-->

Hapishane Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Hapishane Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Anlamlı Hapishane Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Hapishane Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Anlamlı Hapishane Sözleri sizlerle.
- Adaletin Olmadığı Bu Şehrin Zifiri Karanlıklarında Kaybolup Bitti Gençliğim..

- Mutluluk Beni Bulana Kadar Asla Uslu Biri Olmayacağım..

- Ederinden Fazla Değer Verirsen Soytarıyı Bile Kral Yapar..

- Hakaret Zavallı insanlara Aittir Sözlerinin Bittiği Yerde Kullandıkları Tek Çaredir..

- Harbiden Yoruluyor Be insan Dört Duvar Arasında Sevdiğini Düşünmekten..

- Hayat Bana Ne Kadar Hayır Dese de Ben Yine Hayırlısı Diyip Devam Edeceğim..

- Çok iyi Farkındayım Kendimi Yıprattığım Kadar Kimseyi Yıpratıp Üzmedim..

- Fotoğraflara Bakarak Hasret Giderile Bilseydi ister miydi Mapustakiler Tahliye Olmak..

- Gardiyan Gelip Günün Bitti Dediğinde Anlarsın Sessiz Sedasız Gidişleri..

- Ne Kadar Karanlık Olursa Olsun Seni Aydınlatacak Gücüm Vardır..

- Hiç Düşünmeden Konuşmanın Cezası Konuştuktan Sonra Düşünmeye Mahkum Olursun..

- Susuyorum Konuşmuyorum Artık Acılarımın Sesine Kulak Ver Acılarım Konuşuyor Artık..

- Kendini Anlatmakla Boşa Zaman Harcama Herkes Karşısındakini işine Geldiği Gibi Anlıyor..

- Yanımda Olmasını istediğim Birkaç Tane Deli Akıllı insanların Başıma Açtığı Dertlere Bak..

- Kollarına Mahkumluğun Kelepçesi Geçmezse Özgürlüğün Değerini Kıymetini Nasıl Anlayacak..

- Bunu da Yaz Hakim Bey Umutsuzluklara Kapılan Sadece Bedenim Hayallerim Asla Değil..

- Parmaklıklar Arasında Verecek Ne Acım Kaldı Ne Başka Bir şey Benim Mutluluktan Alacağım Var.

- Adam Olmak Bir Gurupla Birlikte Ahkam Kesebilmek Değil Bir Duruşa Sahip Ola Bilmektir..

- Hapis Ne Başa Bela Bir yerdir Avluda Volta Atmak Yeter Zindana Benzer Bu Hapis inan Bana Ölümden Beter Beni Sıkma Be Gardiyan Bırak Nefes Alayım Demir Kapalar Her Kapandığında Perişan Oluyorum Azraili Bile Özlüyorum Ama Elim Kolum Bağlı Çaresizce Sıramı Bekliyorum..

- Annem Ranzalar Sırtımı Ağrıtıyor Güneşime Bile Engel Oluyorlar Zaman Artık Geçmek Bilmiyor Hani Nerede Dostlarım Sevenlerim Aç Gardiyan şu ışıkları Karanlıkta Özgürlüğümü Arayamıyorum..

- Kazanmış Olduğum Savaşlar Değil Kaybedilen Savaşlardır Bir insan Kazandığında Bir şey Öğrenmez Kaybetmeyi Gördüğünde Öğrenir..

- Bizleri Anlımız Yerde Yürümeye Mahkum Eden Açık Seçik Giyinen insanlardan Ahiret Günü Geldiğinde Hesap Soracağım..

- Birini Ölüme Mahkum Ediyorsan Karşısına Dikileceksin Son Sözünü Duya Bilecek Cesareti Göstereceksin..

- Dört Duvar Arasında Kalan Tek şey Yüreğimdir Ona Bile Sahip Çıkamaz Oldum Artık Almış Başını Sana Gidiyor..

- Kalp Kırmak için Tek Bir Söz Kafidir Kırılmış Olan Bir Kalbi Tamir Etmeye Ne Bir Ömür Yeter Nede Bir Özür Yeter..

- Eğmem Başımı insanların Önünde Tek Başıma Geldim Tek Başıma Giderim Onurum ve Kendimle Öyle Giderim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun