-->

Delikanlı Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Delikanlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Delikanlı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Delikanlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Delikanlı Sözler sizlerle.
- Sıkılmaya Başladım Artık Bu Sansürlü Kelime Gönüllerinden..

- Acıya Müptela Olmanın Hiçbir Anlamı Yok Hayatı Hafifletmek Varken..

- Kaç Kez Yenildiğinin Bir önemi Yok Önemli Olan Kaç Yenilgiden Sonra Doğrulabilmektir..

- Ruh Güvene Benzer Bir kez çıkarsa Dönmez Geri..

- Delikanlı Adam Rahat Uyumaz Delikanlı Adam Sevdiklerini Rahat Uyutur..

- Kimseye Hata Yapmayız Biz Hata Yapanı Aramıza Almayız..

- Bir Delikanlının Aşkı Ya Silahla Biter Ya Sevgiyle Gider..

- Sözleri Ben Yazarım Gençler iyi Bilir Bizi Aşkı Ben Yaşarım örnek Alır Gerisi..

- Biz Ne Delikanlılar Gördük Alemde şekil Yapmaya çalışıp El Aleme Rezil Olan..

- Senin Aşkın Yalanmış Yalanmamış Aşklar Lazım Bana..

- Sen Benim için Bir Hiçsin O ise Biriciğim..

- Sevmek Buysa Sevilmek Yok öyle..

- Bilemiyorum Belki de O Böyle Mutludur..

- Beş Para Etmez Ruhun Vardı Onu Bile şeytana Satmışın..

- Biz Gecelere Mahkum Olsaydık Gündüzlere Hakim Olamazdık..

- Ne Davamızı Anlayacak Bir Kız Bulabildik Nede Bir Kızın isteği Kadar Basit Olabildik..

- Süslü Aşk Cümleleri Yok Bizde Bakışlar Yeter Gerçekten Sevebilene..

- Bu Alemde Raconları şahıslar Koymaz Bu Alemde Bir Racon Olur şahıslar Uygular..

- Zehirde şifa Soysuzda Vefa Beklersen Alemden şeklini Nüfustan ismini Düşürürler..

- Bana Kim Ne Derse Desin Rabbim Kulum Desin Yeter Bana..

- Keşke Sen Hiç Olmasaydın Başlamazdın Bitmezdin..

- Gidenin içinde Kalır Kalanın içi Gider..

- Kelam Yeter Sandın Değil mi Kaç Paket Tütün Biter Ama Derdi Bitmez insanların..

- Biz Yıkılmayan Sevgilerin Sarsılmaz Taşlarıyız Anlımızda Bela Yazar..

- Gönlümüzde Sevda Delice Sevmeyi iyi Biliriz Unutmayı Asla..

- Ben Sigaranın Tiryakisi Değilim Sigarayı içerken Düşündüğümün Tiryakisiyim..

- Kral Gibi Yaşayıp Köpek Gibi ölmektense Köpek Gibi Yaşayıp Kral Gibi Ölürüm..

- Yiğitlik Vurmakla Ağalık Vermekle Olur..

- Bendeki Geçici Bir Heves Değil Hak Et Yeter ki Nefes Olurum..

- Bizler Delikanlılığımızı ihtimaller üzerine Kurmadık ki ihanetler Yüzünden Yıkalım..

- Bizim Rahat Edemediğimiz Yerde Kimse istirahate çekilemez..

- Bu Dünyada Her şey Biter Ama şerefsizler Asla Bitmez..

- Kah çıkarım Gök Yüzüne Seyrederim Alemi Kah inerim Yer Yüzüne Seyreder Alem Beni..

- Hayatın En Hüzünlü Anıdır Deliler Gibi Sevdiğin insanın Buna Hiç Değmediğini Gördüğün An..

- Ne Kimseye Tanıtmak Gibi Bir Derdim Nede Kimsenin Beni Tanıması Gibi Bir Lüksü Vardır..

- Fazla Uzun Cümleler Kurma Bana Manitanın Yanında Alırım ifadeni Dua Et Manitan Yanında..

- Ahh Be Gülüm Bu Yollar Dikenlidir Bozar Seni Sen Git Evinde Evcilik Oyna Koymaz Bu Sana..

- Yalnızlık Benim Saltanatımdır Acılar Dolu Harabe Gönlümde Krallar Gibi Yaşayıp Gidiyorum..

- Ağlamayı Ferdiden Bağlamayı Orhandan isyanı Müslümden Sevmeyi ise Sadece Bizden Öğrenin..

- Seni Sensiz Yaşaya Bilmek Aşk ise Seni Seninle Yaşayacağım Yarınlara Kaldırıyorum Aşkı..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun