-->

Feci Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Feci Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Feci Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Feci Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Feci Sözler sizlerle.
- Birine Çamur Atmadan Önce Dur ve Bir Düşün Önce Senin Ellerin Kirlenecektir..

- Çok Kadın Hiç Kadındır Oğlum Sonu Sadece Yalnızlıktır..

- Aklımı Kaybetmekten Değil Ama Bulmaktan O Kadar çok Korkuyorum ki..

- Ölümü Güler Gülüme Ölürüm Be Gülüm..

- Sevmenin de Bir Bedeli Vardır Sevilmenin de..

- Yanımda Tek Kişilik Yer Var Kendinde O Kişiliği Görüyorsan Buyur Gel..

- Hiç Olacak Gibi Değildi Olmadı da Zaten..

- Sensizlik çöküyor Yine Sol Yanıma Ne Solum Dayanıyor Ne De Soluğum Dayanıyor..

- Bu Saatten Sonra Ben Yazarım Sen Oynarsın Böceğim..

- Noktadan Sonra Ne Senden Bir Eser Nede Benden Bir Cümle Kalacak..

- Gözlerinden Yaşlar Süzülmüyorsa Ruhunda Gök Kuşakları çıkmaz..

- Değişik Bir insan Sevesim Var Ben öldüğümde O Benden Sonra Yaşamayacak..

- Sadece Sen Vardın içimde Artık Ben Bile Yokum Kendi içimde..

- Herkes Kaldıramaz Benim Sevdalarımı Sözlerim Sanadır Yalan Sevdalı..

- Gözlerin Görmeyi Bilmiyorsa Bakmayacaksın Sevmeyi Bilmiyorsan da Oynamayacaksın..

- Büyüyüp Giden Aşklara Küçücük Duygular imza Atıyor..

- Ben Seni Sen Olduğun için Sevdim Güzelim Gözlerine Kanıpta Sevmedim..

- Gülü Solmadan Seveceksin Güzelken Solduğunda Ne Sevgisi Kalıyor Ne de Kokusu..

- Noktayı Koyduğum Anda Ne Senden Bir Eser Kalacak Nede Benden Bir iz Kalacak..

- İki Adımlık Yer Küre Ben Senin Arka Bahçeni çoktan Gördüm Bile..

- Yüreğim, Sabrımı Durduruyorum Artık Dilimi ise şeytanlar Dolduruyor..

- Cesaretimin Tükendiği Anda Esaretim Kaçınılmaz Olur..

- Şanslara Hiç inanmam Ben Zar Atmam Yani Ortada Şans Varsa Eğer Onu da Ben inşa Ederim..

- Bana Bir şey ima Etmeye çalışma Nefretin Varsa Gel Yüzüme Söyle Yoksa Sus ve Beni Dinle..

- Ben Güzel Sözler Nedir Bilmem Güzel Sözlerle Büyümedim Yalan Sözlerle Hayata Bakamam..

- Ne Zaman Pişman Olacağını Söyleyeyim Ben Sana Yarım Bıraktığını Başkası Tamamladığında..

- Umutsuz Olduğum Zamanlarda Resimlerine Bakıp Umutsuzluklara Dair Sözler Yazıyorum Kendime.

- Sevdiğin Bir insana Seni Seviyorum Diyebilmekten Korkmak Yaşamaktan Korkmayla Eşdeğer Bir Durumdur..

- Benim Sevgimin Sınırı Yoktur Anlaya Bilene Dostluğumun Sınırı Yoktur Paylaşmasını Bilene Sende Muhteşem Birisin ama Sadece Ben Olduğum Sürece..

- Bana Laf Sokmaya Kalkma Güzelim Kapak Olursun Benimle Uğraşma Etiket Olursun çok Yavşama Köpek Olursun insan Olmayı Dene Biraz Belki Yanımda Yer Bulursun..

- İnanıyorsan Savunduklarını Arkasında Duracaksın Cellada Hiç Gerek Yok Dar Ağacına çıkarıldığında Altında ki Kürsüye Tekmeyi Sen Vuracaksın..

- Bana çıkar Bir Yol Göster Sevmek mi Sevilmek mi Sarhoşluk mu içki mi Anlayamıyorum Be Arkadaş çıkar Yol Hangisi Söyle Bana Sen mi ¿ Sensizlik mi ¿ Yaşamak mı ¿ Ölmek mi ¿

- Emek Ver Kulak Ver Bilgi Ver Borç Ver Ama Boş Verme iyiyi Ara Güzeli Ara Doğruyu Ara Ama Kusur Arama..

- Giriyorum Yine Krizlere Ellerim Parmaklarım Titriyor Hiç üzgünde Değilim Ama Gözlerim Dolu Veriyor..

- Hiç Kimsenin Fark Edemeyeceği intiharlarım Var Benim Yaşamaktan Koparcasına Kaçışlarım Var Benim..

- Ya Ağzından çıkan Sözler Gibi Mert Olacaksın Ya da Kendi Hayatın Gibi Kendi Kendine Dert Olacaksın..

- Değer Veriyorum insanlara Arkamdan Senaryolar Yazıyorlar Değer Vermediklerim ise O Senaryolara Kahkaha Atıyorlar..

- Kimse Beni Sevsin Diye Soytarılık Yapacak Değilim Ya Sever Olduğum Gibi Yada Defolup Gider Geldiği Gibi..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun