-->

Efkarlı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Efkarlı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efkarlı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Efkarlı Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efkarlı Sözler sizlerle.
- Başıma Gelenlerden Ben Kalbime Gelenlerden Sen Sorumlusun..

- Hadi Kaldıralım Kadehleri Sende Kaybettiklerime..

- Ben Umursamaz Biri Değilim Sen Umurumda Olmayı Beceremiyorsun..

- Tüm Dertlerini insanlara Dökme Sora Seni Derdinden Vururlar..

- Biz Bir Birimizin Vedasıydık..

- Sınırlı Hayaller Sınırlı şartlar ve Hepsini Yok Eden Cesaretsizlikler..

- Senin Aklın Başına Gelir Ama Ben Gelmem Artık..

- İnsanlar Kendince O Kadar Haklı ki Ben Haklı Olmaya Utanıyorum..

- Beni En iyi Bilen Sensin Ama şu Aralar Gerçekten Bildiğin Gibi Değilim..

- Her Gelen Seni Soruyor Bana Ne Buluyorsun Sen Onda Cevap çok Basit : Kendimi..

- Kaderiniz Değil Yaptığınız Tercihler Mutsuz Eder..

- Ucuz insanlar üzerine Kurduğunuz Hayaller Size çok Pahalıya Patlayacak..

- Benim Gönlüm Deniz Değil Güzelim Efkarım Sahile Vurmaz..

- Gitmek istiyorsan Büyük Git Ayrılık Bile Ardından Gurur Duyacak..

- 2 insanın Yüzü Unutulmaz ihtiyaç Anında Yanında Olanı Zor Zamanında Yalnız Bırakanı..

- Bazen Gözlerden Yaş Damlamaz Kalp Ağlar Sadece..

- Etrafım O Kadar Kalabalık ki Ama Sadece Merhabalık..

- Gidecek Bir Yer Bulamadığında işte O Zaman Zoruna Gider Hayat..

- Sustuğun Anlar Değil Ama Yutkunmak Zorunda Kaldığın Anlar Rahat Bırakmaz Seni..

- Yüreğimin Kıyısı Var Sanki Denize Hep Serin ve Rutubetli..

- Neden Olmadığını Biliyor musun çünkü Hep Hayırlısını istedim Ben..

- Hiç Gerek Yoktu Deli Gibi Sevmene Sen Adam Gibi Sevsen Yeterdi Bana..

- İnsan Nefessiz Kalır mı Ya Kalıyor işte..

- Yok Olmuş Duygularının içinden Yaklaşta Bak Bakalım Gözlerime..

- Beni Geçmişimle Yargılama Sakın Ben Orada Yaşamıyorum..

- En çok Beni Sevmiş Olsaydın Böyle Olmayacağından Adım Gibi Eminim..

- Alemlere Sığmayan şu Gönül Bir Parça Yüreğin içinde Kapandı Kaldı..

- Etrafımı Sigara Dumanı Değil de Kokun Sarsaydı Ne Olurdu Yani..

- Senin Hakkını ödeyemem Ben Diyenler Gidiyor ilk önce..

- Verebilecek Bir Sevgin Yoksa Ona Umut Verici Gözlerle Bakma..

- Bir Mahkumun Pencereden Bakmasına Benzer Uzaktan Sevmek..

- Vazgeçme Sakın Sen Vazgeçtiğin Anda Hak Etmeyen Birisi Kazanacaktır..

- Acıya Verecek Bir şey Yok Mutluluktan Alacağım Var Benim..

- Menfaatler Bittiği Zaman Muhabbette Biter..

- Ondan Sana Hayır Gelmez Dediler Oysa Ben Onlara inat Sevmiştim Seni..

- Ömrünü Verecek Sanırsın Alırsın Hayatına Sora ömrünü Alıp Giderler..

- Ağlamak Son Unutacağım şey Olsun..

- Kendi Mezarına Toprak Atmaya Benzer Kabullenmek..

- Acılarım Sanki Tespih Gibi çektikçe Başa Dönüyorum..

- Sevmesini Biliyorum Ama Doğru Bir insan Denk Gelmiyor ki..

- Yorgun Olmadığım Anlamına Gelmiyor Yüzümün Hep Gülüyor Olması..

- Bazen Doğruları Biliyor Olsam Bile Yanlış Anlamak istiyorum..

- Yüreğiyle Gelmiyorsa Yanına Bahanesiyle Gelir..

- İmkansız Olduğunu Biliyordum Ama Mucizelere O Kadar çok inanmıştım ki..

- Şu Acı Dolu Hayatı Anlamak için Susup izlemek Gerekiyor Bazen..

- Hiç Niyetim Yok içimi Dökmeye Zaten Ne Hallerle Sığdırdım..

- İlk Baktığında Aşık Oldun Oldun Yoksa ikinci Bakışta Kimin Ne Mal Olduğunu Anlarsın Zaten..

- Kim Diyor Onu En Büyük Nefretler Aşkla Başlar Benim En Büyük Aşkım Nefretle Başladı..

- Bu Kadar vefasızlıktan Sonra Gönlümde Bazılarının Ederi Kalmadı Kaça Deseler Hiçe Sayarım Kardeş..

- Beni Benden Alan şarkılar Bestelemişler Ama Seni Oradan Alıp Buraya Getirecek Olan Beste Halen Yok..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun