-->

ince Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden ince Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En ince Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden ince Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En ince Sözler sizlerle.
- İnce Düşünen insanlar Hep incinmedi mi Bu Dünyada..

- Ben Ulaşılmaz Değilim Gülüm Asıl Mesele Bana Yetişebilecek misin..

- Bazı şeylerin Tekrarı Olmuyor Hayat Gibi Aşk Gibi ömür Gibi..

- Acılarımız Profesyonel Olduğu Sürece Kalemim Can Yakıcı Bir şekilde Devam Edecek..

- İyi Niyetinden Vurulan insanlar O Kadar Kolay iyi Olmazlar..

- Topraklarını işgal Etmişim Gibi Bakma Bana Tahtımı Kalbine Kurmak için Geldim Sana..

- Her Ne Olursa Olsun Pusu Yiyeceğin Bir Yere Pusu Atmayacaksın..

- Beraber Kahve içmeye Gidelim Sosyete Güzeli Kahveler Benden Manzara Senden..

- Kim israf Ediyor Güzelim Seni Ben Senin Zerrene Muhtaçken..

- Mezarlık Diyorum Mezarlık Vazgeçilmezim Diyen insanlarla Dolu..

- Bazı şarkılar Vardır Armağan için Bazı şarkılar Vardır Darma Duman Olması için..

- Pahalı parfümde Neymiş insan Dediğin Güven Kokmalı Kardeş Güven..

- Tek Başına Olmak Yanlış Bir Yürekte Olmaktan Daha iyidir..

- Bunlara Alışmak Lazım Aslında Hep Güvendiğimiz insanlar Yakıyor Canımızı..

- Hikayemiz Bitti Değil mi Var mı Lan Böyle Bir Son Olur mu Hiç..

- Ne Hali Varsa Görsün Diye Diye Bende Ne Hal Kaldı Nede Başka Bir şey..

- Mutluluklarını Paylaşa Bilirsin Herkesle Acılarını Paylaştığın insanlar Bir Başka özeldir..

- Şarap Yaşamı Sürdürenler için Rakı ise Hikayesi Yarım Kalanlar için..

- Bir Hayal Kahvesinde Oturmuşuz ömür çayından Yudumlayıp Duruyorum..

- Tam Unuttum Diyorsun Reyon Görevlisi Sesleniyor Kaşarda Fiyatlar Düştü..

- Hayatımın Kadını Ol Demiştim Sana Sen ise Gidip Hayat Kadını Olmuşun Ne Kadar Acı..

- İradenin Bulunduğu Yerde Her Zaman Yol Bulunur..

- Ne Kadar Mutluluk Varsa Hepsini Zincirlemişler Sanki Bana Neden Uğramıyor Bu Nalet Olası..

- Bana Kaybolan Yıllarımı Verseler Oturup Tek Tek Sayarım Devir Hiç iyi Bir Devir Değil Abi..

- Dostluk Dediğin iki Yüreğin Arasından Akan Nehire Benzer Gittiği Yeri de Geldiği Yeri de Temizler.

- Ne Zaman Aşık Oldum Desem Canım Yanmaya Başlıyor içim Ağlıyor Aşkın Yan Etkisi midir Nedir.

- Piç Olmazsan Eğer Bu iş Olmaz Diyorlar Gerçekten Anlamak çok Zor Bu insanları Ya Ben Yanlış Biliyorum Piçin Anlamını Yada Onlar Piç Olmayı Kabullenmişler..

- Bazen Ağzından çıkamayan Bir Kelime Yakıp Kor Eder içini Bazen ise Gönlünden Geçi Verir Bir Fısıltı işte O Zaman Bedenin Kül Olur Yakar Seni..

- Seni Nasıl Seviyorum Biliyor musun Merak Ettin mi Hiç Kısaca özetleyeyim Sana Herkese Yol Veririm Sana Sol Yanımı..

- Benim Sevdiğim Kimselere Tutuna Bilmem için Onunda Benden Başka Hiç Kimseye Dayanağı Olmamalı...

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun