koyduklarının Yerini Yurdunuz S!kerim..

- Sadece insan Olduğunuzu Hatırlayın Geride Ne Varsa Unutabilirsiniz..

- Oysa Kahve içmişliğimizde Vardı Bu ne Hatır Gönül Bilmezliktir..

- Biliyor Musun Sen Gülüşlerinin Yarattığı Etki Kaç Duble Rakıya Denk Geliyor..

- Seni Tekrar Sevmek mi ¿ Çıkmaz Sokağım Olsan Tünel Kazarım..

- Mesele Yaşamak Değil Asıl Mesele iz Bırakmakta..

- O Kadar Koşarsın ki Bir Türlü Varamazsın içinde ki Umut Varamadığın Kadar Büyür..

- Hayatı Bildiğin Gibi Yaşayacaksın Bir Kez Yaşıyorsun..

- Bana Öyle Güzel Güzel Bakma Sosyete Güzeli Allah Yarattı Demem Severim..

- Hepimizin içinde Vardır Adını Koyamadığımız Bir şeyler işte Bizi Biz Yapanda Odur..

- Nasıl Olsa Açacaktır Gönlümüzün çiçekleri Sabır..

- Beni çıkmaz Sokağa Sürüklediler Yolun Açık Olsun Dediler..

- Merhamet Duygusu çok Masumdur Her Yürekte Yaşayamaz..

- Karşındakiyle Farklı Dili Konuşuyorsan Susmak Daha iyidir..

- Yanlış insanlar Bazen Seni Alır Doğru insanlara Götürür..

- Bir Dil Vardır insanca Diye Ama Kimse O Dili Konuşamıyor..

- Bir şeylerin Yola Girebilmesi için Bazen Her şeyin Raydan çıkması Gerekebilir..

- Olur Olmaz Kişilere Sabrını Tüketirsen Tahammülün Tükenir..

- Şu Dünyada Yüreğinden Başka Muska Takma Göğsüne..

- Taht Ve Taç Geçicidir Sen Hiç Girdin mi Gönüllere..

- Hiçbir şey Eskisi Gibi Değil Bende Dahil Olmak üzere..

- Ne Yaparsan Yap Hakkını Vereceksin Yağmurla Dans Edip Islanmamak Olur mu Hiç..

- Kapanmıyor Yaralar Yara Bantları ile Ancak O Yarayı Açanlar Kapata Bilir..

- Nasıl Kıyabiliyorsunuz Lan Sizin için Hayatını Feda Edebilecek insanlara..

- Her Yere Götüremiyorsun Gönlünü Bazen Olur Gönlün Gider Sen Gidemezsin..

- Gözlerin çok Güzel Ama Bakışlar Sahte..

- Sırf Biz Sövelim Diye Doğmuş insanlar Var amk..

- İnsanların Türü Böyledir Sadece Kendini Mahvedene Hayran Gözlerle Bakıyor..

- Huzurlu Bir Kadın Sadık Olan Bir Erkeğin En Soylu Eseridir..

- Bende Seni çok Seviyorum Ama Bunun Bizimle Bir Alakası Kalmadı..

- Alkol Sonucunda Ölenlerde Var Alkol Sonucu Dünyaya Gelenlerde..

- Özel Bir Yetenek Bulunmamaktadır Bende Sadece Tutkulu Bir Deliyim..

- Çok Su Almaya Başladı Bu Gemi Batsın Artık Güzelim..

- Her Hayal insana Yeni Umutlar Açar..

- Seven insan Sevdiği Kişilerle Gülüşsün Hayat çok Kısadır..

- Hikayenin Sonunda Hepimizde Ölüyoruz Bitmeden Biraz Eğlenip Gülelim..

- Asıl Mesele Unutmak Veya Vazgeçmek Değil Mesele Kabullenmesini Bilmektir..

- Seviyorum Diye Bilmenin Zevkine Varın Her Yerde Varamazsın Bu Zevkin Tadına..

- Bizi Öldüren şeylere Hayat Verende Biziz..

- Umursamaz Olduğun Noktada Yaşama Hevesin Yenileniyor..

- Hayatım Karardı Diyorum Siz Bana Günaydın Diyorsunuz Size Günaydın..

- İçip içip Sözler şiirler Yazacak Sevdiğimiz Yok Bize de Yazıklar Olsun Bitmişiz..

- Cennetten Bile Kovulan insanın Kalp Kırmasını çok Sanma..

- Veda Edecek Kimse Kalmadığında insan Kendisine Veda Ediyor..

- Gidecek Yol Parasını Bulamadı Kahpe Hayallerimizi Satıp Gitti..

- Ne Yapsam Yanlışlık Ne Yapsam Pişmanlık..

- Bir Gece Olsun Benim için Bir şeyler Yap Yıldızları izle..

- Kafan Güzelken Kırıcı Oluyorsun Diyor Bana Kendisi Ayık Kafayla Param Parça Etti Beni..

- Bir Kadın Günaydın Diyorsa Sevdiği Adama Ben Uyandım ilgilen Benimle Demektir..

- Lan Ne Kadar çok Öldük Az Biraz Yaşamak için..

- Senin Bahsetmiş Olduğun O Gemiyi Biz çoktan Yaktık içinde Bizde Yandık Ama Yaktık..

- Şu Boktan Olan Hayatta iyiyim Demekten O Kadar Sıkıldım ki..

- Ne Sesimi Anlıyorsun Ne de Sessizliğimi..

- Ben Senin Zerrene Muhtaçken Kim Ziyan Etti Lan Seni..

- Bu Güvensizlik Yalnızca Benim Eserim Değil Tanıdığım Kim Varsa Biraz Yardımları Oldu..

- Deliler Gibi Özlediğimi Hissediyorum Bazen Sonra Geçmek Bilmiyor Be Güzelim..

- S!ktir Ediyorum Trip Attığımı Düşünüyorlar..

- Beni Mahveden şey Yalan Söylediğin Değil Sana Bir Daha inanmayacak Olmamdı..

- Takmıyor Gibi Yapıyorum Ama Düşünmekten Kafayı Yer Oldum..

- Böyle Bitmemeliydi Demekten Hiçbir şeye Başlayamıyorum..

- Herkese Hak Ettiği Gibi Davranacaksın Aslında Ama Olmuyor işte Allah Korkusu Ağır Basıyor..

- Durumu izah Etmekten Bıktırdın Beni Bundan Sonra Götünden Anladığın Kadarıyla Yetin..

- Atmış Olduğun Adımların Hesabını iyi Yapacaksın Ardına Baktığında çok şey Kaybetmiş Olursun.

- Siyahtan Daha Koyu Renklerde Varmış Kardeş Ciğer çürüdüğünde Koyu Yeşile Bürünürmüş..

- Hiç Düşündünüz mü Kaybetmiş Olduklarınızı Ben Düşündüm Hepsi Gereksiz S!ktir Edin Gitsin..

- Bazen Oluyor ya insanın içine Zamanlı Zamansız Ağlama Hissi Geliyor işte Ben o Hissin Taa amk.

- Göğsümü Gere Gere Yürürdüm Ben Bu Sokaklarda Boynu Bükük Kaldı Artık Hayallerimin..

- Unutmam Kurduğum Hayalleri Nasıl Olsa Gök Yüzüne Ulaşacaktır içtiğim Sigaranın Dumanı..

- Sana Benzeyen Birini Gördüm inan Bana Yürümeye Mecalim Kalmadı Dizlerimin Bağı çözüldü..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun