-->

Can Yakan Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Can Yakan Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Can Yakıcı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Can Yakan Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Can Yakıcı Sözler sizlerle.
- Yüzüme Havlamaya Cesaret Edemeyen Köpekler Ardımdan Hırlamaya Başlamışlar..

- Bu şekilde Bitmemeliydi Demekten Hiçbir şeye Başlayamıyorum Lan..

- Şimdilik Sahne Sende Böyle Devam Et Sıra Bana Gelmesin Ama Dua Et..

- Gözlerine Her Bakışımda Hissetmiş Olduğum Duyguların Allah Belasını Versin..

- Sen Bana Gecelerimi Bela Ettin Ben ise Sana Olan Her şeye Lanet..

- Dost Dediğinin Kalitesi Kavgada Aşkın Kalitesi Vedada Belli Olur..

- Hayallerim öyle Bir Düştü ki Akla Zarar Bir şekilde..

- Senin Benden Almış Olduklarını Tekrar Vermek için Gücün Yetmez..

- Bir Defa Alışman Yeterlidir Yalnızlığa Resti çekersin Tüm Kafanı Bozanlara..

- Yanında Beni de Götürsene Soran Olursa Başımın Belası Dersin..

- Kimsenin Canını Yakmadım Ben Onlar Benim Bela Olduğumu Bile Bile Geldiler..

- Kahveye Benzer Kahpeler Vardır Kırk Yıl Unutamazsın Yaptıklarını..

- Aklımdaki Kişi Yanımda Değilse Yanımdaki Kişinin Ne Anlamı Var..

- Seviyorum Ben Seni Bende ki Bu Delilik..

- Yürekli Bir Kadının Başı Yüreksiz Bir Erkeğin Omzuna Ağır Gelir..

- Seven Benim Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen..

- Her Yüreğin Yakanı Tüm Hayalleri Birde Yıkan Vardır..

- Dilim Sana Kal Derdi Ama Sende Kalacak O Yüreği Görmedi..

- İnan Ne Kazandın Bilmiyorum Umarım Değmiştir Beni Kaybetmiş Olmana..

- İnsanları , insanlardan Ayıran Özelliktir Fedakar Olabilmek..

- Ne Olursa Olsun Küçük Doğar ve Zamanla Büyür Sadece Aşk Hariç..

- Kendi Haline Ağlaması Gerekirken Kahkaha Atan insanın Gülüşleri Küfürdür..

- Bu Kadar Hal Bilmez insanların Arasında Kendi Halinde Olmak Güzel Bir şeydir..

- Kimsenin Hayatı Beni ilgilendirmez Benim Hayatımı da Kimse ilgilendirmez..

- Bir Zamanlar çok iyi Bir Fikirdin şuan ise Muhteşem Bir Hatasın..

- Birbirimize Bağıralım Küselim , Tartışalım Ama Sakın Bitti Demeyelim..

- Senin Önüne Uçurumlar Koyarım Arkandan Yinede Kuyu Kazmam..

- Karşımda Tebessüm Eden Herkesi Kendim Gibi Sandım..

- Benden Sonra Kimlere Canım Dersen O Kadar Canın Yanar inşallah..

- Erkek Adamdır Söyleyemez Sevdiğini Oturup Bir tane Daha Sigara Yakar..

- Ben Bir Kez Gülerim Sana Kaç Kez Koyar Bilemiyorum..

- Kim Bilir Kimler Dokundu Senin O Narin Ellerine..

- Aldatanı Aldatmak Zevktir Seveni Aldatmak Kahpelikten Başka Bir şey Değildir..

- Senin için Ağlıyorsa Gün Gelir Başkası için Ölür..

- Nasıl Sevilir Gördün izle Beni Nasıl Unutulur Onu da Gör..

- Aşkımı Toprağa Verdim Ağlamak ise Sana Düştü Ağla Ama Ölen Tekrar Gelmeyecek..

- Papatyalar Bükmezlerdi Boyunlarını ihanetten Nasiplenmiş Olmasalardı..

- Son Bahar Yaprağı Gibiyim şuan Üzerime Bir Bassalar Bin Tane çıtırtı Hissederler Kalbimde..

- Bulunduğun Hayatta Her şeyi Keyfi Yaşayacaksın Dostum Hiçbir şeyin Müptelası Olmayacaksın..

- Bin Tane Kadının Yatağında Uyusan Neye Yarar Bir Kadının Yüreğinde Uyumadıktan Sonra..

- Bak Kardeşim Ne Olursan Ol Sana Gösterilmiş olan iyiliğin, Güzelliğin, Niyetin Nankörü Asla Olma.

- Ne Kadar Kahpelik Varsa Hepsine Bir Gülücük Borcum Olsun Dedim Gülme Komasına Soktular amk.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun