-->

Jilet Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Jilet Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Jilet Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Jilet Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Jilet Sözler sizlerle.
- Şekiller Paris Modeller Viyana Sen Bir Yana Ben Bir Yana..

- Aşkta Hızlı Yolda Yavaş Biz Müslümcüyüz Arkadaş..

- Geçmişte Ne Varsa Çöpe Attım Karıştırmaya Devam Edin Özentiler Sizi..

- Yaşasam mı Ölsem mi Karar Vermek O Kadar Zor ki..

- Tükürdüğümü Yalamış Olsaydım Eğer O Kadar çok Köpek Olurdu ki Yanımda Gezen..

- Şuan Son Sözünü Söylemedi hayat Belki Güzel Yarınlar Mutlu Sonlar Vardır..

- Lafa Gelince O Biçim Esersiniz iş icraata Gelince Pamuk şekersiniz..

- Bu Sevda Kalbime Bir Gece Kondu..

- Alttan Aldım Yeteri Kadar Bundan Sonra Herkes Ederi Kadar..

- Hoş geldin Gönlüme Ey Sevgili Ortalık Biraz Dağınık Kusura Bakmayasın..

- Kan Dediğin Sadece Damarlardan Alınmaz..

- Biz Anlına Öpücük Koyuyoruz Zoruna Gidiyor Başkaları Gider A.Koyar Hoşuna Gider..

- Delikanlı Adam Sevdasını Yüreğinin içinde Taşır Kucağında Değil..

- Sevgilisinin Parası için Tokum Diyende Var Yokum Diyende..

- O Tipinizin Gideri Var ama Karakterinizin Bir Ederi Yok..

- Suskun Duruşumla Ezer Gülüşlerim le Çiğner Onurumla çeker Giderim..

- Yanlışlıklar Yakamızı Bırakmıyor ki Ayaklarımız da Doğru Yolu Bulsun..

- Alayına Gider , Kralına Avans 3 te Biter..

- Ayık Olacaksın Dostum Bayıkken’de Ayık Bakar Gözlerim..

- Kadınlar Beğendiklerine Değil Güvendiklerine Aşık Olup Severler..

- Ranta Sıktım Alta Sıktım Dönek Döneklere Gerek Bilek Yürek..

- Yaşayan Ölülerin Arkasından Yas Tutulmaz Bilesiniz..

- Bazı insanlar ya ölmeyi Bayılmak Sanıyor Ya da Mermiden Daha Hızlı Koşabiliyorlar..

- Aşk üç Kelimedir , Üçü de Beş Kelimedir Tofaş , Şahin , Doğan..

- Hak edersen Hayatıma Sokarım Hak etmezsen Eğer Hayatına..

- Senin Şuana Kadar Yapmış Olduğun En iyi Şey Kaybetmek..

- İtle Köpekle Uğraşacak Vaktim Olsaydı Veteriner Olur Senin Tedavi Ederdim..

- Lan Hayat 5 Kuruş Etmezsinde işte Annem Üzülmesin Diye Yaşıyorum..

- Şu Dakikadan Sonra Peder Kusura Bakma Sana da Gider..

- Ne Kadar Acı Değil mi Öve Öve Bitiremediğiniz Aşkı Söve Söve Bitirirsiniz..

- Ya Kan Kustururuz Ya da Ebediyen Sustururuz..

- Giden Gitsin Yangınlarla Döner Arkama Dönüp Bakmam Bile Çünkü Krallar Önde Gider..

- Kimsenin Varlığı için Yaşamadım Yokluğun da da Ölecek Değilim..

- Kafam Yine Japon Pazarına Döndü Her Şey 1 Milyon..

- Aranızda Klavyeyi Döner Bıçağı Sananlar Var..

- Reçetene Yol Yazıyorum Günlük Aksatmadan Al..

- Dün Gece Seni Anlatmıştım Yıldızlara Sen Üzülme Ona da Kayacağız Dediler..

- Sen Gitmekle Eylem Yapmaya Kalkarsan Bende Unutmakla Devrim Yaparım O kadar..

- Geçecek Diye Teselli Ettiğiniz Acılarım Şuan Fena Geçiriyor Umutlarıma..

- Ve Gün Gelecek Kalem Diyecek ki Yeter Bu Kadar Yazdığın Çiz Gitsin..

- Noktayı Cümlenin Sonuna Değil Tereddüt Ettiğin Yere Koyacaksın..

- Limitin Dolmuşsa Söyle Güzelim Benimkinden Çekelim Gülüp Eylenelim..

- Ya Geldiğin Gibi Ol Yada Geldiğin Gibi Kaybol..

- Sizin Pirim Yapmaya Çalıştığınız Yerlerde Maaşı Ben Veriyorum Dostum..

- Sanal Alem Sonuçta Dalgasız Denizde Herkes Kaptan..

- Eğer ki Kafam Bir Atarsa Kimseler Durduramaz Beni Kaçarsın Bu Şehirden..

- Peşimde Koşanım Çok Diyip Sevinme iktisat Derki Fiyat Düşünce Talep Artar..

- Sen Anca Olsan Olsan Falanıma Filan Olursun Kafamı Çevirirsem Kaybolursun..

- Sadece Bir Dumanla Başlamıştı Bütün Hayallerim..

- Rujunun Tadına Baktırmamış Olsaydın Rimelin Akmazdı..

- Bizi Tanıyan Tanır Tanımayan da Randevu Alır..

- Sanma ki Sakın Her şey Bitti Bu Filmin Devamı Var Daha..

- Fırtınalar İyi Gelir bazen İnsanlara Gemiyi Biraz Yıpratsa da Güvertede Pislik Bırakmaz Temizler..

- Benim Sürmüş Olduğum Hayatta Geri Vites Yoktur Geçmişi Dikiz Aynasından izlerim Sadece..

- Karşımda Yalvaran Değil Delikanlı Olan isterim Arkamdan Karı Gibi Değil Su Dökeni isterim..

- Hani Camlar Film Olunca Söküyorsunuz Ya Memur Amca Hayatımız Film Olmuş Napacaz..

- Benim Gözümü Boyamaya çalışma Sakın Benim Dünyam Yeteri Kadar Rengarenk Zaten..

- Vazgeçmeler mi ¿ Yanından Bile Geçmedim Sadece ve Sadece Gitmek isteyene Yol Verdim..

- Bom Boş Hayallerin Peşinden Koşmaktan Bıkmadın mı Umutların Sana Siktir Git Diyor Ayıkmadınmı..

- Bizlerde Keyfimize Düşkün Sosyal insanlar Olamaz mıydık Ama Hayatla Erken Seviştik Bütün Her şey Üzerimize Kaldı..

- Bizim Dünyamızda Yer çekimi Denen Olay Daha Belirgin Oluyor Ne Zaman Mutluluktan Uçmak istesek Yerin En Dibine Giriyoruz..

- Göstermiş Olduğunuz Tüm Çabalara Rağmen Yinede Gitmek mi istiyor Hayatınızdan Su Dökmeyin Ardından Tükürün Gitsin..

- Sizin Oynamış Olduğunuz Filmlerin Vizyondan Kaldırılalı çok Oldu Benim Tozlu Raflarımda Sergileniyor..

- Kendini Bulunmaz Hint Kumaşı Sanan İnsanlar Sizin Gibilerini Burada Toz Bezi Olarak Kullanıyorlar..

- Dört Duvarlarla Kapalı Alanda Olsa da Düşlerimiz Sıkıntı Yok Kardeş Biz Her Şekilde Gülmeyi Beceririz..

- Kaçıranlar ve Tekrar Yaşamak isteyenler için Gelmedik Bu Dünyaya , Zamanında Kıymet Bilmeyene Ne Tekrarımız Olur Nede Özetimiz..

- Şunu Aklından Çıkarma Yaşadıklarınla Değil Yaşattıklarınla Anılırsın Dünyada Ne Yaşatmışsan Elbet Onu Yaşarsın Birgün..

- Biz Ne Ateşler Görmüşüz Suyu Görünce Korkan Rüzgarı Görünce Cesaret Dolan ikisi de Gidince Kendi Kendine Sönen..

- Köyden Gelip Şehirli Oluyoruz Ama Marjinal Görüne Bilmek için Köy Kahvaltısına 50 Tl Veriyoruz Güzel Kafalardayız Yani..

- Diliyorum ki Ben Olmadan  Huzur Uğramasın Yastığına Allah Rahatlık Vermesin Sana Bana Ait Olmayan Hiç Bir Omuzda..

- Her Ne Kadar Kabadayılıkta Gözüm Olmasa da Dalımı Kırmaya Tenezül Edenin Ağacını Kökünden Sökerim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun