-->

Havalı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Havalı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Havalı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Havalı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Havalı Sözler sizlerle.
- Bağırman Hikaye Dostum Yeter ki Duymak istesin Fısıldaman Yeterli..

- Sen Anca Telefonun Kapalı Olduğunda Ulaşılmaz Olursun..

- Gevşek Ağız Ne Kadar Gemi Varsa Batırır..

- Samimiyetin Belirtisidir Gözler Dürüstlüğün ifadesi ise Tutulmuş Olan Sözler..

- Sevgi Böyle Bir şey işte Gidişini Gözlersin Gelişine şükredersin..

- Hayatı Havalı Yaşamaya Bayılırım Alçaktan Uçanları Teftiş Ederim..

- Senin Bildiğin Kadar Benim Silmiş Olduklarım Var..

- Seni Tekniklerimle Dövmem Fikirlerimle Yerin Dibine Sokarım..

- Aklımızı Almaya Kalkanların Akıllarında Sabahladık..

- Neden Bu Kadar Havalısın çok Nefes Alıyorum..

- İnsanlarda Fotoğraflar Gibi Ne Kadar çok Büyütürsen O Kadar Kalitesizleşirler..

- Madem Denizi Seviyorsun Dalgasına Katlanacaksın..

- Zaman çok Kısa Ben Yorgunum Yolum Baya Uzun..

- Kendi Gücümüzü Ancak Aşağılandığımızda ölçebiliriz..

- Ya istediğimi Alırım Ben Yada Daha iyisini Alırım..

- Bana Bir ölüm Borcun Var Bunu Yaşayarak ödeyeceksin..

- Konuştum Sana Yenildim Susmayı Tercih Ettim Seni Kaybettim..

- Ne Bekliyordun O Kadar Tripleri Atıp Tuttun Bak Son Noktayı Yine Ben Koydum..

- Bizler Eskiye Dönersek Sizler Deliye Dönersiniz..

- Kim Bile Bile Yok Sayar Hatalarının Hepsini Ben Saydım işte..

- Bendeki Aşk Namaz Gibidir Niyetimi Ederim Sağa Sola Bakmam..

- Değerlisin Ama Değermisin Bilemiyorum..

- Kanka Kırdım Klimayı Neden ¿ Bana Hava Attı..

- Gitmek istersen Yol Gelmek istersen Gül Veririm..

- Bakar Bakar Gülümsetir Senin Vedan..

- Gülüşlerim Bende Kalsın Gerisi Beni çekemeyenlere Kaysın..

- Lafımı Sokarım Derinden Aklın Oynamaya Başlar Yerinden..

- Evet Bulabilirsin Benim Gibisini Ama Sadece Gibisini Bulursun..

- Sen Gitmekle Eylem Yapmaya Kalkarsan Ben Unutmakla Devrim Yaparım..

- Havana Göre Değil Aslanım Kalitene Göre Sınıflandırıyorum insanları..

- Saygımı Bozdurmayın Bana Saygımı Bozarsam Eğer çok Kişiyi Bozarım..

- Sana Yalvaracağıma Azrailin Elinden Tutup Giderim..

- Ben Aşkı Sürdürmeyi de iyi Bilirim Sürüm Sürüm Süründürmeyi de..

- Boşuna Dönüyorsun Be Dünya çift Okey Bende..

- Sen Korkuyorsun Güzelim Benim Olursan Tüm Erkekleri Kaybedeceğinden Korkuyorsun..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun