-->

imalı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden imalı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En imalı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden imalı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En imalı Sözler sizlerle.
- Bağımlısı Olacağımdan Korktuğum için Dokunamadığım insanlar Var..

- Bazıları O Kadar Fakir ki Tek Sahip Oldukları şey Para..

- Eskiciden Bile Almadığım Eşya Gibisin Güzelim..

- İki Cambaz Aynı ipte Oynamaz Ya Sen Düşersin Yada Ben Seni iterim..

- Cehennemde şeytan Kalmamış Hepsi Burada..

- Anlatamıyorum Artık Ne Olur Sen Anla Beni..

- Kendimi Bulduğum Tek Yerim Sen..

- Hayatın Tadı Salıncaktaki Sevinç Gibi Bir Gidip Bir Geliyor..

- Doğrusunu Bildiğim Yalanları Dinlemek O Kadar çok Hoşuma Gidiyor ki..

- Mutsuz insanların Ayakta Durmasını Sağlayan şey Hayallerinden Başka Bir şey Değildir..

- Ulan Kimi Sevdiysem Kısmeti Açılıyor..

- Aklı Olmayan insanlardan Hikayeler Dinlersin Aklı Başında insandan Hayatı öğrenirsin..

- Genelde Böyle Oluyor Dokunmaya Kıyamazsın Bu Yüzden Hep Kaybedersin..

- İstediğin Kadar Kalabalıkta Yaşa Sol Yanın Sana Uzak ise Yapayalnızsın dır..

- Ne Gelirse Dosttan Geliyor Zaten Düşmanın Gücü Yetmiyor şükür..

- Bir şeyi çok istemeyeceksin Olmuyor Arkadaş çok istersen..

- Ben Yıldız Kaydığında Dilek Tutmam Ezan Okunurken Dua Ederim..

- Bırakma Beni Başkalarına Görürsen Dayanamazsın..

- Haddini Bilmezcesine Gülüşler Vardır Bende Dostlarıma Keyif Verir Düşmana Acı Verir..

- Kendini iyi Hissettiren insanlar Bağımlılık Yapar..

- Sahte Arkadaşlar Dedikodulara Gerçek Arkadaşlar Sana inanır..

- Kalp insanın özüdür Özü Doğru Olanın Sözü de Doğru Olur..

- Hayatım Bir Filmden ibaret Olsa Sen Sadece Araya Giren Reklam Olursun..

- Bedava Geldiğin Dünyada Trilyonluk Havan Kimedir..

- Bazı Kızlar Var Bildiğimiz Manken Gibi Hani şu Vitrindekiler Gibi Beyni Olmayan..

- Bir Sürü Sokacak Lafım Var Ama Koyacak Bir Yerin Kalmamış ki..

- Aşk Dediğin Yürek ister Senlik Bir Durum Yok Yani Rahatına Bak..

- Sen Halen Kabullenemiyorsun Değil mi Sevap Sandığın Günahlarını..

- Senin Yapın Bozuksa Benden Mimarlık Neden Bekliyorsun..

- Hani Hepsi Bir Hayaldi Bırak Öyle Kalsın..

- Gerçekten Ciddi Ciddi Sevecek miydin Papatyada Bir Yaprak Daha Olsa..

- Boş Verdim Her şeyi Paşam Bak Sensiz Nasıl Devam Ediyor Yaşam..

- O Ateşti Ben ise Barut Ne Yaptıysak Yan Yana Duramadık..

- Empati Kuruyorum Yine Ben Haklıyım..

- Verdiğim Umutlarımı Geri Alan Aldığı Ahı Neresine Sokarsa Soksun..

- Hayat Seni Mutlu Etmeye Yetmiyorsa Demek ki Benimle Tanışmamışın Sen Daha..

- İnsanları Bir şekilde Unutuyorsun Ama Anıları Asla..

- Gitmesen Olmaz mı Bak şimdiden Nefesim Kesildi..

- Pahalı Parfümleri Bırak Bir Köşeye insan Dediğin Güven Kokmalı Güven..

- Bir Zamanlar O insanlara Toz Bile Kondurmazdım şimdi Kirinden Görünmez Olmuşlar..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun