-->

Derbeder Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Derbeder Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Derbeder Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Derbeder Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Derbeder Sözler sizlerle.
- Gerçek Olan Bir şey Var Önem Verdiğin Kadar Önemsemiyorlar..

- Sokaklar Aşkın Taklidini Yapanlarla Dolu Karşıdakiler ise Taklide Bile Razı Oluyorlar..

- Ne Olursa Olsun Kardeş Bir Miktarda Olsa Mutluluğu Hak Etmedik mi..

- Senin istediğin istek Gibi Yaşamaktansa Kendim Gibi Yaşar Bu şekilde Ölürüm..

- Bir Duble içsem şiiri Körkütük şair Olsam Hangi Mısralara Sığar ki Aşkın..

- Eğer ki Katilini Tekrar Affedersen Gelir Seni Tekrar Vurur..

- Şiiri Herkes Yazabilir Sen Hiçbir şiiri Sildin mi..

- Çapı Beş Kuruş Etmeyenler Ormana Şah Olursa Kapıdaki it Kendini Bey Sanar..

- Bende Tüm Yollar Var Sen Gitmek istediğin Yeri Söyle..

- Bensiz Oluyorsa Sensizde Elbet Olur Hiç Sıkıntı Değil..

- Benim mi Özlememi İstersin Sen mi Aklıma Geleceksin..

- Bırak Yıldızı Gök Yüzü de Kaysa Nasibinde Yoksa Nafile..

- Karakteri Ne Kadar Düzgün insan Gördüysem Hepside Birbirinden Deli..

- Sende Haklısın Ateş Nereden Bilecek Senin Nasıl Yaktığını..

- Ne Kadar şey Varsa Oldu Bittiye Geldi Ama Bir Tek Sen Gelmedin..

- Sahip olduklarına Şükretmeyi Bilmiyorsan Kaybettiklerine İsyan Etmeyeceksin..

- Her şeyi içine Atarsın Atarsın ama Kendini Atacak Bir yer Bulamazsın..

- Sen Benim Yazdıklarımı Boş Ver Birde Yazıp Yazıp Sildiklerimi Bir Görsen..

- Yalnız Olduk ama Yanlış Asla Olmadık..

- Hayatının Romanını Yazarken Keşke Benim Kalem Yapmasaydın..

- Mutluluktan Havaya Uçsam Kesin Uçak Çarpar Bana Amk..

- Bir şey Buldum Adı Yalnızlık Yaşa Yaşa Biteceği Yok..

- Adını Hasret Koydum Sana Akan Gözyaşlarımın..

- Sizler izin Vermediğiniz Sürece Sizi Kimse Değersiz Bir Duruma Düşüremez..

- Bütün Bu Yaşananlar Unutulacak Kadar Eskidi mi..

- Çakma Olan insanlara Gönül Verirsen En Orijinal Acıları Yaşarsın..

- Ardımdan Vurana Arkamdan iş çevirene Bir Gülücük Borcum Olsun..

- Şerefsiz Olanların Kadehine içersen Boş Yere Sarhoş Olmuş Olursun..

- Özel Bir Günde içen Gençlerden Değilimdir içtiğim Gün Benim için En Özel Gündür..

- Görünce Yolumuzu Değiştirir Olduk Bir Zamanlar Ne çok Severdik O insanları..

- Yalnız Kalmak Allah’a Mahsus Sevdiğim Benim Günahım Suçum Ne..

- Ekmek Arası Salça ile Büyüyen Gençlersiniz Ne Zaman Kaşar Müptelası Oldunuz Lan..

- Yeter Artık üzme Beni Bugün Anlımı Öpersin Ama Yarın Toprağı..

- Dön Bakalım Dünya Dön Ne Sen Umurumdasın Nede Senin Gibi Dönenler..

- İnsanlar iki çeşide Ayrılır Ben Aralarından Geçer Giderim Kimseyle Hiçbir işim Olmaz..

- Uzaktan Görenler Sakin Sanıyor Ama Kafamız Katliam Gibi..

- Ben Gevşekleri Sevmedim Sevgimi Gören Gevşiyor..

- Bizlere Dünyanın 3 Günlük Değil Beş Vakit Olduğunu Öğrettiler..

- Kuramadığım Düşlerimin Tuğlalarını Taşımaktan mıdır Bu Yorgunluğum..

- Reis Benim Dostluğum Hafif Değildir Yüreği Kahpe Olan Namertler Taşıyamaz..

- Mesela Yağmur Darılmıyor Ne Şemsiye Açana Ne üzerine Basana..

- Beni Cehenneminle Korkutmaya Çalışma Ben Yanmaya Hazırım Sen Seyretmeye Hazır mısın..

- Tüm Olanlara Rağmen Benden Bir şey Dileyeceksen Sadece ve Sadece Özür Dileyeceksin..

- Beş Kuruş Etmeyen Adamlarla Sabah Işıklarını Görüyorsan Senin Yaşamaya Hakkın Yok Gülüm..

- Bir Anlık Heves Uğruna Aşkını Satma ki Bir Ömür Boyunca Pişmanlık içerisinde Yaşamayasın..

- Sustuğuma Aldanıp Dilsiz Sessiz Sanmayasın Konuşursam Ben Kulaklarında Yankı Yapar..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun