-->

intikam Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz intikam Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa intikam Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz intikam Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa intikam Sözler sizlerle.
- Farklıysan Eğer ilk Seni Görecekler ve ilk Seni Koparacaklardır..

- Ne içersen iç Arkadaş Sadece Başın Dönecektir Gidenler Dönmez..

- Ben Yazmayı Bilmem Güzelim Geceler ışığı kovalarken Gelir Aklıma Birkaç Söz..

- Ver sen iki Yumurtayı Kıramaz Ama Ne Umutlar , Kalpler Kırıyor..

- En Kusursuz Kahpeler de En Yakın insanlardan çıkar..

- Bir insanı Hayatımdan Sildiğim Zaman Neden Sildiğimi Bile Unuturum..

- Ben Terk Edip Giderim Ama Gülüşlerim Kalır Emin Ol O da Sizden çok şey alır..

- Henüz Son Sözlerini Söylemedi Hayat Belki Yarınlar , Güzel Günler , Mutlu Sonlar var..

- O Kadar çok Gülüp Geçtiğim şeyler Var ki Gülmeyi Terk Etsem Seri Katil Olurum..

- Hayatımın En Güzel Yerlerini Seni Düşünerek Geçirdim Başkalarına Şans Vermeyerek..

- İnsanlar Diliyle Ettiği Yeminleri Kalbiyle Hemen Bozar Olmuş..

- İntikam Bana Göre Bir şey Değildir Ama Adettendir intikam Almak..

- Bakan Gözlerinde ihanet Varsa Sözlerinde Sakın Sadakat Aramayasın..

- Mutluluk Geçmişte Kalınca Acı Oluyor Gelecekte Olunca Umut Oluyor..

- Kulakların çınlayınca Değil Sevgili Kalbin Sızlayınca Benden Bil..

- Bazı Kızlar Vallahi Manken Gibi Vitrinlerde Duran Beyni Olmayan..

- Bir Hasret Kaç şiir eder Bilir misin Sen Yazdırma şimdi Gelmişine Geçmişine..

- Eski Bir Defter Gibisin üzerini Karalayan Karalayana..

- Senin Karekterin Benim Psikolojimden Daha Bozuk Güzel Kız..

- Hedefi Olmayan insanlar Yok Olmaya Mahkumsunuz..

- Bazen O Kadar çok Seviyorsun ki Yılan Olsa Sarılasın Yalan Olsa inanasın Geliyor..

- İsteyerek Oldu Kusura Bakma Tekrar Yine Olur..

- Benim Kayı Ettiğimi Sananlar Var Kaybettiklerim Piyonlarımdır Şuan Başlıyor Asıl Oyun..

- Çalınan da Sözlerimiz Olsun Yeter ki Hayallerimize Dokunmayın..

- Gittiğim Yol Yol Değildi Biliyorum Ama Manzarası Süperdi..

- Gitmeyi Tercih Ediyorlarsa Arkasından Sadece El Sallayın ki EL Olduklarını Daha iyi Anlasınlar..

- En Büyük Küstahlık Küstükten Sonra Bilmiş Olduğu Her şeyi Başkalarına Yumurtlayandır..

- Sana Mesaj Atmıyorsa Ne Şarjı Bitmiştir Ne de işleri Vardır Gerçekçi Olalım Biraz Başkası Vardır..

- Sakın Halimi Sorma Bu Aralar Namludan çıkan Hedefi Olmayan Mermi Gibiyim Bu Aralar..

- İnsanın en iyi Dostu Gölgesi Derler Ama O Bile Yanımızda Olmak için Aydınlık Günleri Bekliyor..

- Delikanlı Adamların çıktığı, Flört Ettiği, Manitası Olmaz Sevdiği Olur, Canı Olur, Öldüğü Olur..

- Ardımdan Seni çok Seviyorum Diyormuşsun Bu Yaptığın Gıybettir Günahtır Gel de Yüzüme Söyle.

- Şuan Sana Yazdıklarım Nasıl Dokunuyor Değil mi Çünkü Sen Benim Yazdıklarımı Okuyorsun Ben ise Yaşattıklarını Yazıyorum..

- Sevmek mi Önemli Olan Yoksa Sevilmek mi ? Bir Kuş Düşünelim Mesela Önemli Olan Sağ Kanadımı Yoksa Sol Kanadımı..

- Sen Gelmiyorum Desen de Ben Yine Beklerim Ne Olacak ki San ki Cebimden mi Gidiyor Canımdan Gidiyor..

- İnsanın Sarılırken Ayrılmak istemediği bir Kişi Bütün Sokaklarında Dolaşmayı çok istediği bir Şehir Ve Yaşamayı çok istediği Bir Film Vardır..

- Bazı insanlar Vardır Söze Gelince Edebiyatın Turşusunu Bile Kuruyorlar icraata Gelince Turşunun içinde ki Hıyar Kadar Olamıyorlar..

- Ne Felsefeden Anlıyorum Ne de Edebiyat Parçalarım Ben Cümle Bile Kurmam Anında Lafımı Sokarım..

- Bakma Sen Bu kadar Hüzünlü Cümleler Yazdığıma Ben Hep Gülerim Ama Kimseler Anlamaz Yalan Olduğunu..

- Olması imkansız insanlarla Kalıbımızı Aşan Hayaller Kuruyoruz Ama Aklımızdan çıkıyor Ağaçtan Maşa Aptaldan Paşa Olmaz..

- Seni Unutmak Zorunda Kaldığım Gün Aşkımın Küçük Olduğunu Sanma Çaresiz Kalışımın Büyüklüğüne inan..

- Beni Kızdıracak şeyler Yapa Bilirsin Ama Soğutacak şeylerden kaçın Kızarsam Affede Bilirim Belki Ama Soğursam Yüzüne Bakıp Selam bile Vermem..

- Hayat Senin Sırtını Yere Getirdiğinde Tekrar Ayağa Kalk Tebessüm Ederek De ki Kız Gibi Vuruyorsun..

- Yan Yanayken çok Yakışıyorsunuz Diyen Arkadaşlar Ayrılınca O Sana Layık Değildi Diyor Sizde Ayrı Bir Yavşaksınız..

- Zor Bir insan Değilim Kolay Biride Değilim Orta şeker flan da değilim Karşımda ki insan Nasıl Biriyse Bende öyle Biriyim..

- Ne Yaparsam Yapayım Bu Salak Hep Yanımda ve Elimde Diyen insanlar Size Olan Sevgisindendir Emin Olun Ama Dikkat Edin Ansızın çekip gider..

- Ya Sevmesini Bileceksin Adam Gibi Rol Yapmadan Ya da çekip Gitmelisin Bu şehir intihara bir Sahne Olmadan..

- Psikopatım Diyip Bıçak Sallayana Ruh Hastasıyım Der Şarjörü üzerine boşaltırım Artizliğin Lüzumu yok..

- Dış Görünüme önem vermem diyenler Uğur Böceğini Sevdiğin Gibi Hamam Böceğini de Seviyormusun..

- Onu Yok Edemiyorsan Eğer iltifat et Zıtlık Kadar Tehlikeli Davranış Sinsilik Gibi Güçlü Bir Silah Yoktur..

- Bu memlekette Aşk Yaşayacak Kadın Yok Demekte Ne Demek Senin Paran Kalmamış Galiba Koçum...

- Dünya ne Tersine Dönecek Ne Zaman Tekrar Gelecek Şeytan Zincire Vurduğu insanları Peşinden Sürekler de Sürükler..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun