-->

Harbi Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Harbi Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Harbi Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Harbi Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Harbi Sözleri sizlerle.
- Bastığın Toprağı Ayağının Altından çeker üstüne örterim Ayık Ol..

- Başarı Zirveye Taşır Karakter Zirvede Tutar..

- Sen Git Kimin Gerçeği Oluyorsan Ol Artık Benim Hayalim Bile Değilsin..

- Kimse ölmek istemez Ama Herkes Cennete Gitmek istiyor..

- Madem insan Olmadın Taklidini Yap ki insan Sansınlar..

- Ne çin işi ne Japon işi Bizimkisi orijinal Türk işi Gerçekleri Severiz..

- Bazen Olgunlaşmak için incinmek Tecrübe Kazanmak için Kaybetmek Gerekir..

- Bazı insanlar öyle Yalan Söylüyorlar ki şeytan Bile Ayakta Alkışlıyor..

- Bazıları Alçak Gönüllüdür Bazıları Alçak Olmaya Gönüllüdür..

- Bedeller ödenirken Para Beklenmez..

- Ben şu Zamanlarda Elimi Tutanları Değil Sözünü Tutanlara Hayranım..

- Ben Yıldız Kayarken Dilek Tutmam Ezan Okunurken Dua Ederim..

- Ağaç Ne Kadar Yüksek Olursa Olsun Yaprak Düştü Bir Kere..

- Madem Aklıma Gelmiyorsun istediğin Yere Git..

- Alttan Aldım Yeteri Kadar Bundan Sonra Herkes Ederi Kadar..

- Aramızda Bir Harfin Lafımı Olur Sevgilim Ha Gittin Ha ittin..

- Avcum Kadar Yüreği Olmayan insanların Kolum Kadar Dili Olmuş Haberi Yok..

- Ayıpsız Bir Dost Arayan Dostsuz Kalır..

- Bana Yol Vermeden önce Sana Verdiğim Yollar da Yürümesini öğren..

- Beni Kimseyle Kıyaslama Onlar Gemileri Yakar Ben ise Limanı..

- Beni çekemeyen Bir Top Alsın Sektire Sektire Yol Alsın..

- Benim Kurduğum Argo Sözler Bazılarının Yalanlarından Daha Samimi..

- Bendeki Bozuk Paralar Bile Senin Kadar Bozuk Değil..

- Benim Sustuğum Yerde Acısı Senin Konuştuğun Yerde Anısı Kalır..

- Dilin Kemiği Yok Ama Bir Vuruşta Adamın Sırtını Yere Getirir..

- Dün Rol Yapmayı Bilmeyenler Bugün Yönetmen Olmuşlar..

- En Kusursuz Cinayettir Birinin Yaşam Sevincini öldürmek..

- Erkekler Ne Kadar Odun Olursa Olsun Bir Kadın için Yanmaya Değer..

- Erkeklerin Hepsi öküz Değil Sen Ahırın Kapısında Dolaşıyorsun Güzelim..

- Etiket Olma Peşindesiniz Ama Fiyatınız Belli..

- Geçmişte Kaybetmeyen Gelecekte Kazanamaz..

- Gidişin Hiç Koymadı Ben Zaten Yürüyüşüne Hastayım Senin..

- Güzeli Güzel Eden Edeptir Edep Güzeli Sevmeye Sebeptir..

- Haddini Bilmeyen Gülüşler Var Bende Dostumuzu Keyif Düşmanımıza Acı Verir..

- Hak Edene Haddini Bildirmek Bir Yetimi Giydirmek Kadar Sevaptır..

- Hayatımız Zorludur Ama Biz Daha da Zorluyuz..

- Hayatı Dümen Olanın Rotasına Güven olmaz..

- Öyle Güzel Vazgeçerim ki Senden Arkamdan Bakıp Hasret Kalırsın..

- Seni Binle çarpıp Adam Ettiysem Sıfır ile çarpıp Yok Ederim..

- Seni Tesbihime Dizer Tövbe Der Der çekerim..

- Şarkı Gibisin Be Güzelim Tekrarlandıkça Değerini Kaybediyorsun..

- Tek Kelimelik Değerin Var Boş Ver Der Geçerim..

- Tipin önden Gidebilir Ama Karakterinin Adım Atar Hali Kalmamış..

- Ya Geldiğin Gibi Ol Yada Geldiğin Gibi Kaybol..

- Yapılana Kadar Her şey imkansız Görünür..

- Ben Zar Atmam şansa inanmam ortada bir şans varsa Onu da Ben Yaratırım..

- Her şeyi Bilme Haddini Bil Yeter..

- İkimizde Yanıyoruz Ama Organlar Farklı..

- İnsanız Ama insanlığa Hasret Kalıyoruz Nasıl Bir Hayatsa..

- İnsanlar Güzel Gözleriyle Sahte Bakışı Keşfetmişler..

- İnsanlık Beleşti Lan Keşke Biraz Deneseydin..

- İyi Dürüst ve Doğru Olanlar Kaybetmez Kaybedilir..

- İyiyi Ara Güzeli Ara Doğruyu Ara Ama Kusur Arama..

- Kardan Adam Olur Ama Senden Olmaz..

- Kimi insanlar Sevgisi ile Kimi insanlar Edebiyle Anlaşır..

- İstediğin Kadar iç Sen Başın Döner Gidenler Değil..

- Eskidenmiş iki kişilik Aşklar şimdikiler Birkaç Kişilik..

- Olmadığım Yerde Rüzgarım Eser O da Size Yeter..

- Onu Unuttum Demek Bile Onu Hatırlamaktır..

- Öpüşmenin Aşk Sanıldığı Bu Devirde Yalnızlığımla Gurur Duyuyorum..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun