-->

ihanet Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz ihanet Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa ihanet Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz ihanet Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa ihanet Sözleri sizlerle.
- İhanetin Telafisi Kahpeliğin Bahanesi Olmaz..

- Benimle Cehenneme Gelmeyeceksen Günahlarımdan Sanane..

- Gerçekler Ne Kadar Acı Olursa Olsun Hiçbir şey Yalan Kadar Yaralamaz insanı..

- Benim Gibi Sevmeyi Sevenler Ne Kadar Dert Varsa Hepsini çekerler..

- Alem Oyuncu Olmuş Sokaklar Sahne Sevdiğim Bir Kız Vardı Oda Olmuş Kahpe..

- Kahvesini Flan Bilmem Ben Ama Bir Kahpeliğin 40 Yıl Acısı Var Bende..

- Aldatan insanı Aldatmak Zevktir Ama Seveni Aldatırsan Bu Kahpeliktir..

- Hevesi Başkasında Olanın Nefesi Olunmaz..

- Bilmem ki Bana Böylesine Duygular Neden Gelir Nereye Gider..

- Bilemiyorum Nasıl Suç işleyeceğimi Kalbine Müebbet Olmak istiyorum..

- Dışımda Kahramanlar Bir Suret içimde Göz Yaşı Döken Bir Velet..

- Ben Seni Bir Damlacık Sulardan Kıskanırken Meğer Sen Ne Yağmurlarda Islanmışın..

- Dua Et Bu Can Emanet Bana Yoksa Bitmişti çoktan Bu Hikaye..

- Aslında Ağız Dolusu Haykırmam Lazım Sevgiye inat Yinede Gülüyorum Be Hayat..

- Yanımda Olduğunda Doyamadığım Sen Yokluğunda Neyler Ne Yapar..

- Sevmeye Kimsenin Cesareti Yok Nedense Herkes Sevilmek istiyor Ama..

- Tam Birine Güveneceğim Diyorsun Hislerin Alevleniyor Bakıyorsun ki Oda Aynı Bok..

- Gözümdeki Bir Damla Olan Aşkın Senin Yokluğunda Dev Bir Dalga Sanki..

- Gözlerinde Görüyordum Kendimi Ama Lens Olduğunu Nereden Bile Bilirdim ki..

- Gözü Aldatmak Kolay iştir Kalbi Aldatmak Sandığın Kadar Kolay Değil..

- Kötü Günlerini Bizimle Geçirenler iyi Günlerinde Siktir Olup Gittiler..

- Senin Kahpeliklerini ihanetlerini içime Ata Ata Dayanacak Güç Kalmadı Sevgili..

- Kula Kul Olmayacaksın Allah’a şükür Edeceksin Beterin Beteri de Var Diyeceksin..

- Kime Ne Yaşattıysanız Umarım Sizde Aynısını Yaşarsınız..

- Kahpe Diye Kime Denir Diyorlar Senin Adını Veriyorum..

- Bazen Arkanı Dönüp Bakmak Lazım insan Nereden Geldiğini Hatırlamalı..

- Ben Unuttuğum Anda Bir Daha Hatırlamam Sevgili..

- Hayatımı çok şükür Düzene Koydum Sen Hayallerinin Peşinden Devam Et..

- Senin Kolların Yok mu Be Kadın Her Seni Seviyorum Diyene Bacaklarını Açıyorsun..

- İhanette Varsa Hüzün Yine Ağlayacaksın Bugün Geçmişini Unutursan Mutlu Olursun Her Gün..

- Etmeyeceksin Sırtını Duvardan Başkasına Emanet En Kralı da Olsa Vardır Bir Nebze ihanet..

- Bir Gün Öleceğiz Diye Her Gün yaşıyoruz Bir Gün Terk Edileceğiz Diye mi Her Gün Seviyoruz..

- Birine çamur Atmadan önce iyi Düşüneceksin çünkü O çamur Senin Ellerine de Bulaşacak..

- Tanrım Benim Delirtmek için Gönderdiklerini Ben Delirttim Gönderdim Umarım Bir Sıkıntı Olmaz.

- Hakkımı Helal Etmiyorum Sana şimdi üzerindeki AH ile ölebiliyorsan öl Vicdan Azabıyla Yaşaya Biliyorsan Yaşa..

- Eski Bir Dost Gibi Hatırla Beni Bir Selam Ver Yeter Unutmuş Olsan Bile Eski Günleri Adımı Ara Sıra An yeter..

- Kimin Teninde Yorulduysan Git Onunla Dinlen Ben Ne yatak Ne Ilık Bir Duş Nede Yorgunluk Kahvesiyim..

- Efendiliğimden ödün Vermek istemiyorum Lakin şansınızı çok Zorlamayın Yoksa Fıtratınıza Koyarım..

- Dün Gece Gördüm Seni Koştum Tuttum Ellerini Ama Rüyaymış Bitti Her şey Bak çaresizim Ben şimdi ihanetin Yaktı Yıktı Beni Ağlıyorum Sürekli Anlatamıyorum ki Dertlerimi Ama çok çok Seviyorum Seni..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun