-->

isyankar Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden isyan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En isyankar Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden isyan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En isyankar Sözler sizlerle.
- Daha Hatırlanacak Anılar Açılacak Rakılar Sövülecek insanlar Var..

- Dünyayı Güzel Sanmıştım Meğer Kafam Güzelmiş..

- Mutluluktan Hiç Ağlamadım Ama Sinirden Güldüğüm çok Olmuştur..

- Ölmek için Sebebim Yok ama Yaşamak içinde Sınırdayım..

- Ölümün Kucağındayken neyi Değiştirebilirsin ki..

- Yaşamak Sarmaz Oldu Artık Zar mı Sallasak Azraille..

- El Değmeyen intiharlarım Var Benim Mecalsiz Yaşamalarım..

- El üstünde Tutulmak için illa Tabutun içine mi Girmek Lazım..

- Geç Kalan Ambulans Gibisin Mutluluk öldükten Sonramı Geleceksin..

- Gerçek Aşk Filmlerde Gördüğümüzdür Oda Zaten Rol icabıdır..

- Gidişine En çokta Ağzım Bozuluyor..

- Gökten Mutluluk Yağsa Bana Sıkıntı Düşer Ulan..

- Cam Gibi Gençlerdik Kırdılar ve Keskinleştik..

- Çok Konuşma Be Dünya Seninde şeklini şemalini Biliyoruz..

- Gidene Hoşça kal Diyemeden Gelene Nasıl Hoş geldin Diyeyim..

- Görüyorsun Değil mi Dostum Ciğeri Beş Para Etmeyen insanların Kalbi Yok Satıyor..

- Acı Dedİğin Nedir ki Senden önce ve Senden Sonra..

- Anlamlı Bir Cümle Kurmaya Ne Gerek Var Anlamsız Bir Hayat Yaşıyorken..

- Asıl Mesele Olan Yaşayıpta ölümden Korkmak Değil Yaşayıpta ölü Olmaktır..

- Aslında Kimseye Kızmıyorum Ben Tek isyanım iyi Niyetimedir..

- Aşk Tutulması Yaşayan Sol Yanımın Güneşine ihtiyacı Var..

- Benim Hayallerim idam Sehpasında Kaldı Sizinkiler Yaşasın..

- Güvensiz Kalplerimizi Karaktersiz insanlara Borçluyuz..

- Hayat Bi Kibrit çöpü Artık Ne Kadar Yanarsa..

- Hayat Bize Tebessüm Etti de Biz mi Kahkaha Atmadık..

- Hayat Güzel ama şu Mutlu insanlar Canımı Sıkıyor..

- Hayat Nasıl Gidiyor Diyorlar Bilmem Diyorum Yaşayan Birine Sorun..

- Hayatımızdan çıkıp Giden insanların Rüyalarımıza Girmeleri Yasaklanmalı Aslında..

- İçimdeki Kopan Kıyameti Görsen Mahşeri Beklemezdin..

- İşi Bitenin Gidişine mi Söveyim işi Düşüp Gelene mi..

- Söylenecek O Kadar çok şey Var Ama Ben şimdilik Yine iyiyim Diyorum..

- Toprak Gibi Sessizliğe Büründüğüm de Bil ki şimşek Gibi Gökte Gürlüyor Feryadım..

- Her şeyi Unutmak istiyorum Haklı Olmak Değil Ama Mutlu Olmak istiyorum Gerçekten..

- Samimiyet istiyorum Lan Samimiyet Dili Süslü Ama Yüreği Boş insanlar Boğmaya Başladı Artık Beni.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun