-->

Hüzünlü Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Hüzünlü Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Hüzünlü Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Hüzünlü Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Hüzünlü Sözler sizlerle.
- Tek Emin Olduğum Bir şey Var Kendimi Üzmüş Olduğum Kadar Kimseyi Üzmedim..

- Geçip Gitmiş Zamanlarla Tekrar Karşılaşa Bilsek Keşke..

- İnsan Bir Kez Yalana Gelirse Binlerce Doğruları Sorgulamak Zorunda Kalıyor..

- Bir çırpıda Silemediğin Bazı şeyler Vardır Ama çırpına çırpına Silersin..

- Artık Yüreğim mi Hesap Sorsun Sana Yoksa Akan Göz Yaşlarım mı..

- Şart mı Ağzımla Kal Demem Gözlerim Bağırıyorken Gitme Diye..

- Ona Karşı Kör Gibi Olursun Sevginden O ise Bir Nankör..

- Her Zaman Olduğu Gibi Başrol Bende Hüzünleri Oynuyorum Yine..

- Kim Bilecek Be Kardeşim Bir Yara , Bir Ömrü Nasıl Kanatır..

- Sevdiğini Kaybeden insanların Tebessümlerinde Bile Hüzün ve Burukluk Vardır..

- Ben Senin Hayatını Nelere Nelere Değiştim Sevgili Bunu Bilseydin Eğer Gitmezdin..

- Herkes Aldı Başını Gitti Söyle Bana Yorgunluğum Biz Nereye Gidelim..

- Yalnızlığı idam Et Bakalım Sen Sor Arzusunu Yerine Getire Bilecek mi..

- Bazı şeylerin Tekrarı Olmuyor Mesela Hayat , Aşk ve Ömür Gibi..

- Bazı Hüzünler Vardır ki Göz Yaşları Bile Oraya Ulaşamaz O Kadar Derinde..

- Aşk Karın Doyurmaz Dediler çok iyi biliyorum Ama Ben Kalbimi Doyuruyorum..

- Bana En Zor Günlerimi Yaşatanlar Hiç Vazgeçemeyeceğim Kişilerdi..

- Seninle Paylaşacağım O Kadar çok şeyim Var ki En çokta Mutluluktan Yana..

- Her Yatak Azda Olsa Tuzludur Ya Terin Tadını Tatmıştır Ya Akan Göz Yaşlarını..

- Ben Üzüldüğümde O Mutlumu Oluyor Anlamıyorum Be Arkadaş..

- Uzaklara Dalan Gözlerin Yakınlarda Olmayan Bir Hikayesi Vardır..

- Sonum Ol Diye Değil Sonsuzum Ol Diye Sevmiştim Ben Seni..

- Bana Güvenme Sakın Yüzüne Karşı Güler Arkandan Göz Yaşları Dökerim..

- Çocukken O Kadar Mutlu Olmayıp ta Birazda Bugünler için Saklamış olsaydım..

- Gidişini Ayık Kafayla izledim Gelişini Sarhoş Bir şekilde Bekliyorum..

- İhtiyacım Olan Tek Bir şey Vardı Bir Tane Daha Papatya Yaprağı..

- Söyleye Bileceğin Hiçbir Söz Kalmadığında Ağzından çıkan Tek şeydir Hayırlısı..

- Seni Aklıma Getiren O Kadar çok Şarkı Var ki Ama Yanıma Getire Bilecek Hiçbir şey Yok..

- Gülen Gözlerime Aldanıp Bahtiyarım Sanma Attığım Kahkahalar Binlerce Göz Yaşının Birikimi..

- Doğarken Sanki Senet İmzaladım Ne Kadar Dert , Sıkıntı , Keder Varsa Hepsine imzamı Basmışım.

- Neden Hep Susuyorsun Dedim Rahatsız Etmek istemedim Dedi Ama Sustuğunda Rahatsızdım O Bunu Anlamıyor..

- Bir Tane Mutluluk Fotoğrafım Bile Yok Lanet Olsun Çektirmedi Hayat Kaybolmuş Bir Anahtar Gibiyim Sahipsiz ve Kimsesiz..

- Aşk Dediğin Hangi Mevsimin Rüzgarı Bilmiyorum Yönümü Hangi Yana Dönsem Yüzüme Hüzünler Esiyor..

- Tek Dileğimdir Mutlu Olman Ey Yar Ben Yokken de Gülücükler Versin Hayat Sana Günahlarım Boynunda Ağlan Bir çift Göz Bıraktın Ardında..

- Arsızlık Yapanlara Cesaret Dediler Zina Yapanlara Aşk Büyük Bir Neslin Ahlakını Aynen Bu Şekilde Bitirdiler..

- Sen Yokluğunla Ben Ne Kadar mı çağresizdim Koca Orman Yanıyordu ve Suyun Tek Olduğu Yer Benim Gözlerdi..

- Biliyor Musun Islak Gözle Uyumak Ne Kadar Zor Biliyor Musun Dokununca Kanayan Kalbi Taşımak Ne Kadar Zor Biliyor Musun Hasretle Özlemle Dolan Gözlerin Etrafa Bakışını Biliyor Musun Be Sevgili Biliyor Musun Sensiz Bu Hayatı Yaşamak Ne Kadar Zor..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun