-->

Farklı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Farklı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Farklı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Farklı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Farklı Sözler sizlerle.
- Sev de Damla Damla Sev Ben O Damlalardan Göl Yapmazsam Adam Değilim..

- İnsanlar Ulaşamadığı Her şeyin Delisi Ulaştığı Her şeyin Nankörü dür..

- Hüzünler Olgunlaştırır Kaybetmek Sabrı Öğretir..

- Bir Telaş Sarmış Gidiyor Batıda Yıl Başı Doğuda Yaşama Telaşı..

- Trip Atmak Kıza Yakışır Gönül Almak Erkeğe Yakışır..

- Eskiden Aşkından Yataklara Düşen Vardı.. Şuan ise Aşk Diye Yataklara Düşen Var..

- Aklından Çıkarma Gecenin Bir Anlamı Var Siyahlar Herkese Yakışmaz..

- Saf Olduğum için değil Allah Korkusu Vardı Bende Oynayamadım Duygularınla..

- Ağzımla Sövmüyor um Ama Küfür Edercesine Gülüyorum..

- Yara’mızı Gören Tuzluğu Alıp Geliyor Sağ olsunlar..

- Yeterince Acımasız Bir insana Denk Gelmeyen Kişi Kendini Yıkılmaz ve Güçlü Zanneder..

- Allah’tan istedim Olmadı Surat Yapacak Değilim..

- Sen Takma Kafana Gözlerimi Onlar Muhteşem Bakıyorlar Hayata..

- Önceden Türlü Türlü Ruh Halimiz Vardır Bu Aralar Ne Ruhumuz var Ne Hali..

- Asla Bitmiyor ki Alışıyorsun Sadece..

- Ben Tehdit Nedir Bilmem Pişman Ederim Anandan Doğduğun Güne Pişman Ederim..

- Mutlu Olmayı Bilen 2 Tür insan Vardır Zengin Olan ve Kafası Güzel Olandır..

- İş Ceza Kesmeye Kaldıysa Eğer Hakimde Biziz , Savcıda Biziz..

- Hayatta Bir Oyun Ama Grafikleri Hoşuma Gidiyor..

- Ne Esrar isterim , Ne Efes Kafam Seninle Güzel  Prenses..

- Serseri Ağlamaz Her Güzele Bağlanmaz Unutma Sevdiğim Herkes Serseri Olamaz..

- Ne Kafamı Yorarım Artık Nede Canımı Sıkarım Sigaramı Yakar Hayatımı Yaşarım..

- Varsa Güzelim Giderin Gel Beraber Gidelim..

- Makyaja Gerek Duymazsın içiyorsan Güzelsin..

- Ben Anlamam Öyle Süslü Sözleri Atarım şekerleri Patlatırım Damardan Sözleri..

- Hayat Bize Yeşil Işığı Hiç Yakmadı Bizde Kırmızıda Hiç Durmadık Zaten..

- Aldırma Deli Gönül Aldırma Bırak Giden Gitsin..

- Evet çok insan tanı Azını Sev Ama Hiç Birine Güvenme..

- Aklımdan Geçenleri Şeytana Anlattım Yapma Günah Dedi..

- Gönlüm Düşmüş Bir Sevdanın Ardına Aklı Yok Fikri Yok Deli Misali..

- Sevgiline Dokunsam Ne Yaparsın +Ayakta Alkışlarım Neden ¿ +O Kadar Yürekli misin..

- Beddua Etmem Ben Sana Beni Kaybetmişsin Zaten Daha Kötüsü Ne Olabilir ki..

- Başka Bedenlerde Terleyip Peşime Düşme Benim üşütürsün..

- Yalvarmak tansa Kaybetmeyi Tercih Ederim Prensip Meselesi..

- Yiğidin Tek Silahı Vardır Çakısı , Bıçağı Değil Bileğidir..

- Biz Kenar Mahallelerde Büyüdük Tek Misket için Göz Yaşları Döktük..

- Nikonlara Poz Veren Gençlerden Değiliz Ama Mobeseler iyi tanır..

- Vedalar Öyle Zamansız Olur ki Anlayamazsın Bile Gelen Gideni Elbet Aratır Durduramazsın..

- Cam Kırıkları Gibidir Bazen Kelimeler Ağzına Dolar insanın Sussan Acıtır Konuşsan Kanatır..

- Erkeksin Olum Sen Erkek Bağıracaksın, Kıracaksın, Dökeceksin, Kızacaksın çekip Gitmekte Neymiş.

- Hani Demiştin ya Annem Bir Kızı Bağlamak için Gülüşünü Ver Diye Yine Olmadı Be Annem Ömrümü Verdim Dönüp Bakmadı Bile..

- Evet Hakim Bey Öldürdüm içimde ki çocuğu ve Cinayetle Suçlanıyorum Bu Nefsi Müdaafaya Girmez mi..

- Kadınlar Sadece Sözleriyle Değil Gözleriyle de Konuşur Aslında Bu Yüzden Sadece Dinlemek Yetmez İzlemen de Lazım..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun