-->

Cezbedici Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Cezbedici Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Cezbedici Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Cezbedici Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Cezbedici Sözler sizlerle.
- Aynen Ölüm Gibisin Ey Yar Ne Zaman Çıkıp Geleceğini Bir Allah Biliyor..

- Şiir Gibi Bakan Kadınlara Şiirden Anlayan Erkek Almalıdır O Satırlar Ziyan Olmasın..

- Aldanma Masum Bakışlara Öyleleri Var ki Şeytan Bile Ayağa Kalkıp Tebrik Eder..

- Hayat Çatlak Bardağın içerisindeki Suya Benzer içsen de içmesen de Biter..

- Gökten Aşk Yağacak Deseler Sen Beni Bulana Kadar Beklerim..

- Benim Kafamın Tasını Attırma Adını Soy Adıma Alırım Sende Sadece Ayağıma Basarsın..

- Secde Görmeyen Bir Anlın Alın Yazısı Olmak istemem..

- Aşkı Görücü Usulü istiyorum Ben Görünce Bir daha Göresim Gelsin Görmeyince Ölesim..

- Sen Tıpkı Tövbe Tutmayan Günah Gibisin içimde..

- Duygusuz insanlara Kızmak istemiyorum Keşke Elimde Olsa da bende Duygusuz Olsam..

- Mevsimlerle Ne Alakası Var Senin Yokluğun Soğuk Yokluğun..

- Sen Sakarsın Kızım Gözlerime Takıldın Kalbimin ortasına Düştün..

- Gülücüklerim insanların Canını Acıtsa da Hastaları için Bir Kez Daha Gülerim..

- Eşim Benzerim Yoktur Benim Ama Sen istersen Eşim Ol Benzerimi Yaparız Beraber..

- Yaşamak Bir Umuttur Diyorsun Gel Umudum Ol Yaşat O zaman..

- Uçurtman Bir Kez Kaçarsa Gök Yüzüne Bile Küser insanoğlu..

- Aşk Ne Garip Bir şey Anne Koca Bir şehre Meydan Okursun Bir çift Göze Esir Olursun..

- Kesilen Ağaçlar Gibiyim Budandıkça Güç Geliyor Bana..

- Zengin Olsam Ne Fark Eder Kokunu Duyamayacak Kadar Fakirken..

- Aşk mı insanları Bitiriyor insanlar mı Aşkı Bitirir Oldular..

- Elimden Sevgiyle Tutarsan Yüreğini Taşırım..

- Bazen Koca Bir şehri Tek Bir insan için Seversin..

- Harman Kalacağımı Bildiğim Halde Müptela Oldum Senin O Gözlerine , Gülüşüne..

- Bana Tarih Verme Geleceğin Saati Söyle Yeter..

- Marifetin Büyüğü Buluttaydı Aslında Ama Herkes Yağmurlara şiir Yazıyor..

- Uçuruma Benzer Gözlerin Vardı Benimde intihara Meyilli Sevmelerim..

- Yanımda Tek Kişilik Yer Var Sende O Kişilik Varsa Gel Buyur..

- Ekmek Kırıntıları Gibiydi Gülüşleri Ben ise Aç Serçe Karın Tokluğuna Seviyorum Seni..

- Ben Seversem Eğer Profilimde ilişki Var Yazmam Dünya ile ilişkisi Bitmiştir Yazarım..

- Bana Özledin mi Diye Soruyorlar Adını Duyduğumda Yutkunamadım Bile..

- Öyle çok Sevecek Öyle çok Seveceksin ki Sen Öldüğünde O Yaşayamayacak..

- Gözler Yaşardığında Neler Anlatır Neler Dilin Dönmez Olur Bağlanır Yürek Konuşmaya Başlar..

- Özenmiş Olduğun Hayatı Veremeye Bilirim Sana Ama Sen Yanımda Ol Özenirler Hayatına..

- Sen Telaşa Kapılma Güzelim Aklımda Sen Olduğun Sürece Kalbim Başkasına O Kıyağı Yapmaz..

- Sen Nadide Bir inci Bilmem ki Neyin Nesisin Sana Canım Diyemem ki Sen Canımın içisin içi..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun