-->

iddialı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden iddialı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En iddialı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden iddialı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En iddialı Sözler sizlerle.
- Benim Yaktığım Kolay Sönmez , Yananlar İyi Bilir . . .

- Şahsiyeti Olmayan Hiç Kimseyle , Şahsi Bir Meselem Olamaz . . .

- Ölüm Gibidir Sadakat ; Bir Kere Çizgiyi Geçtin mi , Geri Dönüş Yoktur . . .

- Hayatı Kurallarıyla Yaşarsan Ezilirsin , Kendi Kurallarınla Yaşarsan Ezersin . . .

- Bizi Öldüren Şeyleri Yaşatan da Biziz . . .

- Sıktığınız Yumruk Kadar , Yüreğiniz Yok . . .

- Pusuda Bekleyen Acılar Olsa da Korkmuyorum , GÜLÜYORUM . . .

- Bazı İnsanlardan Birkaç Tane Olmalı , Bazılarından İse Hiç . . .

- Kötüsü Bol , İyisi Az Olan Dünyanın Kurallarından Banane . . .

- Biz Hiç Bitmedik , Sadece Ara Verdik . . .

- Benim Yüzleştiğim Yarayla , Beni Kanatamazsınız . . .

- Kimseyi Keyfimizin Kahyası Olma Mertebesine Eriştirmedik . . .

- Ya Susmak Yada Suskunluktan Daha Kıymetli Bir Söz Söylemek Gerekir . . .

- Düşü Olmayanın , Yenilgisi de Olmaz . . .

- Herkes Kavgasını İçinde Taşır . . .

- Olduğu Kadar , Olmadığı Çürütür İnceden Ciğeri . . .

- Kusursuzluk , Sonsuzluk Kadar Uzaktır . . .

- Her Şey Güzel Olacak Diyorlar , Olabilecek En Güzel Şey Biziz Zaten . . .

- Hep Anlattık , Hiç Anlamayanlara . . .

- İnsanı Ayakta Tutan İskelet Ve Kas Sistemi Değil , Prensipleri Ve İnançlarıdır . . .

- Her Şeyin Güzel Olacağına Dair Söylentiler Var . . .

- Haddiniz Hariç Herşeyi İyi Biliyorsunuz . . .

- Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık , Herkes Geçip Kendi Yerine Oturdu . . .

- Karşımda Kurt Görünüp de , Arkamda Çakal Olanlar , Bende Size Göre KEMİK Yok . . .

- Hayal Ettiğiniz İnsan Olmaya Çalışmak , İçinizdeki İnsanı Harcamaktır . . .

- Diri Tutun Kininizi Öfkenizi ! Dosta Güven , Düşmana Korku . . .

- Benim Denizimde Martı Olmayanın, Kimin Çöplüğünde Karga Olduğu Beni İlgilendirmez.

- Kendi Küllerimden , Dirildim Yeniden . . .

- Korkularını Yenemeyen , Umudunu Kaybeder . . .

- Paslanacağımıza , Yıpranalım . . .

- Elindeki Kibrit ; Geçmişe Ateş , Yarına Işık Olacaksa , Yak Gitsin . . .

- Aslında Ne Güzel Şeydir İnsanın İnsana Yanması Sevgili . . .

- Durma karşımda öyle sessiz çaresiz..

- Bedelini Sizin Ödediğiniz Bir Hayatın , Yargılaması Başkasına Düşmez ! Buna İzin Vermeyin.

- İnsanların Vefaları Sana Değil Sana Olan İhtiyaçlarınadır, Sana İhtiyaçları Değişince Vefaları Biter.

- Geçmişte Yaptıklarınızın Çok Büyük Görünmesi Bugün Fazla Birşey Yapmadığınızın Göstergesidir.

- Kendim için diyorsam tövbe. Allahım sen anama, babama aklı başında güzel bir gelin nasip et inşallah.

- Ben Sahip Olduklarımın Tadını Çıkarmayı Öğrendim , Sahip Olamadıklarımın Acısına Ayıracak Zamanım Yok . . .

- MaI Kaybeden Bir Şey Kaybetmiştir , Şerefini Kaybeden Birçok Şey Kaybetmiştir , Fakat Cesaretini Kaybeden Her Şeyini Kaybetmiştir . . .

- Bir Kaç Yumruk Yiyip Camdan Yapılma Olmadığını Anladığınızda , Sınırlarınızı Zorlamadan Yaşadığınızı Hissedemezsiniz . . .

- Bazı İnsanlar Sahip Olmadıkları Kalitenin , Ait Olmadıkları Kişiliğin , Ve Yaşayamadıkları Her Şeyin Reklamını İyi Yaparlar . . .

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun